Het vastgoedbedrijf is Cohabitat en Nederwoon beheert namens hen de verhuur. Ik huur nu alweer 6 jaar van hen.\\r\\nAls je een vraag hebt en je belt met hen, dan moet je je vraag vervolgens mailen. Het is onbegrijpelijk waarom ze nog een telefoon hebben want niets wordt of kan telefonisch worden afgehandeld. \\r\\nMaar als je braaf mailt dan beantwoorden ze de mail niet.\\r\\nIk heb dit inmiddels diverse keren ervaren. De eerste mailtjes van mij die werden genegeerd gingen over een huurverhoging. Ik heb tot op de dag van vandaag nooit een antwoord gehad. Zelfs niet op een aangetekende brief daarover. De tweede eenzijdige mailconversatie gaat over de zonnepanelen die zijn geplaatst. Tot nu toe negeren ze mijn mails. Dat is het makkelijkst toch? Negeren. Daarom zeg ik: communicatie is er niet. Ze doen gewoon. Zonder overleg. \\r\\nDit is de slechtste verhuurbemiddelaar die ik ooit heb gekend. \\r\\nAls je geen opmerking hebt over hen of er gaat niets kapot in je huurwoning dan heb je ook geen last van ze. Zodra je ze ergens voor nodig hebt geven ze niet thuis. Want als je belt moet je je vraag mailen en als je netjes mailt hoor je daar nooit iets op.\\r\\n
Sterke punten
Er zijn geen sterke punten
Zwakke punten
Teveel om op te noemen.\\r\\nSlechte communicatie\\r\\nSlechte service\\r\\nSlechte bereikbaarheid\\r\\nEnzovoort