Reviews van deze auteur (24790)

Onterecht aanmaningen en bellen over huur terwijl het door automatische incasso is afgeschreven

Review over Nederwoon

Op 2 September was er perongeluk 2 maal de huur voor de maand september afgeschreven. In overleg één keer gestorneerd.

Tot op de dag van vandaag ontvang ik aanmaningen en betaalherinneringen over deze maand, terwijl dit dus wél allang betaald is.

Ik probeer al sinds 6 januari deze situatie onder de aandacht te brengen bij Nederwoon nadat ik een aanmaning over deze maand ontvang, maar heb nog geen enkele reactie ontvangen waarin ze excuses aanbieden en bevestigen de administratieve fout te hebben rechtgezet.

Wel durft de financiële administratie mij op te bellen om te vragen waarom er de huur van de maand September niet is betaald.

Vervolgens leg ik bovenstaand toe en wordt mij verzekerd dat ik écht schriftelijk vandaag (26-2-2020) wordt geïnformeerd. Inmiddels is Nederwoon dicht en heb ik natuurlijk weer niks ontvangen.

Bizar onprofessionele manier van werken en houding.

Dit had binnen 5 minuten geregeld kunnen zijn met een excuus mailtje en het rechtzetten van de fout ! Maar op deze manier van werken leid dit tot veel frustratie en dan houd ik het nog netjes.

Gewenste Oplossing:
Per ommegaande schriftelijke reactie dat ik gewoon inderdaad mijn huur netjes heb betaald in September en dat ze de fout hebben rechtgezet.

Dat is écht alles wat er moet gebeuren.

Wel bellen over de betaling terwijl ik al 2 maanden op reactie wacht is te bizar voor woorden, zo onprofessioneel! Op de website staat: U ontvangt binnen 1 werkdag reactie.

Zet het netjes recht zoals dat hoort.

Gewenste Oplossing:
Per ommegaande schriftelijke reactie dat ik gewoon inderdaad mijn huur netjes heb betaald in September en dat ze de fout hebben rechtgezet. Dat is alles!

Sterke punten
Mooi aanbod

Zwakke punten
Customer Service
Reactietermijn
Oplossingsgerichtheid
Financiële administratie

Onterecht aanmaningen en bellen over huur terwijl het door automatische incasso is afgeschreven

Review over Nederwoon

Op 2 September was er perongeluk 2 maal de huur voor de maand september afgeschreven. In overleg één keer gestorneerd.

Tot op de dag van vandaag ontvang ik aanmaningen en betaalherinneringen over deze maand, terwijl dit dus wél allang betaald is.

Ik probeer al sinds 6 januari deze situatie onder de aandacht te brengen bij Nederwoon nadat ik een aanmaning over deze maand ontvang, maar heb nog geen enkele reactie ontvangen waarin ze excuses aanbieden en bevestigen de administratieve fout te hebben rechtgezet.

Wel durft de financiële administratie mij op te bellen om te vragen waarom er de huur van de maand September niet is betaald.

Vervolgens leg ik bovenstaand toe en wordt mij verzekerd dat ik écht schriftelijk vandaag (26-2-2020) wordt geïnformeerd. Inmiddels is Nederwoon dicht en heb ik natuurlijk weer niks ontvangen.

Bizar onprofessionele manier van werken en houding.

Dit had binnen 5 minuten geregeld kunnen zijn met een excuus mailtje en het rechtzetten van de fout ! Maar op deze manier van werken leid dit tot veel frustratie en dan houd ik het nog netjes.

Gewenste Oplossing:
Per ommegaande schriftelijke reactie dat ik gewoon inderdaad mijn huur netjes heb betaald in September en dat ze de fout hebben rechtgezet.

Dat is écht alles wat er moet gebeuren.

Wel bellen over de betaling terwijl ik al 2 maanden op reactie wacht is te bizar voor woorden, zo onprofessioneel! Op de website staat: U ontvangt binnen 1 werkdag reactie.

Zet het netjes recht zoals dat hoort.

Gewenste Oplossing:
Per ommegaande schriftelijke reactie dat ik gewoon inderdaad mijn huur netjes heb betaald in September en dat ze de fout hebben rechtgezet.

Dat is écht alles wat er moet gebeuren.

Wel bellen over de betaling terwijl ik al 2 maanden op reactie wacht is te bizar voor woorden, zo onprofessioneel! Op de website staat: U ontvangt binnen 1 werkdag reactie.

Zet het netjes recht zoals dat hoort.

Sterke punten
Mooi aanbod

Zwakke punten
Customer Service
Reactietermijn
Oplossingsgerichtheid
Financiële administratie

Klacht: Onterecht aanmaningen sturen over maand september terwijl op 2 september huur door automatische incasso is afgeschreven.

Review over Nederwoon

Op 2 September was er perongeluk 2 maal de huur voor de maand september afgeschreven. In overleg één keer gestorneerd.

Tot op de dag van vandaag ontvang ik aanmaningen en betaalherinneringen over deze maand, terwijl dit dus wél allang betaald is.

Ik probeer al sinds 6 januari deze situatie onder de aandacht te brengen bij Nederwoon nadat ik een aanmaning over deze maand ontvang, maar heb nog geen enkele reactie ontvangen waarin ze excuses aanbieden en bevestigen de administratieve fout te hebben rechtgezet.

Wel durft de financiële administratie mij op te bellen om te vragen waarom er de huur van de maand September niet is betaald.

Vervolgens leg ik bovenstaand toe en wordt mij verzekerd dat ik écht schriftelijk vandaag (26-2-2020) wordt geïnformeerd. Inmiddels is Nederwoon dicht en heb ik natuurlijk weer niks ontvangen.

Bizar onprofessionele manier van werken en houding.

Dit had binnen 5 minuten geregeld kunnen zijn met een excuus mailtje en het rechtzetten van de fout ! Maar op deze manier van werken leid dit tot veel frustratie en dan houd ik het nog netjes.

Gewenste Oplossing:
Per ommegaande schriftelijke reactie dat ik gewoon inderdaad mijn huur netjes heb betaald in September en dat ze de fout hebben rechtgezet.

Dat is écht alles wat er moet gebeuren.

Wel bellen over de betaling terwijl ik al 2 maanden op reactie wacht is te bizar voor woorden, zo onprofessioneel! Op de website staat: U ontvangt binnen 1 werkdag reactie.

Zet het netjes recht zoals dat hoort.

Gewenste Oplossing:
Per ommegaande schriftelijke reactie dat ik gewoon inderdaad mijn huur netjes heb betaald in September en dat ze de fout hebben rechtgezet.

Dat is écht alles wat er moet gebeuren.

Wel bellen over de betaling terwijl ik al 2 maanden op reactie wacht is te bizar voor woorden, zo onprofessioneel! Op de website staat: U ontvangt binnen 1 werkdag reactie.

Zet het netjes recht zoals dat hoort.

Sterke punten
Mooi aanbod

Zwakke punten
Customer Service
Reactietermijn
Oplossingsgerichtheid
Financiële administratie

reacties: