Ik woon nu al 2,5 bij mooiland, en als er een keer een klacht vanuit ons komt hoor je gewoon helemaal niets.
We hebben een keer gehad dat onze ramen gewoon waren afgespoten en niet waren schoongemaakt, en bij de andere appartementen wel. Ik mooiland gemaild of ze misschien nog iets konden regelen, nooit wat van gehoord.
Klacht gestuurd over dat we overlast hebben van onze bovenbuurman waarbij ik zelf niet langs durf te gaan. Laten ze ook niets van zich horen.
Al is het maar dat ze er niet mee doen, dat is al beter dan geen reactie.
Daarnaast zijn we een keer tussendoor verhuisd, ik had mij vergist in de datum van inleveren van de sleutel. Ik gewoon gebeld of ze nog kwamen of dat ik me vergist had en ik werd gewoon behandeld als een domme geit. Echt super klant vriendelijk!
Als je je inkomensgegevens niet goed heb ingevuld, maar wel hebt gereageerd op een woning. Dat je daarna even gaat bellen of het allemaal klopt en na loopt, dat je er samen achter komt dat het niet klopt dat je voor fraudeur wordt uitgemaakt. Ja die mensen daar maken een goede indruk voor nieuwe huurders !
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Zie bovenstaande.
Geen klantvriendelijkheid.