Mijn ervaring met de Woonbron? Breek mij de (spreekwoordelijke) bek niet open! 70 flat woningen voor de 3e keer deze maand in de kou. Met meerdere bewoners gebeld. Zetten spoed verzoek uit. Nog steeds in de kou. Buiten is het warmer als binnen op dit moment. Stellen alles uit om maar geld op te potten. En als ze geld uit geven is het aan de verkeerde zaken! Prioriteiten stellen is hun sterkste kant niet. Enige wat functioneert is de huur incasseren en als dat een keer niet naar hun zin vlot verloopt zit binnen een scheet en een zucht de incasso afdeling op je nek.
Sterke punten
Geen! Een ster is nog teveel.
Zwakke punten
Alles.
Veel beloven en weinig geven dat doet De Woonbron. Ik wil het voltallige management van De Woonbron feliciteren met het structureel rond pompen van : "kwetsbare mensen" zoals zij het noemen. Het is structureel rondpompen van (kleine) asociale groepen overlastgevers door heel Rotterdam Zuid. Ik zal geen specifieke groepen benoemen maar het management weet heel goed wat ik bedoel. Het zou fijn zijn als het management van De Woonbron stopt met buitenspel zetten van goede betrouwbare huurders zoals nu gebeurt. Goede normale huurders kunnen met hun klachten aan kloppen maar worden met mooie smoesjes zoet gehouden. Gevolg de goede huurders vertrekken uit de wijken. Vraag mij af of dit bewuste opzet is van De Woonbron? Ik vraag mij af of het het voltallige management van De Woonbron ook woont tussen de structurele overlastgevende "kwetsbare" bewoners?
een ster is nog te veel voor De Woonbron.
Sterke punten
Incasso afdeling, veel beloven en niets waar maken, belasting geld verspillen aan nutteloze projecten in het verleden o.a. SS Rotterdam.
Zwakke punten
De hele Woonbron organisatie