Review: Ik word afgewimpeld door goede stede
Wij hebben ook al enige tijd problemen met Goedestede. Goedestede gaat zeer geraffineerd te werk. Zo geven ze nooit schriftelijk antwoord op een aangetekende brief. Als je een reactie ontvangt is dat meestal telefonisch, maar 9 van de 10 keer hoor je helemaal niets.
Mocht je een probleem/defect in je woning hebben en Goedestede lost dit probleem/defect niet op, zorg dan in ieder geval dat je kan bewijzen dat je het probleem hebt gemeld bij Goedestede. Wanneer je na 6 weken niets gehoord hebt kan je het probleem voorleggen bij huurcommissie punt nl. je betaald hiervoor 25 euro. Er komt dan iemand bij je thuis de situatie bekijken. Indien je klacht gegrond is krijg je de 25 euro terug en zal de huurcommissie met terugwerkende kracht (tot max 6 maanden) een huurverlaging toewijzen. Deze huurverlaging wordt toegewezen tot het moment dat Goedestede het probleem heeft opgelost.
Zorg ervoor dat je alle mails etc etc bewaard en dien je klacht in bij de huurcommissie. Dat is de enige manier om deze waardeloze woningbouwvereniging op de knieën te krijgen!
Succes!
Review: Ik word afgewimpeld door goede stede
Sorry, even voor de duidelijkheid, ook al heb je wel iets gehoord van Goedestede. Wanneer het probleem niet binnen 6 weken verholpen is kan je de zaak voorleggen aan de huurcommissie!