Weer na 4 weken zware overlast meerder keren geprobeerd contact op te nemen met sociaal beheer die zogenaamd terug bellen. Maar op letterlijk elk terugbel verzoek wordt niet geregistreerd stelletje vuile schoften. MEERDERE MELDINGEN VAN OVERLAST GEDAAN VIA DE SITE WANT ALS JE DAT NIET DOET ZEGGEN ZE DAT ZE NIKS VERDER KUNNEN. VERVOLGENS DOE JE DAT EN BEL JE MEERDERE KEREN OM KEIHARD VOORGELOGEN TE WORDEN EN KEER OP KEER AAN HET LIJNTJE GEHOUDEN TE WORDEN. VUILE KLERELIJSERS VAN SOCIAAL BEHEER, JULLIE NAAIEN MENSEN LETTERLIJK MAAR WEL ELKE MAAND DE HUUR INNEN.
Sterke punten
PARTEON HEEFT GEEN STERKE PUNTEN. VRAPAND OOK DAT ELLE MEDEWERKER WEER BINNEN EEN AANTAL MAANDEN VERTROKKEN. IS. MAAR HET LIGT VAST NIET AAN PARTEON ZELF 🤮
Zwakke punten
Alles. Afspraken letterlijk 99% van alle keren niet nakomen. Liegen tegen de huurders. Zeer zeer slechte tot eigelijken 0 communicatie. en de medewerkers van SOCIAAL BEHEER HEBBEN EEN IQ VAN EEN STRONDVLIEG EN HET HET VERANTWOORDELIJKHEIDS GEVOEL VAN EEN STEL NSB'RS