Woonpartners

Woonpartners Midden-Holland: Een Betrouwbare Partner in Wonen

Woonpartners Midden-Holland is een gerenommeerde woningcorporatie die haar stempel heeft gedrukt op de woningmarkt in de gemeenten Waddinxveen, Gouda, Boskoop en Zuidplas. Met een breed scala aan diensten en woningopties staat Woonpartners garant voor kwaliteit en woonplezier. Of je nu op zoek bent naar een sociale huurwoning, een woning in de vrije sector, of zelfs een koopwoning, bij Woonpartners ben je aan het juiste adres.

Een Veelzijdig Aanbod van Woningtypen

Sociale Huur

Woonpartners biedt een uitgebreid aanbod aan sociale huurwoningen. Deze zijn speciaal ontworpen om betaalbaar en toegankelijk te zijn voor mensen met een lager inkomen. De woningen zijn gelegen in aantrekkelijke en leefbare wijken, waar bewoners kunnen genieten van een prettige woonomgeving. De woningcorporatie streeft ernaar om via hun sociale huurwoningen een thuis te bieden aan een brede doelgroep.

Vrije Sector

Naast sociale huurwoningen heeft Woonpartners ook woningen in de vrije sector. Deze woningen zijn bedoeld voor mensen met een iets hoger inkomen die op zoek zijn naar extra comfort of bijzondere woonlocaties. De woningen in de vrije sector zijn van hoge kwaliteit en voorzien van moderne voorzieningen.

Koopwoningen

Voor diegenen die liever een woning willen kopen, biedt Woonpartners eveneens aantrekkelijke opties. De koopwoningen zijn gesitueerd in diverse wijken in de regio en variëren van nieuwbouwprojecten tot bestaande panden. Hiermee speelt Woonpartners in op de wensen van kopers die op zoek zijn naar een duurzaam woonperspectief.

Onderhoud en Klanttevredenheid

Reparaties en Zelf Aangebrachte Veranderingen (ZAV)

Woonpartners hecht veel waarde aan het onderhoud van haar woningen. Voor huurders die reparaties nodig hebben, is er een eenvoudig reparatieverzoekproces. Bovendien biedt Woonpartners de mogelijkheid voor Zelf Aangebrachte Veranderingen (ZAV), waardoor huurders hun woning naar eigen smaak kunnen aanpassen. Dit bevordert niet alleen het woonplezier, maar verhoogt ook de betrokkenheid van bewoners bij hun woning.

Betrouwbare Klantenservice

Naast fysieke verbeteringen, zorgt Woonpartners ook voor een uitstekende klantenservice. Of het nu gaat om vragen over huurbetalingen of het opzeggen van een huurcontract, de medewerkers van Woonpartners staan altijd klaar om te helpen. Hun missie is om zekerheid en comfort te bieden voor alle bewoners via snelle en efficiënte service.

Duurzaamheid en Innovatie

De woningcorporatie heeft duurzaamheid hoog in het vaandel staan. Bij nieuwbouwprojecten wordt er veel aandacht besteed aan energiezuinige bouwmethoden en het gebruik van duurzame materialen. Het doel is om woningen te creëren die niet alleen goed zijn voor de huidige bewoners, maar ook bijdragen aan een betere toekomst voor volgende generaties.

Nieuwbouwprojecten

Woonpartners is voortdurend bezig met de ontwikkeling van nieuwe projecten. Recent zijn er nieuwe projecten gestart in onder andere de wijk Westergouwe in Gouda en Zevenhuizen, waar zowel sociale huurappartementen als middenhuur woningen worden gerealiseerd. Deze projecten dragen bij aan de vernieuwing en uitbreiding van het woonaanbod in de regio.

Woonpartners en de Gemeenschap

Leefbare Wijken

Een van de pijlers van Woonpartners is het bevorderen van leefbaarheid in wijken. Door samen te werken met lokale gemeenschappen, probeert de corporatie een positieve, veilige en harmonieuze omgeving te creëren voor al haar bewoners. Dit wordt bereikt door wijkgerichte initiatieven en projecten die de sociale cohesie versterken.

Samenwerking en Visie

De missie en visie van Woonpartners zijn gericht op samenwerking. Door samenwerkingsverbanden met diverse stakeholders, waaronder gemeentes en andere maatschappelijke organisaties, streeft Woonpartners naar een geïntegreerde aanpak van de woningmarkt in Midden-Holland. Dit partnerschap is cruciaal voor het waarborgen van de kwaliteit en beschikbaarheid van woningen in de regio.

Conclusie

Woonpartners Midden-Holland is meer dan alleen een woningcorporatie. Het is een organisatie die zich inzet voor het welzijn van haar huurders en de bred


Woonpartners Reviews

    Afschuivers van verantwoordel

    Woonpartners is kampioen om de gaten op te zoeken van de wet . Dit zodat ze geen verantwoordelijkheid voor hun tekortkomingen denken te hebben. Dus schuift Woonpartners het af op huurders of instanties of politie! WAARDOOR DE SITUATIES onnodig verergeren of escaleren door laksheid van Woonpartners!

    Sterke punten
    Zijn er niet !

    Zwakke punten
    Teveel om op te noemen begint al met communic

    Niet meer normaal

    Woonpartners doet helemaal niks als je ergends meer zit of iets kapot is terwel ze dat zeer zeker moeten doen! Ik en mijn vriend zitten nu al 4 maanden zonder warm water kunnen niet douche, afwassen en alles wat je met warm water kan doen! We hebben vaak gebeld dat het iets met de batterij heeft te maken want zetten geen verwarming aan of iets en we verbruiken wel op een dag 20w ze zijden dat ze het bij de spoed gingen plaatsen zijn nu weer 2 maanden verder!!

    Het is niet normaal dat je wel de volle mep moet betalen maar je huis niet woonbaar is!
    DUS ALS WOONPARTNERS DIT ZIET WILLEN WE GRAAG EEEN OPLOSSING EN DE HUUR VAN 4 maanden in totaal TERUG!!!!


    En haal asjeblieft de naam stichting woonpartners weg want jullie zijn totaal geen stuchting want jullie geven niks om mensen als jullie zelf maar je kont in je huis kan plaatsen!!!!

    Sterke punten
    Die hebben ze niet

    Zwakke punten
    Ze helpen mensen niet, ze laten mense gewoon barsten en ze zegge gewoon letterlijk zoek het zelf maar uit

    Sommige bij wp zijn 100%rasist

    Liegen bedriegen partij kiezen voorkeursbehandelingen racisme.
    Door wie: arnoud dumont. De mediclown. Komt zijn woorden en afspraken niet na en wil dat zeker niet voor een persoon met kleurtje. En qua overlast doet hij helemaal niks en is zogenaamd wijkaanpak ( tis meer die wijkhebiklak. ) Renate van mechelse herder. Heeft nergens geen zin in. Geen woningruil etc. Stephan hermenet. Liegen over functie en bevoegdheid. De manager mvr. Welzijn zegt veel maar doet feitelijk niks. Gele kaart uitgedeeld tijd van de kaart is verstreken en overlast gaat gewoon door. Arnoud dumont wil niks van overlast horen of weten. Want dan zegt hij meteen ( we kunnen niks meer voor je doen ) regels buigen ze kontinu voor eigen gewin . Opzettelijk regels overtreden. En opzettelijk psychische mishandelingen. En dan schuift arnoud de schuld in onze schoenen met leugens zoals jullie willen dit en dat niet. Arnoud is partijdig en racist. Van mechelse weigert elk verzoek. Wp. Weigert vervangingen en de buurman krijgt alles nieuw. Kortom hier moet wat mee gedaan worden want je huurder zodanig kwellen treiteren agressief maken uitdagen. En als wij exact het zelfde doen dan komen ze met opmerkingen en kritiek en proberen ze je meteen te framen voor dingen dis niet gedaan of gesegt zijn door ons

    Sterke punten
    Liegen bedriegen nalatigheid racisme

    Zwakke punten
    Ze kunnen nooit wat voor iemand doen zeggen ze

    Lakse woningbouw

    Reparaties uitvoeren? Ho maar. Schimmelprobleem aanpakken? Ho maar. Bemiddelen bij geluidsoverlast? Ho maar. Ik ben deze woningcoöperatie spuugzat. Ze houden zich ook niet aan afspraken! En ze betreden je huis zonder toestemming. Ronduit schandalig. Na 2 weken niet te hebben kunnen douchen kan ik nu wéér een heel weekend niet douchen. Ik zeg: top geregeld.

    Sterke punten
    Geen een

    Zwakke punten
    Onbeschofte, onbetrouwbare 'werklui' die zeggen dat ze komen en dan gewoon af laten weten

    Bepaalde personen liegen

    We moesten noteren van overlast en doorsturen naar arnoud dumont gedaan.
    Arnoud zegt niets MEER te kunnen doen. Zegt dat wij rekening moeten houden terwijl wij aangeven er is continu overlast. Ook zegt arnoud niks te KUNNEN doen met mijn meldingen omdat ik geen medehuurder ben. Ben ik nu wel. Dan zegt arnoud dumont lever de notities met enige regelmaat naar mij. Gedaan. Nu zegt arnoud dumont nils meer te kunnen doen. Buurtbemiddeling.? Geprobeerd. Buurvrouw wou niet meewerken. En wij werden door arnoud beschuldigd dat WIJ niet wouden meewerken wat later andersom bleek te zijn. Buurtbemiddeling ging daarom niet door. Maar wij bleven wel noteren. Nu opeens onderschep ik een mail waarop arnoud dumont zegt. De buurvrouw wil nu wel buurtbemiddeling. Nu hebben wij gesegt nee. Niet meer we zijn eerlijk geweest we stonden open voor alles. Klachten ingediend deed arnoud dumont ook niks aan. Toen een mail gestuurd met de vraag voor afspraak met directrise. Arnoud reageerd ze wil niet in gesprek want ze houd sich daar niet mee besig. Arnoud zegt geen partij te kiezen maar uit diverse mailtjes blijkt dat arnoud partij kiest voor de onderbuurvrouw. Ook vragen gesteld aan arnoud dumont waarom wij rekening moeten houden en hoe weet arnoud dat zij de.overlast nietdoor heeft
    Is hij altijd bij de onderbuurvrouw? Dit zijn in mijn ogen tekens van het kiezen van een kant. Dit is zorgwekkend

    Onverantwoordelijke bedriegers

    Woonpartners is erg laks in eigen verantwoording nemen. Laat zaken als reperaties op zijn beloop. En liegt over informatie verstrekken hierover na oa de gemeente. Bij langdurige overlast van buren laat Woonpartners het over aan politie of derde. Gaat zelf nooit over tot aktie om het op te lossen. Communicatie is grappig bij Woonpartners Want als ze je vertellen, dat ze je terug bellen kun je lang wachten!!!!!

    Crimineel gedrag

    Eerst stroom naar schuur verzorgen daarna als de bewoonster eruit is de kabel voor stroom of knippen of verwijderen voor dat de nieuwe bewoonster er woont nu geen stroom in schuur meer woonpartners heeft geen brief gestuurd geen mailtje en geen belletje dit is of vandalisme of diefstal hier is ook getuiges voor dit crimineel delict hier zijn ook aantekeningen van gemaakt

    Mensen kijk alstublieft uit voor woonpartners want wat ze zeggen doen ze niet of stelen het stiekem weer van u zonder enig bericht
    Mensen uw geld is woonpartners niet waard echt niet veel mensen die bij woonpartners huren worden het leven vaak zuur gemaakt worden vaak getreiterd belogen en bestolen
    De mensen die er werken hebben totaal geen respect voor huurders

    Deze recensie is op waarheid en ervaringen gebaseerd

    Sterke punten
    Ze hebben geen sterke kanten

    Zwakke punten
    100% alleen zwaktes lak aan huurders geen respect vollop leugens en bedrog en zeker niet te vertrouwen

    Geen enkel reactie

    We zijn nu al dik een maand besig met mailen naar woonpartners betreft woningruil of er word niet gereageerd of ze sturen wel gewoon betalingsverzoek vam de huur via de mail als we bellen moeten we het nog een keer opsturen want ze kunnen het in het systeem niet vinden. Weer alles opgestuurd plus de eerdere verzonden mails en nog steeds geen reactie wat een triest viese smerige bende om te schamen en dan ben ik nog verplicht om min. 1 ster te geven ? Het liefst geen 1 ster zo erg is het

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Alles

    Kut bedrijf

    Huurverlaging totaal geen medewerking dit op sturen dat op sturen arrogant te top..mooi niks nadat...

    Sterke punten
    Geen

    Keihard

    Wat een vreselijk bedrijf. Mijn ouders zijn een aantal jaar terug financieel in de problemen gekomen waardoor ze onmogelijk de huur konden ophoesten. Geen huurtoeslag, geen zorgtoeslag door fouten bij de belastingdienst. Ook de gemeente Gouda werkte niet mee en maakte stelselmatig te weinig geld over. Ondanks het feit dat ik de laatste maanden de huur voor mijn ouders heb betaald werd het dossier toch overhandigd naar een deurwaarder en van een regeling wilde ze niets meer weten wat uiteindelijk leidde tot bewindvoering. Dit heeft uiteindelijk het huwelijk gekost van mijn ouders. Bah!

    Sterke punten
    Geen

    Complimenten aan woonpartner

    Fantastisch mensen met hun hart op de juiste plaats!

    Sterke punten
    Wij zijn al 35 jaar huurders. Hebben onlangs een senioren woning toe gewezen. Wij hebben met de woning
    Makelaar en de technisch makelaar
    Zoveel begrip en medewerking gekregen wat heel bijzonder voelde,
    Wij willen Woon partners, personeel hiervoor bedanken en hopen nog lang van ons appartement te kunnen
    Genieten!
    BEDANKT allemaal.

    Huur Promenade te Waddinxveen

    Het jaar (in totoaal 15 maanden in 2016/2017/2018) dat we zijn gaan huren (Promenade 71) is echt de grootste fout van ons leven geweest.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Contact en de administratie tijdens en na de huur periode

    Woningruilaanvraag VS met wie ik het doe?

    Klacht...sinds wanneer is het voor een goedkeuring van een woningruil, van belang, of ik een relatie heb, en of wij het samen doen?ik vind het schandalig en ongehoord, zelfs associaal. dit is totaal niet van toepassing volgens regels woningruil.ik vraag OOK niet naar relatie/sexavonturen van een v/d medewerkers van woonpartners. Dit is gewoon een manier om te zoeken naar hoe kan ik deze woningruil afwijzen......DIT IS ONDER DE GORDEL.m.a.w. hoe kunnen wij iemands leven nog meer verzieken.DE GRONDREGEL BIJ EEN WONINGRUIL IS, OF BEIDE PARTIJEN DE HUUR KUNNEN BETALEN VAN DE TE RUILEN WONINGEN. het was net een kruisverhoor, hetgeen is afgenomen op 7-12 door Jessica groenewegen. IK ZAL DEZE BEHANDELING BIJ EEN AFWIJZING OP SOCIAL MEDIA DEPONEREN,

    ONBEGRIP/VERPESTEN WOONGENOT/WOONPARTNERS MH

    TEVEEL VOOROORDELEN, indien je ''samenwoont'' met een vriend, die je wilt helpen en onderdak geven, word je al snel als HOMO''S bestempeld. terwijl men maar 1 kant van het verhaal kent. helaas is er een grote groep mensen, die ons willen zien oprotten uit deze wijk. dit is onmogelijk, qua inkomen. DUS GETREITERD WORDEN TOT JE DOOD GAAT. een zeer triest verhaal, zonder HAPPY END. als iedereen eerst eens naar zichzelf zou kijken, i.p.v. mensen het leven zuur maken, anno 2018. DIEP TRIEST ...............////EIGEN RECHTER SPELEN IS MAKKELIJK,dreigen aan de deur ook.-het gaat dan om familie''s van 2 peter zuidlaanflats,er wordt overenweer gekletst en geroddeld, wat leidt tot ellende. Degene die mij aan de voordeur heeft bedreigd, laat zich niet meer zien aan mij, DUS ?WIE IS ER NU FOUT??????????????????????de politie is op de hoogte, alsmede woonpartners mh.DE ENIGE DIE BEGRIP TOONT IS DE POLITIE. bedankt agenten.

    Sterke punten
    GEEN ENKELE, WOONPARTNERS MIDDEN -HOLLAND IS KOEL,AFSTANDELIJK, HOUDT NIET VAN KLAGENDE HUURDERS. HOUDT OOK NIET VAN HUURDERS MET EEN PROBLEEM. zij gunnen je woongenot, MAAR ALS JE NA 5 JAAR NOG STEEDS WORDT WEGGETREITERD, DOEN ZE NIKS. het enige wat belangrijk is, dat is het incasseren van huur. verder moet je je mond houden.

    Zwakke punten
    WOONPARTNERS MIDDEN -HOLLAND IS KOEL,AFSTANDELIJK, HOUDT NIET VAN KLAGENDE HUURDERS. HOUDT OOK NIET VAN HUURDERS MET EEN PROBLEEM. zij gunnen je woongenot, MAAR ALS JE NA 5 JAAR NOG STEEDS WORDT WEGGETREITERD, DOEN ZE NIKS. het enige wat belangrijk is, dat is het incasseren van huur. verder moet je je mond houden. IK HEB NOG NOOIT IN MIJN LEVEN ZO''N slechte woningbouwcorporatie meegemaakt.er heeft iemand een woningruil gehad, omdat deze ''ZO BLEEF ZEUREN''......en ik ben al 5 jaar aan het ''zeuren'', maar mij laten ze barsten.

Bezoek Woonpartners

Schrijf een review