Walgelijk!!!

Wat een verschrikkelijk naar mens die Petra die je bij parteon Zaanstad aan de lijn krijgt. Bij een reparatieverzoek wordt er op voorhand vanuit gegaan dat het niet onder het onderhoud van Parteon valt. Dus of je maar ff een servicecontract wilt afsluiten. Nee dat wil ik niet, en blijkt bij na vraag bij verschillende vakmensen ook niet nodig want de reparatie valt onder het onderhoud van Parteon. Op het formulier met de reparatieaanvraag wordt helemaal niet gereageerd. Weer bellen dus. Weer dat nare mens met weer die discussie over het servicecontract. Het komt er op neer dat ze er niet zitten om met de bewoners mee te denken of sowieso in oplossingen te denken maar om zoveel mogelijk servicecontracten af te sluiten. Ze zullen wel op provisie basis werken en per afgesloten contract extra geld krijgen.
En voor Parteon zelf geldt dat sowieso. Elk contract levert ze € 4,95 per maand per persoon op. En als de reparatie onder Parteon valt betaald de bewoner er dus op deze manier toch zelf voor.
Stelletje huichelaars. Walgelijk!!

Sterke punten
Geen

Zwakke punten
Geen (correcte) communicatie
Zijn er niet voor de bewoners
Reageren niet op reparatie verzoek
Doen niks met gevolgen van hun slechte onderhoud aan de woning ( houtrot, schimmel, ongedierte na lekkage)
Enz, enz, enz

Bezoek Parteon Reviews over Parteon

Schrijf een reactie op deze review

Stuur me een email als iemand een review schrijft over Parteon
Stuur me een email als iemand reageert op mijn review
Ik ga akkoord met de Algemene Voorwaarden