Een lekkage bij mijn bovenbuurvrouw waardoor mijn berging drijfnat is. En dat voor al de 3e keer in 10 jaar tijd. Als je de klacht doorgeeft duurt het lang voordat er iemand komt, nadat ze het probleem constateren zeggen ze er wat aan te gaan doen, maar geen hulp bieden, geen noodoplossing , ik ben met emmers in de weer geweest heb vele dozen die vol stonden met boeken en een enkele met electraspullen kunnen weggooien, als je dit zegt krijg je geen reactie, als je een email stuurt wordt deze niet beantwoord. En na 2 maanden zelf maar weer eens bellen hoe het ervoor staat , is er weer niemand aanwezig op het kantoor. Een buurvrouw had dezelfde problemen. Voor de hoge huurprijs vind ik het schandalig gedrag van deze woningbouwvereniging. Vroeger was 3B wonen een fijne woningcorporatie, anno 2022 is het een drama.
Sterke punten
Geen , echt geen enkele op te noemen. Vroeger wel, maar tegenwoordig niet.
Zwakke punten
Waar zal ik beginnen?
Ze hadden niet alles uit handen moeten geven. Wie het goedkoopste schilderwerk kan leveren krijgt de deal, wie het goedkoopste een badkamer of keuken kan plaatsen krijgt de deal. Gevolg is dat je buitenlands sprekende mensen krijgt die bij mijn buurvrouw een puinhoop van haar badkamer hebben gemaakt en nu moet de vloer er dus weer uit bij haar. Een andere buurvrouw had al een aantal jaren een lekkage bij haar meterkast , keer op keer kwam er iemand kijken, maar er werd niets aan gedaan omdat ze het niet konden vinden, zij moest maar met een ongebruikte kamer met emmers blijven zitten, toen ze belde waarom niemand het kon vinden en of er nu niet eens een keer snel wat aan gedaan kon worden werd de telefoon er op gegooid. Onbeschoft gedrag vind ik dat.