Laatste update: 27 november 2024
Als huurder van een woning verwacht u flexibiliteit, betrouwbaarheid en een organisatie die uw wensen voorop stelt. Woningstichting Samenwerking Vlaardingen begrijpt deze behoeften en heeft hun dienstverlening hier volledig op afgestemd. Met een sterke focus op huurdersgeluk en -tevredenheid, biedt deze woningcorporatie een reeks diensten en projecten die zijn ontworpen om aan de uiteenlopende eisen van hun huurders te voldoen.
Woningstichting Samenwerking Vlaardingen heeft een duidelijke missie: het centraal stellen van de wensen van hun huurders. Deze klantgerichte benadering wordt weerspiegeld in hun uitgebreide serviceaanbod en de constante verbetering van hun diensten. Of u nu al een woning huurt of op zoek bent naar een nieuwe plek om te wonen, Samenwerking Vlaardingen maakt het proces transparant en eenvoudig.
Onder het motto "Ik huur" biedt Woningstichting Samenwerking Vlaardingen een scala aan diensten voor huidige huurders. Van het eenvoudig indienen van een reparatieverzoek tot het betalen van de huur, al deze zaken zijn gemakkelijk te regelen via de website. Met het platform "Mijn Samenwerking" kunnen huurders hun huurderszaken snel en efficiënt beheren, wat hen tijd en moeite bespaart.
Daarnaast heeft Samenwerking Vlaardingen diensten voor mensen die op zoek zijn naar een woning. Hun transparante en gebruiksvriendelijke zoekopties maken het eenvoudig om de perfecte woning te vinden die aan uw wensen voldoet.
Naast de reeds gevestigde diensten, voert Woningstichting Samenwerking Vlaardingen diverse projecten uit met als doel de woonkwaliteit te verbeteren en aan te passen aan de veranderende behoeften van huurders. Deze projecten zijn zorgvuldig ontworpen om niet alleen te voldoen aan de huidige eisen van huurders, maar ook om voorbereid te zijn op toekomstige veranderingen in de woonomgeving.
Een van de sterke punten van Woningstichting Samenwerking Vlaardingen is hun open communicatie met de gemeenschap. Regelmatig voeren zij bewonersonderzoeken uit om feedback te verzamelen en hun diensten verder te verbeteren. Zo zorgt Woningstichting Samenwerking Vlaardingen ervoor dat zij blijven voldoen aan de behoeften en wensen van hun huurders.
Bovendien moedigt de corporatie actieve deelname aan door initiatieven zoals de Huurdersraad. Dit is een uitstekende manier voor huurders om betrokken te raken en direct invloed uit te oefenen op beslissingen die hun woonomgeving beïnvloeden.
Woningstichting Samenwerking Vlaardingen zorgt ervoor dat huurders altijd op de hoogte zijn van de laatste ontwikkelingen en veranderingen. Via hun nieuwssectie worden regelmatige updates en verhalen gedeeld, waaronder belangrijke wijzigingen in huurovereenkomsten en andere relevante informatie. Hierdoor blijven huurders goed geïnformeerd en kunnen zij anticiperen op veranderingen die hen aangaan.
Met een eenvoudig te navigeren website biedt Woningstichting Samenwerking Vlaardingen huurders en woningzoekenden alle benodigde informatie binnen handbereik. Mocht u vragen hebben of persoonlijk contact willen opnemen, dan zijn ze telefonisch of per e-mail bereikbaar en heten ze u van harte welkom op hun kantoor aan de Stadhouderslaan in Vlaardingen.
Woningstichting Samenwerking Vlaardingen is meer dan alleen een woningcorporatie; het is een partner in het creëren van een leefomgeving die aan de verwachtingen van huurders voldoet. Door hun klantgerichte aanpak, uitgebreide dienstverlening, en de nadruk op communicatie en betrokkenheid, blijven zij een betrouwbare keuze voor huurders in Vlaardingen. Of u nu al huurt of op zoek bent naar een nieuwe woning, bij Samenwerking Vlaardingen kunt u rekenen op een professionele en toegewijde service die is afgestemd op uw persoonlijke wensen en behoeften.
Bezoek Woningstichting Samenwerking Vlaardingen
samenwerking zorgt dat huurder
stookostenrekening worden pas na het stookjaar gewijzigd. voorschot klopt dan niet meer en mensen moeten dan maar ineens een rekening van 800 tot 900 euro betalen het is nog maar de vraag of de wijziging wettelijk wel is toe gestaan . maar het maakt samenwerking niets uit of mensen hierdoor in de schulden komen.
Zwakke punten
totaal geen medewerking bij klachten, alleen mensen aan het lijntje houden
Weer de Heer Trooster in beeld
Wat een verhaal over de heer Trooster ja die doet niet veel zo zijn de wijken naar zijn grootje gegaan in al die jaren de zogenaamde kwetsbare mensen die gaan voor en inderdaad je bent zogenaamd de enige die last heb komen niet in portieken je ziet ze heel soms in een auto tja je moet in de wijken lopen wij hebben lampen op de galerij zo oud vergeeld komt bijna geen licht door dan maar zelf aanschaffen en een camera nee deze heer Trooster kent zijn vak niet actie maar dat durf hij vast niet nee deze lastposten moeten niet in huizen wonen men heeft veel last van deze mensen zou hij of de gemeente deze mensen als buren willen hebben ze het over veiligheid haha met een spuitbus deo loop ik naar beneden wat een woongenot maar niet heus
Sterke punten
niet
Zwakke punten
kunnen niet luisteren dus makkelijk doen noppes
Discrimineren
Hierin flat bij voordeur flat tegenover brievenbus woont een rare man die als je voorbij loopt je verrot scheld dat je niet door portiek mag lopen. 3 weken geleden tegen huisbaas gemeld omdat het je woongenot verpest. Meneer trooster zei als spuigateb uitloopt bel je maar. Rotsmoes om niks te doen. Bel je weer al 3 weken bijna dagelijk met terugbel verzoeken ook net weer gebeld maar was rotsmoes dat je mag bellen. Ze bellen niet terug verbinden niet door omdat hij voor ons niet bereikbaar is. Maar er is ook niks opgelost. Typisch discriminatie van gewone huurders. Als je de kans heb om nog even te wachten huur absoluut niet bij samenwerking huren als je waarde hecht aan woongenot en niet als je post pakt verrot gescholden wordt. Kwestie van tijd voor hij je aanvliegt. En dan zullen ze zeggen goh we hebben het niet geweten. Hopen met vanaf nu iedere dag dat ik genegeerd wordt een revieuw schrijven in de hoop dat ze het lezen want via foon zijn ze niet bereikbaar en op mail reageren ze niet. Leven is zwaar geworden onder wanbeleid samenwerking. Voelt alsof ze je gedwongen pooier zijn die beslist dat jij geen menswaardig leven mag hebben. Hun zijn baas over jou lichaam en oren. Hun bepalen dat jij en je zoon iedere keer als door portiek loop moet worden uitgescholden. En zeg nuks terug je moet het als slachtschaap ondergaan. Nou slacht mij maar af want onder dit bewind leven is geen leven. Mensenrechten raak je kwijt. Zie ertegenop naar buiten te gaan post te pakken vuilniszak weg gooien naar buiten te gaan. Het heeft grote invloed dit getreiter met toestemming huisbaas voir ons welzijn en leven. We sluiten ons weer op omdat samenwerking niet samen maar tegenwerkt. Of beter gezegd niet werkt want negeren en niks oplossen is niet werken. We zitten dagen binnen omdat we zat zijn om zodra je trap af komt verrot gescholden te worden. Vooral nu hij ringbel heeft die ook op woning overbuurman gericht staat maar ach dat mag van samenwerking die hebven schijt aan privacy wetgeving. Dus eerst alleen bij keukenraam verrot gescholden worden en nu heeft hij extra tool camera zodat als zoon om hoek van trap komt al uitgescholden wordt van klootzak wel godverdomme doorlopen he klootzak. Wij mogen er niks van zeggen moeten dit ondergaan week in week uit anders zijn wij niet tolerant voor gestoorde asociale buurman. Maar hij mag doorgaan want hij heeft dat nodig om zich goed te voelen buren uitschelden. DUS WIL JE NIET DAT JE VERROT GESCHOLDEN WORDEN DOOR BUREN HUUR DAN NIET BIJ SAMENWERKING. MISLEIDENDE NAAM KAN BETER TEGENWERKING HETEN.
Sterke punten
Mensen negeren kapot laten maken
Zwakke punten
Daar is deze plek te kort voor om alles te schrijven.
Desinteresse voor reparaties
De afvoer van de keuken is volledig verstopt. Na ruim een half uur wachten meldt een ongeïnteresseerde medewerker dat ze nu er 3 dagen kunnen langskomen. Vroeger kwam de woningbouwvereniging bij een dergelijke melding direct in actie. Nu is het een ongeïnteresseerd ‘zoek het maar uit’
onverantwoorde nalatigheid
De pers staat bol over hoe de overheid zorg zou dragen voor de burgers en hoe instanties hun verantwoordelijkheid nemen, maar vandaag bewees voor mij maar weer eens hoe leeg deze beloftes zijn!
Gisteren is bij werkzaamheden op ons dak het werkluik open gebleven. Ik vind dat een gigantisch risico, omdat dat een open uitnodiging is voor wanhopige mensen en inbrekers.
Wie ik ook verder bel / gebeld heb, niemand durft de verantwoordelijkheid te nemen om de situatie weer veilig te maken. Het spoednummer van de woningrouwvereniging vertelde mij botweg dat ze niks wilde, konden of mochten doen aan de situatie. Het verantwoordelijke bedrijf die de werkzaamheden op het dak uitvoert was niet bereikbaar vanwege de feestdagen, waardoor de situatie nog 5 dagen onveilig zou blijven.
Dat shockeerde mij! Daarom maar 112 gebeld in de hoop dat die wel hun plicht zouden doen. Tevergeefs! Na 3 min werd ook daar duidelijk dat men niks kon, wilde of mocht doen.
Deze casus was geen zaak van spoed en dus werd ik doorverwezen naar de gewone politie. Zo gezegd zo gedaan en gebeld met de lokale politie. 3 keer raden … ook daar werd ik met een kluitje in het riet gestuurd. Dit was iets voor de woningbouw en het bedrijf die het veroorzaakt had.
Daarmee waren we terug bij af. Het was hemelvaart en het kon de heren / dames niks schelen wat de gevolgen waren / zouden kunnen zijn van hun spelletje verstoppertje. Ik heb dat kringetje uiteindelijk 2 keer doorlopen en werd daar alleen maar wanhopig van!
Men kan het blijkbaar niets schelen dat de maatschappij al het vertrouwen verliest in de lege beloftes van de mensen waar we met zijn alle op zouden moeten kunnen vertrouwen! Ik vind dat onaanvaardbaar en dus heb ik met gevaar voor eigen leven en dat van mijn ongeboren kind als nog zelf dat werkluik weten te sluiten met behulp van een huis, tuin en keuken trap / ladder.
Wat moet er in vredesnaam nog gebeuren voor er werkelijk iets gedaan word om die loze beloftes na te komen? Wat is er gebeurd met die uitspraak op de deur van de politie: “waakzaam en dienstbaar”?
Het kan toch niet zo zijn dat vanwege een feestdag en het onvermogen daadwerkelijk je beloftes na te komen, dit soort risico’s gelopen worden!
Ik vind het niet vreemd dat het vertrouwen in de overheid en de uitvoerende instanties op een absoluut diepte punt geraken en ik denk ook niet dat u als lezer me daarin ongelijk geeft.
U begrijpt denk ik ook wel dat ik daarom vraag om een uitspraak en een remedie voor deze onacceptabele situatie! Ik heb alle gespreksdetails vastgelegd en ook foto’s genomen zodat duidelijk is dat er daadwerkelijk risico was. Kunt u mij antwoorden met uw uitleg en remedie van deze situatie?
Zwakke punten
Men ontloopt haar verantwoording bij elke gelegenheid
Vlaardingen verpauperd
Als je jaren lang je wijk cq wijken niet onderhoud heb je inderdaad de hulp nodig van de Rotterdamse Burgervader.
Dakpannen die nodig aan vervanging toe zijn galerij die hoognodig gekit mag worden bewapening op de galerij duidelijk zicht baar is maar deze woningstichting werk niet samen ze hebben jaren alles laten verslonzen
Sterke punten
Het zogenaamd luisteren
Zwakke punten
Vele mensen kennen de wijkbeheerders niet eens o ja als je je naam veranderd in veiligheidsmedewerker dan ken en zie je ze nog niet
Wat een goede toneel school
Portaal word niet ingekeken je stuurt foto"s maar dat ziet men niet als men iets doet zie je geen opzichter voor controle half werk word er geleverd er word geverfd tot halve ramen was vast de verf op douche en toilet nieuw tegels scheuren kit laat overal los pure geld verspilling en onkunde lekker goedkoop uit laten voeren door leerlingen Een directeur die het overlaat aan zijn overige personeel hij is niet te spreken wat een verbinding he
Sterke punten
Het mooi recht praten terwijl een aantal al weg zijn vallen de nieuwe collega"elkaar niet af woon hier helaas sinds 2003 vanuit een sloop woning maar ik ken sinds pas de veiligheidsmedewerker niemand ziet of kent deze mensen een erg vrij beroep zonder controle wat de mensen werkelijk doen op een dag behalve achter een bureau bellen
Zwakke punten
Ze hebben meer met mensen die wat geestelijk mankeren die kunnen alles maken kelderdeuren onder kladderen vuilnis zakken voor ramen etc.en kunnen niet eens met reparatie klachten bij mensen naar binnen want er moet een begeleider bij zijn ze kunnen ontploffen een afvoerput maken ze kapot op de galerij en op het balkon zo probleem na bijna 2jaar opgelost begrijpen niet dat men dan het mos fijn zand hopla zo de afvoer in veegt nemen iemand met behoud van uitkering in dienst die er niet veel van snapt komt vragen is uw putje verstopt loopt zaterdags in de supermarkt met zijn werk jas aan wat een vertoning
Woonstichting samenwerking vlaardingen.
Slechte huisbaas zorgcontracten staan boven gewone contracten waardoor rotte appels jou tot eeuwig huisarrest veroordelen omdat je niet veilig over gallerij kan. Als je klaagt krijg jij de schuld zoiets van wat je zegt doe je zelf. Nu gelukkig bewijs op beeld maar nog leef ik in angst. Helaas moet ik 1 ster geven maar verdienen doen ze het niet. Onze gezondheid gaat eraan.
Sterke punten
Degeneren bagataliseren mond snoeien źijn ze supergoed in
leugenachtige boevenbende
een zwak begaafd stel wat flat terroriseerde fietsen sloopte wordt handje boven hoofd gehouden aangiftes tegengewerkt en als dan na ruim jaar dag en nacht getreiter de gek door draaidt en zijn benedenbuurman en ons met honkbalknuppel bedreigd en wij aangifte door gezet hebben omdat we leven in doodsangst zat waren moest hij vanwege zijn zorgcontract verdwijnen. Het schijnt dat ze hier al 6 jaar terreur uitvoerde ik woon hier anderhalf jaar. Maar gefrustreerd als ze zijn nemen ze als gefrustreerde huisvrouwen wraak door roddels te vertellen tegen nieuwe bewoners dat de klagers gehandicapten weg zouden hebben getreiterd. Ook kan je alleen via internet klachten doorgeven en dat kan alleen als je een zg vrijwillig serviceabbonement afsluit zonder dat kan je geen reparatieverzoeken indienen. klink corrupt. Zou een ieder dit zooitje afraden. Je nachtrust gezondheid en veiligheid raak je kwijt als je naast zorgcontract komt die leveren meer geld op en zijn dus belangrijker dan de slachtoffers met gewoon huurcontract. Wacht liever iets langer en kies een goede huisbaas dan dat je je laat schofferen bedonderen en kleineren.
Sterke punten
dat ze falliet zouden gaan en er echt een sociale woningorganisatie het overneemt
Zwakke punten
daar is deze plek te kort voor. Komen afspraken niet na. Dreigen met toekomstige brandschade vanwege een gedeelde kelderdeur die niet op slot zou zitten. beschuldigen je vals zonder te vragen wat er aan de hand is luisteren naar zwakbegaafde leugenaars met zorgcontract. Gaan zorgcontracten aan en weten niet dat autisten grenzen nodig hebben en door hand boven hoofd hebben ze hier 6 jaar terreur uitgeoefend en als je klaagt je bent altijd de enigste ook al weet je dat buren ook geklaagd hebben. doen alles af als incident en slapen zelf rustig in een nette woning hoogstwaarschijnlijk niet van samenwerking. ze hadden beter tegenwerking kunnen heten. niks sociaals aan. kies liever voor maasdelta die hebben communicatieve vaardigheden en luisteren naar huurders in plaats van ze af te bekken en vals te beschuldigen.
Camera
Ben heel blij dat er camera bewaking komt in flat de Duif.Het is gewoon verschrikkelijk hoe het er de laatste tijd uitziet.Zeg je er wat van kan je een grote mond krijgen.Schaam me dood wanneer er visite komt!Vaak maak ik nog schoon wanneer er gemorst is.Maar ik ben wel 79 jaar.
Geen dichtgeknoopt vuilniszakken die vaak ook nog druipen..En er is nog veel meer.te zeggen
Hopelijk helpen de camera's en dank jullie er alvast voor!!!!Vr.gr.Wil
Samenwerking klopt bij Samenwerking
Dank aan de medewerkers van Samenwerking . Ik kreeg een huis aangeboden. De medewerkers van Samenwerking hebben me zo goed ondersteund en me alle ruimte gegeven met hun meedenken om een beslissing te kunnen nemen. Jackie Lusse en receptie, hartelijk bedankt