Gister reeds twee keer gebeld (over een koof in de keuken. Ruimte tussen keuken en koof is net 3 cm te klein voor een wazemkap en fornuis.) om 8.30 uur de eerste keer gebeld, kregen te horen dat we binnen 24 uur terug gebeld zouden worden door de technische dienst. Vandaag half 11 nog eens gebeld, ze zouden vandaag terugbellen, iets mis gegaan werd benoemd. Na 14.00 uur nog maar eens gebeld want nog steeds niet gebeld geworden dus bijna 2 dagen verder. Kreeg een andere medewerker eraan. Taak was uitgezet naar collega die ziek was. Na 15 uur zouden we gebeld worden door andere collega van technische dienst. Die collega belde, wist er niks van. Zegt ik heb de keuken niet geplaatst dus ik kan er niet over zeggen. Morgen belt de collega die dan hopelijk beter is terug. Nu al 2 dagen kwijt 5 telefoontjes verder en nog steeds niks geregeld. Wij werken beide fulltime en hebben nu al 2 dagen verspilt door dat we niet verder kunnen in het huis. Erg slechte service dit. Overal zelf maar achteraan blijven gaan, want anders komt er helemaal niks van. Nu dag 3 nog steeds niet terug gebeld!!! 2 boze telefoontjes verder en nog niks geregeld. Echt waardeloos dit.
Sterke punten
/
Zwakke punten
Waardeloze communicatie. Elk jaar de huur omhoog gooien, maar een melding behandelen is te veel gevraagd. Ben je een week verder.