Bohhh wat een slechte organisatie!
Iedere werknemer bij wonen Limburg verteld wat anders aan de telefoon van de huurders klantenservice! Ze zijn totaal niet te bereiken wat betreft in persoon en je krijgt nooit de juiste persoon aan de telefoon, zelfs de monteurs klagen als ze er eindelijk zijn! Dit is nog mooier: wij willen de woning kopen (zitten momenteel gehuurd) en hebben contact gehad met de afdeling verkoop hierover, (dit contact heeft ons ook heel veel moeite gekost om te kunnen krijgen) vervolgens bel ik terug met de vraag om de woning te isoleren en word er gezegd dat er een isolatie stop is en ook nog dat de afdeling verkoop helemaal niet bestaat! Terwijl ik via dezelfde lijn contact heb gehad met de afdeling verkoop! Nog iets: afdeling verkoop heeft dus ook nog meerdere werknemers: de ene zegt; jullie staan op de verkooplijst en de woning wordt nog te koop aangeboden en de andere zegt dat de woning helemaal niet op de verlooplijst zal komen! Deze woning vereniging is de slechtste vereniging die ik ooit heb meegemaakt! Dit is dus ook al mijn 2e review in 1 jaar tijd.
Zwakke punten
Klantenservice en bereikbaarheid van de juiste personen en afdeling
Mijn woning is super. Ook heel goed afgeleverd. Alleen jammer dat als er wat is dat alle werknemers van t callcenter totaal niet weten wat ze aant doen zijn. Als je dan uiteindelijk service krijgt dan is de service wel goed (dit is een ander bedrijf) maar er valt inderdaad niks te regelen met mensen van het callcenter. Je word bijna uitgemaakt voor rot huurder aan de telefoon terwijl je gewoon normale vragen stelt. Misschien een idee om het personeel een vriendelijkheidscursus te geven. Het ligt er wel aan wie je aan de telefoon hebt want heeeeel af en toe heb je iemand aan de lijn die wel vriendelijk is, Maar dan nog kom je idd geen steek verder helaas…
Sterke punten
Woning goed opgeleverd en goed begin
Zwakke punten
Callcenter. Service