Communicatie

Als ik alles moet benoemen waar we tegenaan zijn gelopen dan heb ik een boek geschreven met alleen maar klachten.
Waar wij ons het meest aan storen is de zeer slechte communicatie. Het is heel vaak voorgekomen dat we niet werden teruggebeld en bij bezoek aan de Bali men van niets wist waar het om ging. Het dossier moet echt vol zijn maar weinig zaken zijn gedocumenteerd.
Vaak worden klachten ontkend terwijl de bewijzen er zijn. Wordt niet toegegeven. Telefonisch wordt er door b.v. de opzichter dwars door je heen gesproken. Dus niet luisteren! Om de kwaliteit van de Huismeesters te verbeteren zal de communicatie echt verbeterd moeten worden. Geef aub de huurder het gevoel dat ze er toe doen!

Sterke punten
...... Sorry, maar ik kan er niet zo snel opkomen :-)

Zwakke punten
Communicatie.

Bezoek De Huismeesters Reviews over De Huismeesters

Schrijf een reactie op deze review

Stuur me een email als iemand een review schrijft over De Huismeesters
Stuur me een email als iemand reageert op mijn review
Ik ga akkoord met de Algemene Voorwaarden