Verschrikkelijk bedrijf,
Zetten bejaarden in de winter in de kou en in de zomer in de hitte en na 8 maanden,
nog steeds niemand die een thermostaat kan vervangen en snapt dat de watertemperatuur van 50 te hoog is voor vloerverwarming, zeker zonder thermostaat en zeker in juli.
Keer op keer vertellen ze dat het ze spijt en dat de beheerder me binnen 2 werkdagen terug zal bellen. 8 maanden verder nog in dezelfde situatie en niet 1maal teruggebeld.. Kosten lopen voor huurder de spuigaten uit.
Slechte verhuurder die afspraken niet nakomt en zelfs aangeeft dat een mondelinge afspraak niet rechtsgeldig is,als ik de vooraf aangekondigde opnames afspeel wordt er gezegd dat ze dat liever niet hebben???
Zelf een reparateur bellen mag niet want zij hebben een contract met Bonarius, deze geeft echter aan geen kennis van het systeem te hebben en ook na 8 maanden niks anders kunnen betekenen dan in de winter het water maar op continu 50 te zetten en dat 8 maanden???
Geen andere keus dan juridische bijstand in te schakelen en een procedure op te starten.
En wel netjes al meer 45 jaar de huur betalen en de servicekosten walgelijk
Sterke punten
Oplichten bejaarden
Niet 1x terugbellen maar wel elke keer zeggen binnen 2 werkdagen belt de beheerder??? 8 maanden niks
Ook geen schriftelijke reactie
En geen enkele reactie bij plaatsen klacht op het klachtenportaal hun website.
Niet binnen 10 dagen zoals vermeld maar ook binnen 8 maanden??
Zwakke punten
Niet nakomen rechtsgeldige overeenkomsten. Zich gedragen als slechte verhuurder. In de winter bejaarden in de kou zetten en zomers 50 graden. Geen enkele afspraak nakomen en niet 1 maal in 8 maanden terugbellen