Standvast wonen is echt een zooitje.
Ik huur nu sinds 2012 een woning (in het begin van een andere woningcorporatie die overgenomen is door standvast).
Reparatie verzoeken werden bij de vorige stichting werden altijd direct geregeld, service stond hoog in het vaandel, sinds de overname nemen ze reparaties niet meer serieus en duurt het verschrikkelijk lang voordat er gereageerd wordt.
Als er 5 dingen gerepareerd moeten worden komen ze 1 probleem verhelpen en de rest doen ze niks aan, dat moet je blijkbaar 1 voor 1 melden (mag wat kosten)
Ook een grote verbouwing die gepland is in de wijk krijg je al sinds de aankondiging zo goed als geen duidelijkheid over, en dat is erg frustrerend!
Er is zelf een vergadering in het dorpshuis geweest waar we uitleg zouden krijgen, maar ze konden ons dus NIKS meer vertellen dan wat we al schriftelijk hadden gekregen dmv folders... Ze beantwoorden geen vragen over wat de concrete plannen zijn (vaag eromheen praten kunnen ze wel heel goed, en 1 van de medewerkers die vaker in de wijk liep heeft dus wel een aantal toezeggingen gedaan aan bewoners wat hij tijdens de vergadering dus glashard ontkent)
Na ruim 2 jaar weten we dus helemaal niks, en blijven met vragen zitten.
Deze stichting waagt het zelfs om bij een kortsluiting in de electra een monteur te sturen die alles gaat controleren in de hoop een reden te vinden om de bewoner zelf aansprakelijk te stellen voor de kosten.... Deze lui vullen graag hun zakken en hebben maling aan de bewoners! Absoluut geen aanrader!
Sterke punten
Nog niet kunnen vaststellen
Zwakke punten
Zorg voor bewoners. Service is ruk, en duidelijkheid is ver te zoeken