Ik moet mij helaas aansluiten bij de vorige review. Mijn ketel zat er ruim 17 jaar in voordat deze werd vervangen. gelukkig niet door actium zelf, maar door suurmeijer. Al had dit veel eerder moeten gebeuren. Ik begreep van hen dat zij vanuit actium dit echter niet mogen doen. Pas als de boel nog net niet uit elkaar valt cq knalt en dit duidelijk zichtbaar is dan wordt het vervangen.....
Actium heeft geen regulier nummer dat je kan bellen. met mobiel ben je rond de 60 cent per minuut kwijt en je wordt altijd lang in de wacht gehouden.
Onderhoud is ook slecht. de buitenzijde, ofwel hetgeen wat andere mensen kunnen zien, wordt af en toe gedaan. dit geldt ook voor andere zaken zoals de keuken. dit moet eerst minimaal 15 jaar of ouder zijn wil actium iets gaan vervangen. veelal duurt het nog langer. maar dan wel met de meest goedkope materialen of dmv aanpassingen die de huurder zelf moet gaan bekostigen
Wijkbeheerder spoort niet, trekt eigen conclusies, beschuldigd mensen onterecht van dingen en is bijzonder partijdig ingesteld.
Sterke punten
geen
Zwakke punten
* duur 0900-nummer (geen regulier nummer dat je kan bellen)
* sturen onnodig en onterecht brieven
* houden administratie niet (goed) bij
* wijkbeheerder heeft uitermate neerbuigende houding
* er wordt weinig/geen onderhoud gepleegd, alleen aan de buitenkant van de woningen
* actium heeft een monopoliepositie -> geen concurrentie van andere woningbouw in de omgeving
* geen controle over actium noch hun medewerkers