Lieve mensen Intermaris is een vies corrupt zooitje. terug belverzoeken hebben ze maling aan want ze bellen nooit terug. Communicatie is er niet. Ze hebben maling aan hun huurders daar schijten ze op. Beloven van alles maar komen niks na. Werken langs elkaar heen. En ze dekken elkaar allemaal het is een vies corrupt bedrijf mensen ga niet in zee met dit rapalje! Ze hebben niet voor niets 1 ster revieuws
Sterke punten Liegen en bediegen
Zwakke punten Maling aan duidelijkheid geven en maling aan terug bel verzoeken!
We hebben een overlastgevend gezin in de straat. Tientallen meldingen maar woonin doet al jaren of hun neus bloed. Vernielingen? Nee joh. Vuurwerk? Dat zit tussen uw oren. Afval dumpen? Wij zien niks. Grafitti voor allah? Moet kunnen toch. Het is gewoon eng hoe woonin deze mensen de hand boven het hoofd houdt.
We hebben een overlastgevend gezin in de straat. Tientallen meldingen maar woonin doet al jaren of hun neus bloed. Vernielingen? Nee joh. Vuurwerk? Dat zit tussen uw oren. Afval dumpen? Wij zien niks. Grafitti voor allah? Moet kunnen toch. Het is gewoon eng hoe woonin deze mensen de hand boven het hoofd houdt.
Vieze gore bloedhonden zijn het bij Vivare. Komen niet hun afspraken na. Maar als je als klant niet 100% in het paadje loopt van Vivare dan flikkeren ze je op straat.
Sterke punten Geen
Zwakke punten Alles kut organisatie. Komen afspraken niet na. Maar als je als klant iets doet wat niet naar hun zin is dan ben je de sigaar.
Ik Wil graag melden dat wij zeer tevreden zijn over Actium ,wij huren al ongev 46 jaar ,,en zijn sinds een paar dgn naar onze nieuwe woning in Diever ,aan de VALKENAKKER 5 a ,verhuisd ,wij zijn al wat op leeftijd ,,,en zijn zeer goed begeleid door de mensen van Actium ,,m’n,Jesse ,Edgar ,José ,,altijd behulpzaam en attent ,,dit mag wel eens gezegd worden ,,,met lieve groet van jouke en diny vegelien.
Zwakke punten Overlast, viezigheid, verhuizingen constant door 2 jaar contracten, duur, wil geen renovatie waar ze je deuren inkorten. Ooit gehoord van privacy?
🔌 Wat doe je als je een verhuurder hebt zoals Havensteder?
Ik deel dit met grote frustratie, omdat ik als huurder het gevoel heb totaal niet serieus genomen te worden. Al maanden loop ik tegen dezelfde problemen aan:
Reparatieverzoeken worden niet uitgevoerd
Ik word niet teruggebeld, ondanks herhaalde toezeggingen
E-mails blijven onbeantwoord
De website werkt niet – je kunt niet eens fatsoenlijk een klacht indienen
Telefonisch word ik niet geholpen en soms zelfs op een onbeschofte manier te woord gestaan
Medewerkers weigeren hun achternaam te geven, kiezen ervoor om mij geen informatie te geven, en tonen geen enkel begrip voor maandenlange frustratie
Ik ben inmiddels op het punt gekomen dat ik me afvraag: Wat zijn mijn rechten als huurder? En belangrijker nog: Welke juridische stappen kan ik nemen als ik structureel word genegeerd en klachten worden afgehouden?
📩 Mocht iemand ervaring hebben met dit soort situaties, of mij kunnen adviseren over mogelijke juridische of formele routes, dan hoor ik het heel graag. Alle tips zijn welkom.
Ik ervaar Parteon als een hopeloos georganiseerde organisatie waar afspraken vaak niet nagekomen worden, waar alles zonder controle achteraf door de oprachtgever wordt uitgevoerd door onderaannemers. Een prachtig verhaal over wat jullie doelstelling is.
Alleen met woorden is dat niets waard. Ik heb 43 jaar Ballast Nedam achter de rug,en heb gezien hoe het wel en niet moet. De organisatie die ik ervaar bij Parteon lijkt nergens op. Ik help een wat oudere vrouw met klachten die door Parteon verholpen moeten worden aan haar huurwoning. Ik sta daarvoor vaak aan de balie en voel me achteraf vaak geschoffeerd en beledigd. Niet door de altijd aardige baliemedewerksters maar door het niet komen opdagen, het niet nakomen van belafspraken door de uitvoering buiten. De vrouw die thuis blijft voor niet nagekomen maar dat interesseert Parteon niet. Dit is mijn ervaring en hoop voor Parteon dat er ook betere ervaringen zijn maar als ik Reviews lees zie ik veel bevestigingen.
Dick Rombout
Voormalig senior adviseur, procesmanager Ballast Nedam
Sterke punten De enige sterke punten die ik ken zijn de aardige baliemedewerksters en moet ik toegeveb dat eerdere reparaties aan het huis netjes zijn uitgevoerd.
Zwakke punten De zwakke punten heb ik in mijn Review aangegeven.
Had ik dit maar eerder geweten, dan had ik deze compleet nutteloze website vermeden. Er wordt namelijk een betaling van maar liefst €45 gevraagd... Ja hoor, zelfs oplichting lijkt onderhevig aan inflatie. Ik zie uit oude recensies dat het vroeger goedkoper was.
Hoe dan ook, op de site zie je meer dan 1000 bezichtigingen voor de 4 beschikbare appartementen. Als iedereen €45 heeft betaald... reken zelf maar uit.
Uiteindelijk heb ik, na het betalen van deze flinke "boete", de klantenservice gebeld voor begeleiding en hulp bij mijn zoektocht. Ik weet dat het misschien vanzelfsprekend lijkt hoe je een appartement selecteert op een website... maar jongens, als we €45 betalen om foto’s van huizen te bekijken die we niet cadeau krijgen maar moeten huren, dan mag je toch op z'n minst een beetje fatsoenlijke klantenservice verwachten, of niet?
Nee hoor — in plaats daarvan krijg je een kortaf en verveeld antwoord: "Je moet gewoon online solliciteren."
Welbions hengelo ene marloe grof en arrogant en scheld je gewoon uit afspraken worden niet nagekomen. Bekenden van hun krijgen de woning terwijl je 1e bent. Heel slecht
Sterke punten Niks
Zwakke punten Arrogant. Afhaken van gesprek afspraken niet nakomen schelden. Beloftes niet nakomen onverwachte kosten
Welbions hengelo ene marloe grof en arrogant en scheld je gewoon uit afspraken worden niet nagekomen. Bekenden van hun krijgen de woning terwijl je 1e bent. Heel slecht
Sterke punten Niks
Zwakke punten Arrogant. Afhaken van gesprek afspraken niet nakomen schelden. Beloftes niet nakomen onverwachte kosten
Heel erg slecht. Wijkadviseur is ronduit naar. Liegt en heeft een oudere dame zo onder druk gezet dat ze haar hond heeft ingeslapen uit angst dat ze uit haar woning wordt gezet. Hond blafte maar op camerabeelden duidelijk aantoonbaar niet zoals j S het voordeed. Nooit een officiële klacht van gehad maar wijkadviseur j S verdraait de boel dusdanig dat mevrouw werkelijk dacht dat ze geen recht had en ze met haar demente huisgenote op straat zou komen. Kortom haar hond in laten slapen. Om daarna tegen mij mantelzorger keihard te ontkennen dat hij haar heeft gesproken. Waarom omdat j S een hekel heeft aan honden. Die horen niet in de flat . Onderhoud ho maar gevolg gekneusde enkel en kapotte kleren door loszittende tegels en een noodklap op de galerij antwoord Talis indienen bij je eigen verzekering. Beste wijkadviseur belt never terug is nooit bereikbaar maar zit wel 4 uur lang een boekje te lezen in de Talis auto op de parkeerplaats. Op kosten van de baas uitrusten verteld precies hoe deze man werkt. Klachten worden serieus genomen als t in t straatje past verder kan je de schijt krijgen. Kapotte hor na werkzaamheden door Talis maar niemand weet wie die gaat vergoeden. Terugbellen doen we niet. Junkies breken de deuren open slapen in de algemene ruimtes en forceren de boel waardoor iedereen naar binnen kan maar andere of betere sloten nee. Danwel een camera of iets dergelijks .
Kortom niet bij Talis huren want je staat er alleen voor. Ons rest niets dan juridische stappen
Sterke punten 1 hele vriendelijke medewerker aan de telefoon. Administratief personeelslid
Slechte contact, slecht onderhoud, goedkope installaties/keuken kastjes etc, je oplichten voor duizenden euros, geen isolatie woningen, wc's van 40+ jaar oud, en forse huurprijzen die jaarlijks flink stijgen.
Sterke punten Je voor duizenden euros oplichten
Zwakke punten Onderhoud, installeren van water/stroomvoorzieningen, huisvesting, contact, etc.
Stadlander is één grote grap. Ze negeren je compleet als je een woning nodig hebt, maar als ze zelf iets van je willen, staan ze meteen op de stoep. Ik probeer al tijden een woning te krijgen, maar hulp? Ho maar! Contact opnemen heeft geen zin, want ze reageren niet of sturen je van het kastje naar de muur.
Ze hebben altijd hun mond vol over regels en verplichtingen voor huurders, maar zelf voeren ze geen klap uit. Hoe kan het dat niemand in Nederland mij kan helpen aan een woning, terwijl ze aan half buitenland woningen uitdelen. Voor mij zijn de regels zoveel dat ik amper kans maak? Maar ze wel zitten te zeiken over de kleinste dingen? Pure bureaucratische onzin en een complete wanprestatie.
Als je op zoek bent naar een woning, verspil dan geen tijd aan deze prutsers. Stadlander is nutteloos en totaal onbetrouwbaar!
Zwakke punten Arrogant
Leven in hun eigen wereldje
Letterlijk mensen negeren
Vragen niet beantwoorden
Huizen niet onderhouden
Alles slopen
Niet menselijk (Ja voor sommigen wel, voor anderen niet)
Zij bepalen de regels, regels die niet eerlijk zijn
Als ik had geweten dat deze woningcorporatie zo verschrikkelijk was had ik wel 10 keer nagedacht of ik dit huis had genomen.
Ik woon hier sinds nov 2023. De eerste maand, waarbij ik een paar verwarmingen op 18 graden had gezet gelijk een rekening: 400 euro aan gas.
Dat was wel even andere koek als de 80 euro die ik betaalde in het slechtst geïsoleerde huis van spijkenisse waar ik hiervoor woonde waar de verwarming overuren maakte.
Paar keer een melding gemaakt, iedereen wijst naar elkaar en niemand die me kon helpen. Afgelopen winter kon ik de verwarming op maximaal 13 graden zetten: rekening 200 euro aan gas alleen voor een verwarming die op 13 graden staat!
Na 1.5 jaar werd mijn klacht pas doorgezet naar een klachtenafdeling. 1.5 jaar nadat ik dit gemeld had! Ik was allang blij, want ik hoopte dat er eindelijk wat gedaan werd. Binnen 2 weken zou Woonbron contact met mij opnemen. 1 dag voor de 2 weken verstreken waren kreeg ik een e-mail dat het nog langer ging duren. Weer gingen er 2/3 weken voorbij en ik hoorde niks. Gister bel ik woonbron en ik moest nog langer wachten? Ze kon ook geen contact opnemen met de klachtenafdeling. Welk bedrijf kan er nou niet intern overleggen? Dit noemen zij op de hoogte houden (letterlijke woorden kcc), mailtje met de info duurt langer en daarna hoor je niks meer.
Ik ben het wachten zat. Ik betaal een godsvermogen voor een verwarming die op 13 graden staat, het is ijskoud. Het huis tocht zo erg dat een aansteker uitgeblazen word. Mijn kind van 3 zit met blauwe lippen. Winters kunnen we amper thuis slapen omdat de verwarming hoger zetten onbetaalbaar is!
November 2024 was er een opzichter langs geweest. Zijn woorden: ja het is echt vreemd, ik zie het. Dit klopt niet, maar we kunnen niks voor je doen.
Je erkent dat het vreemd is, maar je gaat niks doen? Andere bewoners hebben namelijk niet zulke hoge gasrekeningen.
Zijn voorstel was om een bedrijf te laten komen die mijn huis van binnen etc ging nakijken. Hij zou me binnen een week terug bellen. Februari 2025 heb ik zelf maar gebeld wanneer dit ging gebeuren, ik was nog steeds niet gebeld.
Toen ik zelf belde kon ik binnen een dag terug gebeld worden met de mededeling dat er inderdaad huizen van binnen en buiten nagekeken worden, maar dat mijn huis er niet bij zat….
Dus je beloofd me wat… vervolgens kom je het niet na en kies je andere huizen uit ipv het huis die de klacht heeft….
Bedankt Woonbron, dat jullie h
et allemaal zo serieus nemen en dit gewoon al 1.5 jaar bezig is.
Ik begin echt wanhopig te worden, want ze nemen gewoon 0 contact op. Doen niks, komen beloftes niet na. Ze denken geloof ik die mevr is afhankelijk van ons, dus laat maar.
Sterke punten ze zijn goed in mensen in de kou te laten
Ze zijn goed in nalatigheid!! Na een 1.5 jaar hangt er nog steeds een naamplaatje van de oud bewoner
We zitten nu al 4 à 5 weken zonder drinkwater omdat jullie weigeren ons te helpen. Ik ben al 4 weken lang aan het bellen en het voelt alsof ik steeds aan het lijntje word gehouden. Ik heb meerdere keren met jullie collega’s gesproken, die het probleem lijken te bagatelliseren en doen alsof roest in drinkwater geen ernstige kwestie is. Elke keer als ik bel, wordt mij verteld dat ik binnen een week wordt teruggebeld, maar inmiddels zijn we alweer 4 weken verder. Als dit niet snel wordt opgelost, schakel ik zeker een advocaat in. Ik ben er helemaal klaar mee.
We zitten nu al 4 à 5 weken zonder drinkwater omdat jullie weigeren ons te helpen. Ik ben al 4 weken lang aan het bellen en het voelt alsof ik steeds aan het lijntje word gehouden. Ik heb meerdere keren met jullie collega’s gesproken, die het probleem lijken te bagatelliseren en doen alsof roest in drinkwater geen ernstige kwestie is. Elke keer als ik bel, wordt mij verteld dat ik binnen een week wordt teruggebeld, maar inmiddels zijn we alweer 4 weken verder. Als dit niet snel wordt opgelost, schakel ik zeker een advocaat in. Ik ben er helemaal klaar mee.
Veluwwonen komt afspraken niet na. Wacht al 2 maanden op reparatie voor mijn deur. En ook oplossing voor de buren ruzie.En heb nog meer maar ga hier niet mijn tijd aan besteden.
Corrupt zooitje
Review over IntermarisLieve mensen Intermaris is een vies corrupt zooitje. terug belverzoeken hebben ze maling aan want ze bellen nooit terug. Communicatie is er niet. Ze hebben maling aan hun huurders daar schijten ze op. Beloven van alles maar komen niks na. Werken langs elkaar heen. En ze dekken elkaar allemaal het is een vies corrupt bedrijf mensen ga niet in zee met dit rapalje! Ze hebben niet voor niets 1 ster revieuws
Sterke punten
Liegen en bediegen
Zwakke punten
Maling aan duidelijkheid geven en maling aan terug bel verzoeken!
doen niks tegen overlast maroc
Review over WooninWe hebben een overlastgevend gezin in de straat. Tientallen meldingen maar woonin doet al jaren of hun neus bloed. Vernielingen? Nee joh. Vuurwerk? Dat zit tussen uw oren. Afval dumpen? Wij zien niks. Grafitti voor allah? Moet kunnen toch. Het is gewoon eng hoe woonin deze mensen de hand boven het hoofd houdt.
doen niks tegen overlast maroc
Review over WooninWe hebben een overlastgevend gezin in de straat. Tientallen meldingen maar woonin doet al jaren of hun neus bloed. Vernielingen? Nee joh. Vuurwerk? Dat zit tussen uw oren. Afval dumpen? Wij zien niks. Grafitti voor allah? Moet kunnen toch. Het is gewoon eng hoe woonin deze mensen de hand boven het hoofd houdt.
Vieze gore honden
Review over VivareVieze gore bloedhonden zijn het bij Vivare. Komen niet hun afspraken na. Maar als je als klant niet 100% in het paadje loopt van Vivare dan flikkeren ze je op straat.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Alles kut organisatie. Komen afspraken niet na. Maar als je als klant iets doet wat niet naar hun zin is dan ben je de sigaar.
Verhuizing
Review over ActiumIk Wil graag melden dat wij zeer tevreden zijn over Actium ,wij huren al ongev 46 jaar ,,en zijn sinds een paar dgn naar onze nieuwe woning in Diever ,aan de VALKENAKKER 5 a ,verhuisd ,wij zijn al wat op leeftijd ,,,en zijn zeer goed begeleid door de mensen van Actium ,,m’n,Jesse ,Edgar ,José ,,altijd behulpzaam en attent ,,dit mag wel eens gezegd worden ,,,met lieve groet van jouke en diny vegelien.
Sterke punten
Behulpzaam,geduld ,,vriendelijk ,
Zwakke punten
Geen
Communicatie
Review over WoonpuntMeerdere keren gebeld ( periode feb tot april ) wordt dan een terugbel verzoek doorgegeven aan medewerker maar wordt helaas geen gehoor aan gegeven.
Sterke punten
Ik krijg een balie medewerker aan de lijn.
Zwakke punten
Balie medewerker doet belverzoek zonder resultaat.
Slechter kan niet !
Review over Woningcorporatie WoonInvestSlechter dan wooninvest bestaat er niet eigenlijk is helemaal niets goed aan deze woningcorporatie.
Sterke punten
Geen enkele
Zwakke punten
Alles is even slecht !
reparatetijd buitenlamp
Review over Woonin4 maanden en countng.
Slecht
Review over Stichting WoonbedrijfSlecht , vreselijk
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Overlast, viezigheid, verhuizingen constant door 2 jaar contracten, duur, wil geen renovatie waar ze je deuren inkorten. Ooit gehoord van privacy?
Als huurder sta je soms machte
Review over Havensteder🔌 Wat doe je als je een verhuurder hebt zoals Havensteder?
Ik deel dit met grote frustratie, omdat ik als huurder het gevoel heb totaal niet serieus genomen te worden. Al maanden loop ik tegen dezelfde problemen aan:
Reparatieverzoeken worden niet uitgevoerd
Ik word niet teruggebeld, ondanks herhaalde toezeggingen
E-mails blijven onbeantwoord
De website werkt niet – je kunt niet eens fatsoenlijk een klacht indienen
Telefonisch word ik niet geholpen en soms zelfs op een onbeschofte manier te woord gestaan
Medewerkers weigeren hun achternaam te geven, kiezen ervoor om mij geen informatie te geven, en tonen geen enkel begrip voor maandenlange frustratie
Ik ben inmiddels op het punt gekomen dat ik me afvraag: Wat zijn mijn rechten als huurder? En belangrijker nog: Welke juridische stappen kan ik nemen als ik structureel word genegeerd en klachten worden afgehouden?
📩 Mocht iemand ervaring hebben met dit soort situaties, of mij kunnen adviseren over mogelijke juridische of formele routes, dan hoor ik het heel graag. Alle tips zijn welkom.
#huurrecht #huurdersrechten #klacht #woningcorporatie #juridischadvies #Havensteder #frustratie #consumentenrecht
Sterke punten
huur incasseren
Zwakke punten
fatsoenlijk communiceren
Nul
Review over De SleutelsZeer slecht communicatie onder de maat duurt 1 jaar dat u geholpen wordt voor een kleine reparatie. Zeer onprofessioneel bedrijf
Onbetrouwbaar
Review over ParteonIk ervaar Parteon als een hopeloos georganiseerde organisatie waar afspraken vaak niet nagekomen worden, waar alles zonder controle achteraf door de oprachtgever wordt uitgevoerd door onderaannemers. Een prachtig verhaal over wat jullie doelstelling is.
Alleen met woorden is dat niets waard. Ik heb 43 jaar Ballast Nedam achter de rug,en heb gezien hoe het wel en niet moet. De organisatie die ik ervaar bij Parteon lijkt nergens op. Ik help een wat oudere vrouw met klachten die door Parteon verholpen moeten worden aan haar huurwoning. Ik sta daarvoor vaak aan de balie en voel me achteraf vaak geschoffeerd en beledigd. Niet door de altijd aardige baliemedewerksters maar door het niet komen opdagen, het niet nakomen van belafspraken door de uitvoering buiten. De vrouw die thuis blijft voor niet nagekomen maar dat interesseert Parteon niet. Dit is mijn ervaring en hoop voor Parteon dat er ook betere ervaringen zijn maar als ik Reviews lees zie ik veel bevestigingen.
Dick Rombout
Voormalig senior adviseur, procesmanager Ballast Nedam
Sterke punten
De enige sterke punten die ik ken zijn de aardige baliemedewerksters en moet ik toegeveb dat eerdere reparaties aan het huis netjes zijn uitgevoerd.
Zwakke punten
De zwakke punten heb ik in mijn Review aangegeven.
Oplichters
Review over NederwoonHad ik dit maar eerder geweten, dan had ik deze compleet nutteloze website vermeden. Er wordt namelijk een betaling van maar liefst €45 gevraagd... Ja hoor, zelfs oplichting lijkt onderhevig aan inflatie. Ik zie uit oude recensies dat het vroeger goedkoper was.
Hoe dan ook, op de site zie je meer dan 1000 bezichtigingen voor de 4 beschikbare appartementen. Als iedereen €45 heeft betaald... reken zelf maar uit.
Uiteindelijk heb ik, na het betalen van deze flinke "boete", de klantenservice gebeld voor begeleiding en hulp bij mijn zoektocht. Ik weet dat het misschien vanzelfsprekend lijkt hoe je een appartement selecteert op een website... maar jongens, als we €45 betalen om foto’s van huizen te bekijken die we niet cadeau krijgen maar moeten huren, dan mag je toch op z'n minst een beetje fatsoenlijke klantenservice verwachten, of niet?
Nee hoor — in plaats daarvan krijg je een kortaf en verveeld antwoord: "Je moet gewoon online solliciteren."
Milou neukt collega s
Review over WelbionsZielige mensen. Gaan mensen van het lijst halen die al zijn uitgeloot en gaat de woning nasr azielzoekers
Sterke punten
Milou heeft mijn broer gepijpt
Zwakke punten
Milou is een slet
Slechte woningen
Review over Wonen LimburgHet is oneerlijk en gestoord om in deze ghetto' s te wonen.
Slecht
Review over WelbionsWelbions hengelo ene marloe grof en arrogant en scheld je gewoon uit afspraken worden niet nagekomen. Bekenden van hun krijgen de woning terwijl je 1e bent. Heel slecht
Sterke punten
Niks
Zwakke punten
Arrogant. Afhaken van gesprek afspraken niet nakomen schelden. Beloftes niet nakomen onverwachte kosten
Slecht
Review over WelbionsWelbions hengelo ene marloe grof en arrogant en scheld je gewoon uit afspraken worden niet nagekomen. Bekenden van hun krijgen de woning terwijl je 1e bent. Heel slecht
Sterke punten
Niks
Zwakke punten
Arrogant. Afhaken van gesprek afspraken niet nakomen schelden. Beloftes niet nakomen onverwachte kosten
Ballentent
Review over TalisHeel erg slecht. Wijkadviseur is ronduit naar. Liegt en heeft een oudere dame zo onder druk gezet dat ze haar hond heeft ingeslapen uit angst dat ze uit haar woning wordt gezet. Hond blafte maar op camerabeelden duidelijk aantoonbaar niet zoals j S het voordeed. Nooit een officiële klacht van gehad maar wijkadviseur j S verdraait de boel dusdanig dat mevrouw werkelijk dacht dat ze geen recht had en ze met haar demente huisgenote op straat zou komen. Kortom haar hond in laten slapen. Om daarna tegen mij mantelzorger keihard te ontkennen dat hij haar heeft gesproken. Waarom omdat j S een hekel heeft aan honden. Die horen niet in de flat . Onderhoud ho maar gevolg gekneusde enkel en kapotte kleren door loszittende tegels en een noodklap op de galerij antwoord Talis indienen bij je eigen verzekering. Beste wijkadviseur belt never terug is nooit bereikbaar maar zit wel 4 uur lang een boekje te lezen in de Talis auto op de parkeerplaats. Op kosten van de baas uitrusten verteld precies hoe deze man werkt. Klachten worden serieus genomen als t in t straatje past verder kan je de schijt krijgen. Kapotte hor na werkzaamheden door Talis maar niemand weet wie die gaat vergoeden. Terugbellen doen we niet. Junkies breken de deuren open slapen in de algemene ruimtes en forceren de boel waardoor iedereen naar binnen kan maar andere of betere sloten nee. Danwel een camera of iets dergelijks .
Kortom niet bij Talis huren want je staat er alleen voor. Ons rest niets dan juridische stappen
Sterke punten
1 hele vriendelijke medewerker aan de telefoon. Administratief personeelslid
Zwakke punten
Klantvriendelijkheid
Eerlijkheid
Actie ondernemen
Werken
Terug bellen
Afspraken nakomen
Slecht slechter Vivare
Review over VivareMega slechte woning, wel de huur omhoog maar wel lekkage badkamer, schuren in de muur, schimmel, tocht, cement wat afbrokkel tussen de stenen.
Sterke punten
Niks doen met klachten
Zwakke punten
Wat niet
Oplichters, pas op.
Review over Stichting Huisvesting Werkende JongerenSlechte contact, slecht onderhoud, goedkope installaties/keuken kastjes etc, je oplichten voor duizenden euros, geen isolatie woningen, wc's van 40+ jaar oud, en forse huurprijzen die jaarlijks flink stijgen.
Sterke punten
Je voor duizenden euros oplichten
Zwakke punten
Onderhoud, installeren van water/stroomvoorzieningen, huisvesting, contact, etc.
Ze negeren je gewoon
Review over StadlanderStadlander is één grote grap. Ze negeren je compleet als je een woning nodig hebt, maar als ze zelf iets van je willen, staan ze meteen op de stoep. Ik probeer al tijden een woning te krijgen, maar hulp? Ho maar! Contact opnemen heeft geen zin, want ze reageren niet of sturen je van het kastje naar de muur.
Ze hebben altijd hun mond vol over regels en verplichtingen voor huurders, maar zelf voeren ze geen klap uit. Hoe kan het dat niemand in Nederland mij kan helpen aan een woning, terwijl ze aan half buitenland woningen uitdelen. Voor mij zijn de regels zoveel dat ik amper kans maak? Maar ze wel zitten te zeiken over de kleinste dingen? Pure bureaucratische onzin en een complete wanprestatie.
Als je op zoek bent naar een woning, verspil dan geen tijd aan deze prutsers. Stadlander is nutteloos en totaal onbetrouwbaar!
Zwakke punten
Arrogant
Leven in hun eigen wereldje
Letterlijk mensen negeren
Vragen niet beantwoorden
Huizen niet onderhouden
Alles slopen
Niet menselijk (Ja voor sommigen wel, voor anderen niet)
Zij bepalen de regels, regels die niet eerlijk zijn
Mensonterend woningcorporatie
Review over WoonbronWoonbron
Als ik had geweten dat deze woningcorporatie zo verschrikkelijk was had ik wel 10 keer nagedacht of ik dit huis had genomen.
Ik woon hier sinds nov 2023. De eerste maand, waarbij ik een paar verwarmingen op 18 graden had gezet gelijk een rekening: 400 euro aan gas.
Dat was wel even andere koek als de 80 euro die ik betaalde in het slechtst geïsoleerde huis van spijkenisse waar ik hiervoor woonde waar de verwarming overuren maakte.
Paar keer een melding gemaakt, iedereen wijst naar elkaar en niemand die me kon helpen. Afgelopen winter kon ik de verwarming op maximaal 13 graden zetten: rekening 200 euro aan gas alleen voor een verwarming die op 13 graden staat!
Na 1.5 jaar werd mijn klacht pas doorgezet naar een klachtenafdeling. 1.5 jaar nadat ik dit gemeld had! Ik was allang blij, want ik hoopte dat er eindelijk wat gedaan werd. Binnen 2 weken zou Woonbron contact met mij opnemen. 1 dag voor de 2 weken verstreken waren kreeg ik een e-mail dat het nog langer ging duren. Weer gingen er 2/3 weken voorbij en ik hoorde niks. Gister bel ik woonbron en ik moest nog langer wachten? Ze kon ook geen contact opnemen met de klachtenafdeling. Welk bedrijf kan er nou niet intern overleggen? Dit noemen zij op de hoogte houden (letterlijke woorden kcc), mailtje met de info duurt langer en daarna hoor je niks meer.
Ik ben het wachten zat. Ik betaal een godsvermogen voor een verwarming die op 13 graden staat, het is ijskoud. Het huis tocht zo erg dat een aansteker uitgeblazen word. Mijn kind van 3 zit met blauwe lippen. Winters kunnen we amper thuis slapen omdat de verwarming hoger zetten onbetaalbaar is!
November 2024 was er een opzichter langs geweest. Zijn woorden: ja het is echt vreemd, ik zie het. Dit klopt niet, maar we kunnen niks voor je doen.
Je erkent dat het vreemd is, maar je gaat niks doen? Andere bewoners hebben namelijk niet zulke hoge gasrekeningen.
Zijn voorstel was om een bedrijf te laten komen die mijn huis van binnen etc ging nakijken. Hij zou me binnen een week terug bellen. Februari 2025 heb ik zelf maar gebeld wanneer dit ging gebeuren, ik was nog steeds niet gebeld.
Toen ik zelf belde kon ik binnen een dag terug gebeld worden met de mededeling dat er inderdaad huizen van binnen en buiten nagekeken worden, maar dat mijn huis er niet bij zat….
Dus je beloofd me wat… vervolgens kom je het niet na en kies je andere huizen uit ipv het huis die de klacht heeft….
Bedankt Woonbron, dat jullie h
et allemaal zo serieus nemen en dit gewoon al 1.5 jaar bezig is.
Ik begin echt wanhopig te worden, want ze nemen gewoon 0 contact op. Doen niks, komen beloftes niet na. Ze denken geloof ik die mevr is afhankelijk van ons, dus laat maar.
Sterke punten
ze zijn goed in mensen in de kou te laten
Ze zijn goed in nalatigheid!! Na een 1.5 jaar hangt er nog steeds een naamplaatje van de oud bewoner
Onmenselijk
Review over BrabantWonenWe zitten nu al 4 à 5 weken zonder drinkwater omdat jullie weigeren ons te helpen. Ik ben al 4 weken lang aan het bellen en het voelt alsof ik steeds aan het lijntje word gehouden. Ik heb meerdere keren met jullie collega’s gesproken, die het probleem lijken te bagatelliseren en doen alsof roest in drinkwater geen ernstige kwestie is. Elke keer als ik bel, wordt mij verteld dat ik binnen een week wordt teruggebeld, maar inmiddels zijn we alweer 4 weken verder. Als dit niet snel wordt opgelost, schakel ik zeker een advocaat in. Ik ben er helemaal klaar mee.
Zwakke punten
Nooit meer brabant wonen
Onmenselijk
Review over BrabantWonenWe zitten nu al 4 à 5 weken zonder drinkwater omdat jullie weigeren ons te helpen. Ik ben al 4 weken lang aan het bellen en het voelt alsof ik steeds aan het lijntje word gehouden. Ik heb meerdere keren met jullie collega’s gesproken, die het probleem lijken te bagatelliseren en doen alsof roest in drinkwater geen ernstige kwestie is. Elke keer als ik bel, wordt mij verteld dat ik binnen een week wordt teruggebeld, maar inmiddels zijn we alweer 4 weken verder. Als dit niet snel wordt opgelost, schakel ik zeker een advocaat in. Ik ben er helemaal klaar mee.
Slechte service
Review over VeluwonenVeluwwonen komt afspraken niet na. Wacht al 2 maanden op reparatie voor mijn deur. En ook oplossing voor de buren ruzie.En heb nog meer maar ga hier niet mijn tijd aan besteden.
Sterke punten
Hebben ze niet
Zwakke punten
Nemen nooit contact op