1. Je betaalt ontzettend veel voor heel weinig m2, en dat gaat ook nog eens elk jaar met €10 omhoog
2. Ze gooien zonder het aan te kondigen je waardevolle spullen weg, die je tijdelijk stalt in een wasruimte (wat niet mag omdat het een gezamenlijke ruimte is, huisgenoten vonden dit helemaal prima overigens)
3. Ze behandelen je zonder respect toen ik belde voor een vriendin die gevlucht is uit Syrië en geen ouders had om garant te staan.
4. Ze laten je 100 euro betalen voor zogenaamd service pakket. Als je vraagt wat dat service pakket inhoudt komen ze met een vaag antwoord. Zelf ben ik erachter gekomen dat dit service pakket eigenlijk gewoon makelaarskosten zijn die ze officieel helemaal niet mogen vragen.
5. Elke maand betaal je 100 euro service kosten voor gemaakte kosten die de huismeester maakt voor bijv. Het repareren van douches, ketels, enz. Terwijl er nooooit iets wordt gerepareerd hier in huis. Onze huismeester is trouwens wel heel lief, en zegt dat hij alles in opdracht van Nederwoon doet ookal is hij er niet mee eens.
6. Prachtige boeken die kapot zijn gegaan door verwaarloosde lekkages waar jij niks van af wist vergoeden ze NIET, ze nemen daar nul verantwoordelijkheid voor.