Ben altijd positief geweest over de service van Wonion, helaas kennen ze dat begrip niet meer. Ik had een stopcontact stuk en vroeg of er iemand daarvoor wilde komen, dat was geen probleem, een uur later kwam er een monteur. Omdat bij mij nieuwe lampen waren opgehangen is blijkbaar met het verbinden van de contacten iets fout gegaan en had ik geen stroom op de contact ernaast, nu de monteur toch eenmaal bij mij was vroeg ik aan hem of hij dat weer in orde kon maken. Geen probleem zegt de monteur verder helemaal niets, geen waarschuwing niets. Tot mijn verbazing kreeg ik daarvoor een rekening van âÃÂì 37,50 en dat terwijl ik iedere maand betaal voor de service. Heb natuurlijk gebeld, maar ze hadden hun woordtje wel klaar natuurlijk.
Ook de afscheiding van de tuin, sinds ik hier in 2017 ben komen wonen hebben wij rotte struikjes gekregen want aan de straat kant staan er nog 2 overeind en tussen de woninggrens ongeveer nog 6. Denk je werkelijk dat je verder gehoor krijgt voor nieuwe struikjes. Als ik er zo slecht voor die struikjes zou zorgen zouden de overgebleven struikjes het ook niet moeten doen. Dan heb ik het over de afwerking in huis nog niet gehad, het verhaal is nu al te lang. Schamen moet Wonion zich, diep schamen
Sterke punten
Niet horen wat de bewoners zeggen en alleen maar willen graaien
Zwakke punten
Dat ze denken dat ze de bewoners hebben gehoord en hebben geholpen