We dachten dat onze moeder 31 augustus in alle rust de sleutel van haar nieuwe appartement in Heerde locatie Brinkhoven in ontvangst zou kunnen nemen,maar dit bleek niet zo te zijn!!
Een uur voor de sleuteloverdracht kreeg ze te horen dat haar eigen keuken in het appartement waar ze nu nog woont NIET mocht worden meegenomen,terwijl ons toegezegd werd dat het geen probleem zou zijn!! Eenmaal ons hier in berust te hebben kwam het volgende,moeders mocht nieuwe kastjes dan bestellen voor in het appartement tegen meerprijs,aannemer zou komen met stalen voor de evt nieuwe keukenkastjes/aanrechtblad en het inmeten van de kastjes,komt die beste man inmeten en wat dacht je wat ? geen stalen mee en dat vanuit Dokkum naar Heerde!!
Weer een week wachten,uiteindelijk geen stalen,moest maar vanaf een plaatje via de mail bestellen!!
En er zou na het inmeten een offerte komen,maar nee hoor,weer niet of na zoveel weken er maar weer eens achteraan bellen!
Al met al een slechte communicatie tussen Habion,Aannemer en nieuwe bewoonster/familie.
Dit geeft super veel onrust voor onze 80-jarige moeder,ze kon dus niet op de geplande datum verhuizen,wat ook nog met zich meebrengt zijn de dubbele lasten van de huidige woning,en de woning die al via Habion gehuurd wordt! Er staat nl geen boom in haar tuin waar geld aan groeit!!
Wij zijn als gezin zeer teleurgesteld in de gang van zaken!
Zo ga je niet met ouderen om in onze ogen!!
Zwakke punten
Slechte communicatie