Ik vind deze woningbouw zwaar achteruit gaan.
En het gedrag van de medewerkers laat te wensen over.
En maar raar vinden dat klanten een grote mond krijgen. Ze zetten je voor leugenaar en als je zaken voor je moedertje op handen neemt,.krijg je van de woningbouw te horen dat ik dat niet mag doen.
Ze beginnen mij te negeren en krijg geen antwoord meer van deze onbekwame lui.
Daarom heb ik ze van de week een mail gedaan, dat als we zo met elkaar omgaan ik graag mee doen met hun niveau.
Laat niets meer van me horen en negeer ze.
Ik heb klacht bij een hele andere instantie dan Klac neer gelegd. We gaan nog lachen.
Tijd om dat onprofessionele gedrag aan te pakken.
Hun mij een officiële waarschuwing geven, dan deel ik graag een tik terug.
De onbeschoftheid van je niet uit laten praten, ze snijden je zo af. Je voor leugenaar zetten. En je met problemen laat zitten waardoor gewoon je hele woongenot weg is.
Ik zit er over te denken om een zaak tegen woon bedrijf ieder1 te beginnen. En hun wan-gedrag.
Want in die 23 jaar dat ik nu daar huur is het de afgelopen 6 jaar hard op achteruit gegaan.
Kan ook niet anders het is er komen en gaan, dus die mensen die er nu zitten hebben niets geen binding begrip of compassie voor hun bewoners. Als ze de huur maar kunnen innen.
Te veel macht die lui.
We hebben hier in onze flats de cv ketel in het trappenhuis hangen in een kast met slot zo ook gaskraan en water hoofdkraan.
De sleutels van de sloten passen op alle andere kasten.
Met andere woorden ik kan bij de buren de gaskraan uit draaien, of de cv ketel instellingen wijzigen of zelfs helemaal uit doen. Ik kan stroom bij alle buren aftappen of de hoofdkraan van water uitdraaien.
Ik ga weekenden niet meer lekker van huis, nu ik weet dat mijn buren kunen aftappen.
Antwoord van de woningbouw; dan kunnen monteurs er makkelijker bij en hoeven de bewoners niet thuis te blijven.
Ja fijn, maar wil niet dat mijn buren mij kast in kunnen.
Heb er nu.ook een hangslot met cijfer combinatie aan hangen.
Rattenplaag.
Ja wordt aangepakt, ze zetten vallen. Maar als je de oorzaak aanwijst en zelf oplossing aanbied.
Nee hoor ieder1 is niet thuis...... moeten ze te veel doen.
Verloederende straten door dat bewoners hun tuinen verloederen?
Wat maakt dat uit, woon bedrijf ieder1 hanteert een strenge tuin beleid.... ze zien er streng op toe dat tuinen niet te netjes worden.
Schoonmaak trappenhuis hahahah.
Het is versmeert het stinkt en je dient een klacht in. Trekken ze schouders op.
Bij klac klacht ingediend... maar dat schoot ook niet op.
Wel 8 euro innen per huishouden voor schoonmakers die langer in de auto peukjes roken en met hun mobiel spelen dan dat ze schoonmaken.
Wil je je schoonmaak kosten terug vorderen, dat kan moet je 70% van de medebewoners achter je hebben.
Dus ze laten je buren beslissen over je beurs... lekker meteen regels inbouwen
Je gelijk krijgen kennen ze niet, dus ik blijf het zeggen.
Ik kan me niet aan het idee ontrekken, dat bij woonbedrijf ieder1 net zulke viepeuken werken, anders zag de buurt er wel anders uit.
Beetje nette mensen en met fatsoen pikken niet hoe een buurt zoals die van mij eruit ziet.
Sterke punten
Hebben ze niet
Zwakke punten
Te veel om op te noemen.
Arrogant
Zetten je voor leugenaar
Geen snelheid om problemen aan te pakken.
Negeren je.
Zeer zeer zeer onbeschoft.
Even assistentie vragen bij het plaatsen van een hor rail .woon tussen veel ouderen dus die kan ik niet vragen .
De hor moet op het keukenraam maar de kastjes hangen er zo dicht op dat wij er niet bij kunnen .
Kleine moeite dacht ik voor woningbouw .
Maar nul op het recest .maar ben al vaker teleurgesteld door hun .zijn echt niet klant vriendelijk .een grote nul krijgen ze .
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Alles