Ik huur nu 10 jaar bij Portaal en iedere onderhoudsvraag die je hebt wordt afgedaan als iets 'wat bij het huis hoort' zoals scheuren in de muur, optrekkend vocht, niet sluitende ramen en deuren, verzakkende vloeren. Bij een klacht ver muizen of ratten in de muur en op het plafond wordt er gezegd dat er teruggebeld wordt, binnen 5 dagen. Uiteraard gebeurt dat niet. Na 5 dagen moet je zelf bellen om te horen te krijgen dat je de DAR moet bellen bij ratten.
Als het muizen blijken moet je zelf betalen maar de muizen/ratten zitten op het plafond en in de muren, dat is dus pas te beoordelen als er een luik/kruipruimte gemaakt wordt. Kruipruimte is niet aanwezig.
Als er een opzichter langskomt om zegt die bij elke klacht "ja ja, maar hoeveel huur betaal je eigenlijk?" Het badinerende toontje wat de heren aanslaan is denigrerend en laat je machteloos achter.
Sterke punten
Om de dingen heen draaien
Zwakke punten
Communicatie, service, klantvriendelijheid