Via huurcommissie den haag hebben we geld teruggekregen. Voor ista blokverwarming en warm water. Want die jaarrekeningen waren te hoog.
Mijn advies aan anderen met ook blokverwarming en warm water in appartementgebouw, ga in bezwaar. Je kunt leges zaak kwijtschelding krijgen bij huurcommissie als je een kleine inkomen hebt. Probeer het. Betaal niet teveel en laat je niet gek maken door Wonen Limburg.
Jarenlang is er gelogen over ramen dat deze niet meer onderhouden konden worden daar er gezegd werd dat het bedrijf ergens in het buitenland zou zitten en nieuwe onderdelen niet meer leverbaar zouden zijn. Blijkt er hierin Gelderland gewoon een bedrijf te zitten, de firma MAS die de ramen wel degelijk goed kan onderhouden. Heel vervelend als je er achter komt dat je zo belogen bent waaronder door de heer van Engelen. Wat een teleurstelling! Maakt Portaal onbetrouwbaar. Jarenlang hoge stookkosten door deze slechte ramen en dan kom je er achter dat ze wel degelijk beter onderhouden hadden kunnen worden. De kosten van deze woningen zijn er na meer dan 42 jaar allang uit, maar goed onderhouden van woningen waarvoor je tenslotte ook huur betaalt gebeurt niet. Ik las dat Portaal als slechtste verhuurder bekend staat. Ik kan dit goed geloven. De huizen zijn ook extreem gehorig. Alleen het praten door buren is goed hoorbaar. Een fatsoenlijke isolatie zou dan ook op gepast zijn. Maar wat gebeurt er: het energielabel is aangepast en beoordeelt als een beter label dan Portaal er kort daarvoor zelf aan gaf terwijl er geen verbetering plaatsgevonden heeft aan de woningen in die tussentijd. Hoe is dit mogelijk? Is er soms een deal gesloten met degene die dit beoordeeld heeft? Portaal kan nu namelijk meer huur gaan vragen zonder dat ze ook maar iets verbeterd hebben aan de woningen waardoor het energielabel verbeterd kan zijn. Dit riekt in ieder geval naar onbetrouwbare metingen. Energielabel A of B kan namelijk niet gegeven worden aan huizen waarvan de muren, daken en plafonds niet naar behoren geïsoleerd zijn. Lijkt me dat dit nader onderzocht moet worden, maar duidelijk is wel weer hoe onbetrouwbaar Portaal is. Het is werkelijk schandalig!
Sterke punten Ik zou het werkelijk niet weten. Kan niets opnoemen.
Zwakke punten Ze zijn niet eerlijk, communiceren niet fatsoenlijk, zijn zeer moeilijk te bereiken en je wordt niet teruggebeld, ze onderhouden de woningen niet naar behoren
Ik heb een verzoek tot huisbewaarderschap gedaan aan Portaal. Dit werd door Menno Verhoog afgewezen. Mijn vraag op welke gronden mijn verzoek werd afgewezen, werd genegeerd. Dit is discriminatie en willekeur.
Zwakke punten Er wordt niet correct met een normaal verzoek omgegaan, men onderzoekt klachten niet, maar neemt ze voor waar aan.
Ik woon in een gebouw van 60 woningen met één gedeelde ketel. Wij hebben nu al 2 maanden elke paar dagen dat de verwarming of het warm water stopt met werken. Staedion doet hier niks mee en lost het probleem niet bij de kern op. Elke week een half uur aan de telefoon met de klantenservice om te kunnen douchen en niet te vergaan van de kou.
De afdeling Sociaal Beheer heeft een te kort aan empatisch vermogen!! De beleidsbepalers vertonen een ongepast hautain gedrag. Ik wens de omwonenden van de Tijdelijke Woningen in Oud Beijerland en andere gemeenten die in de toekomst ook aan de beurt zijn veel sterkte. Na de sleuteloverdracht trekt HW Wonen direct zijn handen af van al de problemen die ontegenzeggelijk gaan komen !! Veel sterkte !!
Slechte ervaring. Ze laten je gewoon 3 maanden lang in brommen/ trillingen/ zoemen zitten en doen dan net of je gek bent. 4 december 2024 melding gedaan en nu gaan ze pas kijken waar het vandaan komt. Al bijna 3 maanden wordt ik dag en nacht weg getrild. Maar omdat hun niet serieus nemen laten ze je gewoon barsten
Sterke punten Hebben ze niet
Zwakke punten Luisteren naar de huurders
Problemen oplossen
Communicatie
Huur sinds december 1994 van Omnia wonen. Dus zover heel erg tevreden. Er wordt veel aan de woningen vernieuwd. Een luisterend oor als je een probleem hebt en oplossingsgericht gaan ze te werk. Een reparatie verzoek wordt op korte termijn kundig
en snel uitgevoerd.
Al bijna week intercom stuk. Antwoord onderdelen zijn besteld. Kut smoes wonen mensen met handicap. Daar. Water overlast, in berging al toch tich jaar. Deuren vn berging naar garage kapot. Stroom jatten . Antwoord altyd moet u bij vereniging vn eigenaren zijn. Troep nooit nyestee weer. Huurders horen gehoord te worden en niet afschuiven op pandgerand en vve.
RACISTEN TEN TOP PROBEEREN ONGEWENST BEPERKTEN TE DWINGEN TOT HULP + OPNAME ZIEKE GASTEN NOOIT MEE IN ZEE GAAN HUN WILLEN ALLE GEHENDICEPTEN VOLGENS BELYD DOOD ZIEN GAAN OP STRAAT
Sterke punten Mense bejegenen licht dat niet aan u beperking volgens mij komt dat door u beperking wat is uw beperking
Zwakke punten Toegeeven racisten te zijn en nazi's wie gehendicepten vervolgen en racisties bejegene
Ze zijn oplichters die misbruik maken van het woningtekort, Ze beloven bijvoorbeeld snel een woning en vragen daar (veel) geld voor. Soms zeggen ze dat ze u kunnen helpen met urgentie. Trap hier niet in! Blijf alert en voorkom dat u slachtoffer wordt.
Elke keer zeggen ze dat ik huur niet heb betaald. En dan chek ik bank zie ik is betaald. En stuur hun. Maar hun reageren. Niet. En elke keer achterstand ,en als ik aan kan bewijzen dat ik betaald heb hoor ik niks meer. Ook vraag ik om n overzicht. En dan sturen ze iets wat zelfs n professor niet kan begrijpen. Betalen. Oke. Als ik iets moet betalen. Of achter loop. Vraag ik om duidelijk heid. Welk maand waar uit gebaseerd. Maar dat doen ze niet. Vertrouw ze voor geen meter. Ze komen elke keer met iets anders. En elke keer als ik weer aan kan tonen dat ik wel heb betaald. Laten ze niks horen. Deze bedrijf moet echt goed onderzocht worden. Volgens mij klopt er iets niet in hun administratie. En financiële afdeling.
Sterke punten Niks.
Zwakke punten Alles. Eerlijk gezegd zelfs die ene ster verdienen. Ze niet.
In 2020 vond Woonin het een goed idee een hele eengezinswoning aan te bieden aan een alleenstaande man. Deze man had een GGZ dossier en strafblad. Dit wist Woonin via de Verhuurdersverklaring en via het driehoeksoverleg gemeente, politie en corporaties. Klachten van omwonenden over verward gedrag wrden genegeerd.\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\n\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nDit weekend stak deze meneer een klein meisje dood voor zijn eigen deur.
Na 5 jaar trouwe huurder te zijn geweest worden we niet geholpen door Mijande. De hele wereld wordt beloofd maar er komt niks van. Er wordt niet naar ons geluisterd en we voelen ons zeker niet gehoord. Slechtste woningcorporaties ooit. En dan hebben we het nog niet gehad over het onbeschofte personeel. 1 ster geven is nog veel te veel.
Sterke punten Helaas niet aanwezig, alles vanuit eigen belang.
Zwakke punten Niet reageren op mail / telefoon. Onvriendelijk te woord staan. Alles vanuit eigen belang en er wordt niet meegedacht met de huurder.
Vandaag de woning van mijn schoonmoeder opgeleverd na een prettige voorinspectie met twee vriendelijke en empathische medewerkers een aantal weken terug. De na inspectie verliep weer met dezelfde medewerkers. Complimenten voor deze twee heren. Mede dankzij hun is het opleveren van de woning probleemloos verlopen. Het contact met hen was erg prettig.
Dit is de alleelangzaamste woning coöperatie in Nederland, laten je rustig 2 maanden wachten op een reactie. Beloven super veel maar doen helemaal niks. Buurt wordt al dik een jaar geterroriseerd en ze doen precies niks
Sterke punten Zo langzaam mogelijk reageren op mailtjes
Zwakke punten Voornamelijk het incompetente personeel
Graag wil ik iedereen waarschuwen voor het feit dat je VEILIGHEID NIET GEWAARBORGD IS BIJ HET AANGAAN VAN EEN HUURCONTRACT. Wat veel mensen niet weten is dat een groot aantal huurwoningen wordt afgestaan aan mensen met psychische problemen die onder begeleiding staan of begeleiding nodig hebben. De kans is groot dat jij bij het accepteren van een huurwoning naast iemand wordt geplaatst die psychisch niet in orde is, maar toch zelfstandige woonruimte mag huren. Dat is precies wat er bij mij is gebeurd, met alle gevolgen van dien.
Zeven jaar geleden heb ik nietsvermoedend een woning geaccepteerd in Hillegom, waarbij ik zonder enige waarschuwing vooraf ben geplaats naast iemand met ernstige psychische problemen. Buiten het feit dat deze persoon voor ontzettend veel overlast zorgde omdat hij letterlijk een discotheek-installatie in zijn woning had en dag en nacht stond te stampen, te blèren en met zijn meubels stond te smijten in zijn woning, had deze persoon zeer agressieve woede-uitbarstingen, waarbij hij zo hard stond te krijsen en te schreeuwen dat je letterlijk dacht dat er iemand werd aangevallen op straat. Bovendien stond de hele wijk al bekend om jarenlange overlast, bedreiging en vernieling, waar ook met geen woord over gesproken is. Ik heb de woning dus geaccepteerd onder de illusie dat er niks aan de hand was.
In werkelijkheid was de buurman dus iemand die gecategoriseerd stond als ‘kwetsbaar persoon’, iemand die onder begeleiding stond en ook een bekende van de politie. Samen met een aantal andere figuren maakte hij de wijk al jaren onveilig en onbewoonbaar. Ondanks jarenlange meldingen is er nooit iets aan dit probleem gedaan. Sterker nog, in plaats van actie te ondernemen tegen de buurman is er nog iemand met psychische problemen naast hem geplaatst. Wederom met alle gevolgen van dien. Buiten alle overlast om, zoals keihard geschreeuw en gekrijs, stank, discotheekgedreun, geblèr en gestamp, heeft die persoon ook twee ramen ingegooid en meerdere keren iemand met een mes bedreigd. Ik ben inmiddels de tel kwijtgeraakt hoe vaak de politie hier is geweest. Tegen de tijd dat ik contact kreeg met de begeleider van de buurman begon zijn agressieve gedrag zich ook persoonlijk naar mij te richten. De buurman heeft talloze keren keihard tegen mijn ramen, muren en deuren geslagen, tegen mijn woning aan gespuugd, door mijn ramen heen gekrijst en mij talloze keren uitgescholden voor ‘kankerhoer’. Ik heb me talloze keren moeten verstoppen in de badkamer, zelfs midden in de nacht, toen hij als een bezetene keihard tegen mijn ramen stond te slaan en te schreeuwen dat ik naar buiten moest komen. Ik heb me meerdere keren ziek moeten melden omdat ik letterlijk koorts begon te krijgen van alle stress en angst. Er zijn talloze keren geweest dat ik mijn woning niet uit durfde.
Uiteindelijk heb ik een advocaat moeten inschakelen, wat me meer dan 15000 euro heeft gekost. Het heeft toen nog eens 1,5 jaar geduurd voordat de buurman ‘verhuisd’ is. Alles bij elkaar heeft dit 7 jaar van mijn leven gekost. Ik kan nog steeds niet geloven wat ik hier heb meegemaakt en ben verbijsterd over het feit dat ik in deze situatie heb kunnen belanden. Er is helemaal niemand die jou helpt in deze situatie. Je kan de politie bellen wat je wilt, maar die komt en gaat weer, en midden in de nacht ben je op jezelf aangewezen. Daarom kan ik niet anders dan mensen proberen te waarschuwen. Pas goed op!! Je weet niet waar je voor tekent als je een huurwoning accepteert want deze informatie wordt niet met jou gedeeld. Je kan in een levensbedreigende situatie worden geplaatst en als al je inschrijftijd weg is, kan je geen kant op.
Kom je ook in deze situatie terecht, aarzel dan niet. Maak overal opnames van, zoek meteen een advocaat, neem contact met op de Huurcommissie, klachtencommissie, gemeente en politie. Er zijn ook allerlei meldpunten voor Agressie en zorgwekkend gedrag. Laat je niet negeren! Ieder jaar zijn er incidenten bekend waarbij er letterlijk mensen worden DOODGESTOKEN door dit soort personen!!
Zeer slecht.
Extreem veel overlast.
Casade weet dit en doet niets!
De politie en gemeente nemen het serieus.
Reactie Casade: ga maar verhuizen.
Hoe? Dat is hun probleem niet.
De omgekeerde wereld.
Lekker overlast veroorzaken mag dus.
Volgens mij is de woningbouw eigenaar van de woningen.
Dus ook verantwoordelijk.
Helaas nemen ze geen enkele verantwoordelijkheid.
Vandaag vanwege condenswater bij de woonkamer deur Rhenam op bezoek gehad.. geven aan dat ik te weinig ventileer. Oké zou kunnen denk je dan maar door een open trap naar zolder en goedkope instalatie van een afzuigsysteem. Staat deze veel uit omdat het anders het niet prettig slapen is, geluidsoverlast. Daar wordt dan verder niet naar gekeken terwijl er wel met goedkeuring een trap naar zolder is geplaatst. Maar goed, dan hoor je nog bij het weggaan van de desbetreffende persoon dat dat je als huurder al veel hebt gekost. Erg jammer, hopelijk geeft dat niet aan dat de rest van de woningcorporatie ook zo omgaat met de huurders. En dan zeg ik er nog even bij, zorg dan dat het goed geregeld wordt. Tenslotte keuren jullie het goed.
Kapot slecht
Als er wat is in je huis helpen ze je niet
Niet bij Intermaris gaan
Ze hebben letterlijk scheit
Aan de lekkage scheit
Aan de verwarming die stuk is
0 sterren
Bedrijf moet faiiet gaan
Sterke punten Helemaal niks slechte eigenschappen
Zwakke punten Slechte kut bedrijf,slechte mensen werken er
Super blij dat we een dak boven ons hoofd hebben. Kindje onderweg, momenteel 36 weken zwanger. Op de Nautalaan (waar wij momenteel wonen) in Numansdorp hebben ze tijdelijke woningen geplaatst, afwerking is om te huilen en de douchecabine valt nog net niet uit elkaar. Maar nu komt het, wij hebben hier last van muizen, en wij zijn niet de enige. Eerste keer dat we belde, zou er een afspraak gemaakt worden, niet gebeurd. Nog een keer gebeld, afspraak gemaakt om gaten waar de muizen doorheen komen dicht te maken. Helaas nog steeds last van muizen en nog een gat onder het keukenblok ondekt. Nog maar een keer bellen… Word elke keer gezegd dat we het zelf maar op moeten lossen en vallen neer moeten zetten. Wanneer er meer meldingen komen over muizen gaat hw wonen er misschien iets aan doen krijg ik erg bijdehand geantwoord door de zure dame aan de telefoon. Weet niet wat voor jonge meiden jullie achter de klantenservice hebben zitten maar dit slaat helemaal nergens op. Klacht via de website krijg ik ook geen reactie op. Verschrikkelijk slechte zaak dit. Er komt hier over een maand een baby te wonen en er lagen muizenkeutels in de box!!!!!! Schandalig hw wonen, dat jullie hier gewoon niets aan doen.
Zwaluw bouw gevraagd of er meer mensen zijn die last hebben van muizen, en die zijn er!! Bar slechte organisatie zijn jullie!
Sterke punten Als het voor hen positief is kan het allemaal, zo niet dan moet je het maar uitzoeken
Zwakke punten Onbeschoft personeel wat niet met je meedenkt!
Ista blokverwarming overdreven
Review over Wonen LimburgVia huurcommissie den haag hebben we geld teruggekregen. Voor ista blokverwarming en warm water. Want die jaarrekeningen waren te hoog.
Mijn advies aan anderen met ook blokverwarming en warm water in appartementgebouw, ga in bezwaar. Je kunt leges zaak kwijtschelding krijgen bij huurcommissie als je een kleine inkomen hebt. Probeer het. Betaal niet teveel en laat je niet gek maken door Wonen Limburg.
Zeer slechte ervaring
Review over PortaalJarenlang is er gelogen over ramen dat deze niet meer onderhouden konden worden daar er gezegd werd dat het bedrijf ergens in het buitenland zou zitten en nieuwe onderdelen niet meer leverbaar zouden zijn. Blijkt er hierin Gelderland gewoon een bedrijf te zitten, de firma MAS die de ramen wel degelijk goed kan onderhouden. Heel vervelend als je er achter komt dat je zo belogen bent waaronder door de heer van Engelen. Wat een teleurstelling! Maakt Portaal onbetrouwbaar. Jarenlang hoge stookkosten door deze slechte ramen en dan kom je er achter dat ze wel degelijk beter onderhouden hadden kunnen worden. De kosten van deze woningen zijn er na meer dan 42 jaar allang uit, maar goed onderhouden van woningen waarvoor je tenslotte ook huur betaalt gebeurt niet. Ik las dat Portaal als slechtste verhuurder bekend staat. Ik kan dit goed geloven. De huizen zijn ook extreem gehorig. Alleen het praten door buren is goed hoorbaar. Een fatsoenlijke isolatie zou dan ook op gepast zijn. Maar wat gebeurt er: het energielabel is aangepast en beoordeelt als een beter label dan Portaal er kort daarvoor zelf aan gaf terwijl er geen verbetering plaatsgevonden heeft aan de woningen in die tussentijd. Hoe is dit mogelijk? Is er soms een deal gesloten met degene die dit beoordeeld heeft? Portaal kan nu namelijk meer huur gaan vragen zonder dat ze ook maar iets verbeterd hebben aan de woningen waardoor het energielabel verbeterd kan zijn. Dit riekt in ieder geval naar onbetrouwbare metingen. Energielabel A of B kan namelijk niet gegeven worden aan huizen waarvan de muren, daken en plafonds niet naar behoren geïsoleerd zijn. Lijkt me dat dit nader onderzocht moet worden, maar duidelijk is wel weer hoe onbetrouwbaar Portaal is. Het is werkelijk schandalig!
Sterke punten
Ik zou het werkelijk niet weten. Kan niets opnoemen.
Zwakke punten
Ze zijn niet eerlijk, communiceren niet fatsoenlijk, zijn zeer moeilijk te bereiken en je wordt niet teruggebeld, ze onderhouden de woningen niet naar behoren
verzoek tot huisbewaarderschap
Review over PortaalIk heb een verzoek tot huisbewaarderschap gedaan aan Portaal. Dit werd door Menno Verhoog afgewezen. Mijn vraag op welke gronden mijn verzoek werd afgewezen, werd genegeerd. Dit is discriminatie en willekeur.
Zwakke punten
Er wordt niet correct met een normaal verzoek omgegaan, men onderzoekt klachten niet, maar neemt ze voor waar aan.
Geen warm water en verwarming
Review over StaedionIk woon in een gebouw van 60 woningen met één gedeelde ketel. Wij hebben nu al 2 maanden elke paar dagen dat de verwarming of het warm water stopt met werken. Staedion doet hier niks mee en lost het probleem niet bij de kern op. Elke week een half uur aan de telefoon met de klantenservice om te kunnen douchen en niet te vergaan van de kou.
Schandalig
Review over HW wonenDe afdeling Sociaal Beheer heeft een te kort aan empatisch vermogen!! De beleidsbepalers vertonen een ongepast hautain gedrag. Ik wens de omwonenden van de Tijdelijke Woningen in Oud Beijerland en andere gemeenten die in de toekomst ook aan de beurt zijn veel sterkte. Na de sleuteloverdracht trekt HW Wonen direct zijn handen af van al de problemen die ontegenzeggelijk gaan komen !! Veel sterkte !!
Waardeloze woningbouw
Review over 3B WonenSlechte ervaring. Ze laten je gewoon 3 maanden lang in brommen/ trillingen/ zoemen zitten en doen dan net of je gek bent. 4 december 2024 melding gedaan en nu gaan ze pas kijken waar het vandaan komt. Al bijna 3 maanden wordt ik dag en nacht weg getrild. Maar omdat hun niet serieus nemen laten ze je gewoon barsten
Sterke punten
Hebben ze niet
Zwakke punten
Luisteren naar de huurders
Problemen oplossen
Communicatie
Zeer tevreden
Review over Omnia WonenHuur sinds december 1994 van Omnia wonen. Dus zover heel erg tevreden. Er wordt veel aan de woningen vernieuwd. Een luisterend oor als je een probleem hebt en oplossingsgericht gaan ze te werk. Een reparatie verzoek wordt op korte termijn kundig
en snel uitgevoerd.
Rot zooi
Review over NijesteeAl bijna week intercom stuk. Antwoord onderdelen zijn besteld. Kut smoes wonen mensen met handicap. Daar. Water overlast, in berging al toch tich jaar. Deuren vn berging naar garage kapot. Stroom jatten . Antwoord altyd moet u bij vereniging vn eigenaren zijn. Troep nooit nyestee weer. Huurders horen gehoord te worden en niet afschuiven op pandgerand en vve.
Lachwekend
Review over ProWonenRACISTEN TEN TOP PROBEEREN ONGEWENST BEPERKTEN TE DWINGEN TOT HULP + OPNAME ZIEKE GASTEN NOOIT MEE IN ZEE GAAN HUN WILLEN ALLE GEHENDICEPTEN VOLGENS BELYD DOOD ZIEN GAAN OP STRAAT
Sterke punten
Mense bejegenen licht dat niet aan u beperking volgens mij komt dat door u beperking wat is uw beperking
Zwakke punten
Toegeeven racisten te zijn en nazi's wie gehendicepten vervolgen en racisties bejegene
Pas op voor wonen limburg
Review over Wonen LimburgZe zijn oplichters die misbruik maken van het woningtekort, Ze beloven bijvoorbeeld snel een woning en vragen daar (veel) geld voor. Soms zeggen ze dat ze u kunnen helpen met urgentie. Trap hier niet in! Blijf alert en voorkom dat u slachtoffer wordt.
Grootste oplichters.
Review over Haag WonenElke keer zeggen ze dat ik huur niet heb betaald. En dan chek ik bank zie ik is betaald. En stuur hun. Maar hun reageren. Niet. En elke keer achterstand ,en als ik aan kan bewijzen dat ik betaald heb hoor ik niks meer. Ook vraag ik om n overzicht. En dan sturen ze iets wat zelfs n professor niet kan begrijpen. Betalen. Oke. Als ik iets moet betalen. Of achter loop. Vraag ik om duidelijk heid. Welk maand waar uit gebaseerd. Maar dat doen ze niet. Vertrouw ze voor geen meter. Ze komen elke keer met iets anders. En elke keer als ik weer aan kan tonen dat ik wel heb betaald. Laten ze niks horen. Deze bedrijf moet echt goed onderzocht worden. Volgens mij klopt er iets niet in hun administratie. En financiële afdeling.
Sterke punten
Niks.
Zwakke punten
Alles. Eerlijk gezegd zelfs die ene ster verdienen. Ze niet.
Alledaagse diefstal
Review over WooninBrief gekregen dat ze terugbetalen over 2023 niet gered hebben in 2023. Over 2022 heb ik de servicekosten te veel betaling ook nog niet terug.
Woonin ggz hub
Review over WooninIn 2020 vond Woonin het een goed idee een hele eengezinswoning aan te bieden aan een alleenstaande man. Deze man had een GGZ dossier en strafblad. Dit wist Woonin via de Verhuurdersverklaring en via het driehoeksoverleg gemeente, politie en corporaties. Klachten van omwonenden over verward gedrag wrden genegeerd.\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\n\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nDit weekend stak deze meneer een klein meisje dood voor zijn eigen deur.
Sterke punten
Dat ze zich niet eens schamen
Ik zoek een huis
Review over IntermarisWat een dramatische tot we géén huis kunnen krijgen met kinderen we zitten nu opgesloten bij me vader thuis
Vreselijk, nooit van huren
Review over Mijande WonenNa 5 jaar trouwe huurder te zijn geweest worden we niet geholpen door Mijande. De hele wereld wordt beloofd maar er komt niks van. Er wordt niet naar ons geluisterd en we voelen ons zeker niet gehoord. Slechtste woningcorporaties ooit. En dan hebben we het nog niet gehad over het onbeschofte personeel. 1 ster geven is nog veel te veel.
Sterke punten
Helaas niet aanwezig, alles vanuit eigen belang.
Zwakke punten
Niet reageren op mail / telefoon. Onvriendelijk te woord staan. Alles vanuit eigen belang en er wordt niet meegedacht met de huurder.
Vriendelijk en goede service
Review over Woonbedrijf ieder1Vandaag de woning van mijn schoonmoeder opgeleverd na een prettige voorinspectie met twee vriendelijke en empathische medewerkers een aantal weken terug. De na inspectie verliep weer met dezelfde medewerkers. Complimenten voor deze twee heren. Mede dankzij hun is het opleveren van de woning probleemloos verlopen. Het contact met hen was erg prettig.
Njeh
Review over ElkienZeer gut
Sterke punten
zijn er niet
Zwakke punten
alles
Vochtige woning
Review over Wonen LimburgVochtige woning stinkt naar zuur.
Keelproblemen en veel hoesten.
60 jaar oude woning waar geen onderhoud word gehouden.
Langzaaaaam
Review over Wormer WonenDit is de alleelangzaamste woning coöperatie in Nederland, laten je rustig 2 maanden wachten op een reactie. Beloven super veel maar doen helemaal niks. Buurt wordt al dik een jaar geterroriseerd en ze doen precies niks
Sterke punten
Zo langzaam mogelijk reageren op mailtjes
Zwakke punten
Voornamelijk het incompetente personeel
LEVENSGEVAARLIJK!!
Review over Stek WonenGraag wil ik iedereen waarschuwen voor het feit dat je VEILIGHEID NIET GEWAARBORGD IS BIJ HET AANGAAN VAN EEN HUURCONTRACT. Wat veel mensen niet weten is dat een groot aantal huurwoningen wordt afgestaan aan mensen met psychische problemen die onder begeleiding staan of begeleiding nodig hebben. De kans is groot dat jij bij het accepteren van een huurwoning naast iemand wordt geplaatst die psychisch niet in orde is, maar toch zelfstandige woonruimte mag huren. Dat is precies wat er bij mij is gebeurd, met alle gevolgen van dien.
Zeven jaar geleden heb ik nietsvermoedend een woning geaccepteerd in Hillegom, waarbij ik zonder enige waarschuwing vooraf ben geplaats naast iemand met ernstige psychische problemen. Buiten het feit dat deze persoon voor ontzettend veel overlast zorgde omdat hij letterlijk een discotheek-installatie in zijn woning had en dag en nacht stond te stampen, te blèren en met zijn meubels stond te smijten in zijn woning, had deze persoon zeer agressieve woede-uitbarstingen, waarbij hij zo hard stond te krijsen en te schreeuwen dat je letterlijk dacht dat er iemand werd aangevallen op straat. Bovendien stond de hele wijk al bekend om jarenlange overlast, bedreiging en vernieling, waar ook met geen woord over gesproken is. Ik heb de woning dus geaccepteerd onder de illusie dat er niks aan de hand was.
In werkelijkheid was de buurman dus iemand die gecategoriseerd stond als ‘kwetsbaar persoon’, iemand die onder begeleiding stond en ook een bekende van de politie. Samen met een aantal andere figuren maakte hij de wijk al jaren onveilig en onbewoonbaar. Ondanks jarenlange meldingen is er nooit iets aan dit probleem gedaan. Sterker nog, in plaats van actie te ondernemen tegen de buurman is er nog iemand met psychische problemen naast hem geplaatst. Wederom met alle gevolgen van dien. Buiten alle overlast om, zoals keihard geschreeuw en gekrijs, stank, discotheekgedreun, geblèr en gestamp, heeft die persoon ook twee ramen ingegooid en meerdere keren iemand met een mes bedreigd. Ik ben inmiddels de tel kwijtgeraakt hoe vaak de politie hier is geweest. Tegen de tijd dat ik contact kreeg met de begeleider van de buurman begon zijn agressieve gedrag zich ook persoonlijk naar mij te richten. De buurman heeft talloze keren keihard tegen mijn ramen, muren en deuren geslagen, tegen mijn woning aan gespuugd, door mijn ramen heen gekrijst en mij talloze keren uitgescholden voor ‘kankerhoer’. Ik heb me talloze keren moeten verstoppen in de badkamer, zelfs midden in de nacht, toen hij als een bezetene keihard tegen mijn ramen stond te slaan en te schreeuwen dat ik naar buiten moest komen. Ik heb me meerdere keren ziek moeten melden omdat ik letterlijk koorts begon te krijgen van alle stress en angst. Er zijn talloze keren geweest dat ik mijn woning niet uit durfde.
Uiteindelijk heb ik een advocaat moeten inschakelen, wat me meer dan 15000 euro heeft gekost. Het heeft toen nog eens 1,5 jaar geduurd voordat de buurman ‘verhuisd’ is. Alles bij elkaar heeft dit 7 jaar van mijn leven gekost. Ik kan nog steeds niet geloven wat ik hier heb meegemaakt en ben verbijsterd over het feit dat ik in deze situatie heb kunnen belanden. Er is helemaal niemand die jou helpt in deze situatie. Je kan de politie bellen wat je wilt, maar die komt en gaat weer, en midden in de nacht ben je op jezelf aangewezen. Daarom kan ik niet anders dan mensen proberen te waarschuwen. Pas goed op!! Je weet niet waar je voor tekent als je een huurwoning accepteert want deze informatie wordt niet met jou gedeeld. Je kan in een levensbedreigende situatie worden geplaatst en als al je inschrijftijd weg is, kan je geen kant op.
Kom je ook in deze situatie terecht, aarzel dan niet. Maak overal opnames van, zoek meteen een advocaat, neem contact met op de Huurcommissie, klachtencommissie, gemeente en politie. Er zijn ook allerlei meldpunten voor Agressie en zorgwekkend gedrag. Laat je niet negeren! Ieder jaar zijn er incidenten bekend waarbij er letterlijk mensen worden DOODGESTOKEN door dit soort personen!!
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Alles
Instelling: zoek het uit
Review over CasadeZeer slecht.
Extreem veel overlast.
Casade weet dit en doet niets!
De politie en gemeente nemen het serieus.
Reactie Casade: ga maar verhuizen.
Hoe? Dat is hun probleem niet.
De omgekeerde wereld.
Lekker overlast veroorzaken mag dus.
Volgens mij is de woningbouw eigenaar van de woningen.
Dus ook verantwoordelijk.
Helaas nemen ze geen enkele verantwoordelijkheid.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Nemen geen verantwoordelijkheid.
Als je huurt en geen problemen veroorzaakt heb je eigenlijk pech. Want dan hebben ze ð© aan je.
Je kost teveel
Review over Rhenam WonenVandaag vanwege condenswater bij de woonkamer deur Rhenam op bezoek gehad.. geven aan dat ik te weinig ventileer. Oké zou kunnen denk je dan maar door een open trap naar zolder en goedkope instalatie van een afzuigsysteem. Staat deze veel uit omdat het anders het niet prettig slapen is, geluidsoverlast. Daar wordt dan verder niet naar gekeken terwijl er wel met goedkeuring een trap naar zolder is geplaatst. Maar goed, dan hoor je nog bij het weggaan van de desbetreffende persoon dat dat je als huurder al veel hebt gekost. Erg jammer, hopelijk geeft dat niet aan dat de rest van de woningcorporatie ook zo omgaat met de huurders. En dan zeg ik er nog even bij, zorg dan dat het goed geregeld wordt. Tenslotte keuren jullie het goed.
Kanker slechte bedrijf
Review over IntermarisKapot slecht
Als er wat is in je huis helpen ze je niet
Niet bij Intermaris gaan
Ze hebben letterlijk scheit
Aan de lekkage scheit
Aan de verwarming die stuk is
0 sterren
Bedrijf moet faiiet gaan
Sterke punten
Helemaal niks slechte eigenschappen
Zwakke punten
Slechte kut bedrijf,slechte mensen werken er
Mooiland
Review over MooilandKomen met geen oplossingen en laten je gewoon in je stres volle situatie zitten
Schandalig!
Review over HW wonenSuper blij dat we een dak boven ons hoofd hebben. Kindje onderweg, momenteel 36 weken zwanger. Op de Nautalaan (waar wij momenteel wonen) in Numansdorp hebben ze tijdelijke woningen geplaatst, afwerking is om te huilen en de douchecabine valt nog net niet uit elkaar. Maar nu komt het, wij hebben hier last van muizen, en wij zijn niet de enige. Eerste keer dat we belde, zou er een afspraak gemaakt worden, niet gebeurd. Nog een keer gebeld, afspraak gemaakt om gaten waar de muizen doorheen komen dicht te maken. Helaas nog steeds last van muizen en nog een gat onder het keukenblok ondekt. Nog maar een keer bellen… Word elke keer gezegd dat we het zelf maar op moeten lossen en vallen neer moeten zetten. Wanneer er meer meldingen komen over muizen gaat hw wonen er misschien iets aan doen krijg ik erg bijdehand geantwoord door de zure dame aan de telefoon. Weet niet wat voor jonge meiden jullie achter de klantenservice hebben zitten maar dit slaat helemaal nergens op. Klacht via de website krijg ik ook geen reactie op. Verschrikkelijk slechte zaak dit. Er komt hier over een maand een baby te wonen en er lagen muizenkeutels in de box!!!!!! Schandalig hw wonen, dat jullie hier gewoon niets aan doen.
Zwaluw bouw gevraagd of er meer mensen zijn die last hebben van muizen, en die zijn er!! Bar slechte organisatie zijn jullie!
Sterke punten
Als het voor hen positief is kan het allemaal, zo niet dan moet je het maar uitzoeken
Zwakke punten
Onbeschoft personeel wat niet met je meedenkt!