Rijnhart Wonen was vroeger beter. Helaas net als iemand zoals Brian van Rijnhart Wonen die daar werkt is erg onbeleefd, arrogant en hangt de telefoon op terwijl je praat. Hij wil alleen een kant van verhaal luisteren. Als hij met een vrouw aan de telefoon praat, is het nog erger want hij luister helemaal niet. Heel jammer dat hij niet met klant kunnen gaan. Geen ster voor Rijnhart Wonen!
Sterke punten Nul
Zwakke punten Onbeleefd mensen, traag om te reageren, weinig kennis van vastgoed, ze hebben geen controle van aannemers dus het kan ook dieven aan de deur.
een klacht over geluidsoverlast van buren wordt in een gesprek mer Rijnhart Wonen volkomen onderuit gehaald. De tactiek is om een eigen draai aan de feiten te geven zodat er van de klacht niets overblijft, en vooral niet te luisteren naar wat de klager te melden heeft. Dan denkt RHW dat ze het probleem goed opgelost hebben.
Zwakke punten Functionarissen aanstellen die hun functie slecht uitoefenen, met name geen kennis van zaken hebben.
Meerdere lekkages, alleen jaar in jaar uit even laten "plakken" in plaats van het probleem aan te pakken, nu een zwembad in de gang, plafond naar de getver, en water wat via de lamp naar beneden komt.
Te beroerd om hun knip open te trekken maar wel huurverhogingen.
Kansloze organisatie.
Sterke punten Met de vingers naar een ander wijzen.
Pest mijn familie
Rijnhart Wonen was vroeger beter. Helaas net als iemand zoals Brian van Rijnhart Wonen die daar werkt is erg onbeleefd, arrogant en hangt de telefoon op terwijl je praat. Hij wil alleen een kant van verhaal luisteren. Als hij met een vrouw aan de telefoon praat, is het nog erger want hij luister helemaal niet. Heel jammer dat hij niet met klant kunnen gaan. Geen ster voor Rijnhart Wonen!
Sterke punten
Nul
Zwakke punten
Onbeleefd mensen, traag om te reageren, weinig kennis van vastgoed, ze hebben geen controle van aannemers dus het kan ook dieven aan de deur.
Wil je snel dood moet je hier
Een asociale nalatige woningbouw vereniging. Die niets voor huurders doen.
Zeer onveilig
Sterke punten
De telefoon niet opnemen
Zwakke punten
Niet nakomen van huurdersbelang
slecht gesprek over klacht
een klacht over geluidsoverlast van buren wordt in een gesprek mer Rijnhart Wonen volkomen onderuit gehaald. De tactiek is om een eigen draai aan de feiten te geven zodat er van de klacht niets overblijft, en vooral niet te luisteren naar wat de klager te melden heeft. Dan denkt RHW dat ze het probleem goed opgelost hebben.
Zwakke punten
Functionarissen aanstellen die hun functie slecht uitoefenen, met name geen kennis van zaken hebben.
Nalatigheid
Meerdere lekkages, alleen jaar in jaar uit even laten "plakken" in plaats van het probleem aan te pakken, nu een zwembad in de gang, plafond naar de getver, en water wat via de lamp naar beneden komt.
Te beroerd om hun knip open te trekken maar wel huurverhogingen.
Kansloze organisatie.
Sterke punten
Met de vingers naar een ander wijzen.
Zwakke punten
Teveel om op te noemen.