Ik woon 4 maande in een woning van intermaris en heb de 1ste week daarvan gebeld dat me woning op meerdere plekken schimmel had, houtrot en een stuk balkon wat geluidoverlast geeft door harde wind 4 maanden later nog steeds niet opgelost en na 15x bellen over 4 maande verspreid wordt ik 2x achter elkaar door verschillende klanteservice medewerkers opgehangen en zoek t maar uit, bizar slechte dienstverlening en bizar slechte medewerkers! Ik heb super veel spijt dat ik een woning van INTERMARIS heb gehuurd want ik had al vaker slechte dingen over ze gehoord maar dit slaat alles voor mij! HUUR HIER GEEN WONING!!!!!!! ZOEK ELK ANDER BEDRIJF MAAR NIET INTERMARIS!!!!!! 1 ster is al teveel beoordeling ze verdienen 0
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Alles, dienstverlening, klantenservice, afspraken, snel handelen, alles gaat mis hier in dit bedrijf!! Met dank aan de klantenservice medewerkers!!
Slechte communicatie en worden beloftes gemaakt en niet nagekomen
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Communicatie, afspraken nakomen
Heb een woning gehad met op 2 plekken aardig grote schimmel plekken, er zit houtrot in de woning en het is heel smerig zo heb ik de woning gekregen na telefoons voor reparatie word er gezegd jaa na het weekend vervolgens 2 weken niks gehoord en weer moeten bellen, niet heel netjes om zo een woning aan iemand te leveren
Sterke punten
Snel bereikbaar
Zwakke punten
Geen snelle oplossing en geen goede inspectie voor iemand een woning krijgt