Woningzoekenden die op zoek zijn naar een betrouwbare partner voor het huren van een woning, appartement of kamer, vinden in NederWoon Verhuurmakelaars een solide keuze. Met een breed scala aan huurwoningen in diverse steden zoals Amersfoort, Arnhem, Apeldoorn, Deventer, Nijmegen, Utrecht, Venlo en Zwolle biedt NederWoon een uitgebreide service zonder de rompslomp van wachtlijsten. Deze review duikt dieper in de diensten en voordelen van NederWoon, en wat hen onderscheidt in de vastgoedmarkt.
Het vinden van een huurwoning kan vaak een tijdrovend en frustrerend proces zijn, vooral met de lange wachtlijsten die bij veel makelaars gebruikelijk zijn. Bij NederWoon is dit echter niet het geval. Ze werken zonder wachtlijsten, wat betekent dat iedereen die voldoet aan de voorwaarden van de verhuurder, gelijke kansen heeft om een woning te huren. Met een gebruikersaccount hebben woningzoekenden direct toegang tot nieuwe huuraanbiedingen die aansluiten bij hun woonwensen.
Een van de unieke kenmerken van NederWoon is de mogelijkheid tot onbeperkte bezichtigingen. Woningzoekenden kunnen zoveel huizen bekijken als ze willen en worden bijgestaan door verhuurintercedentes om de juiste keuze te maken. Het proces is ontworpen voor snelle resultaten: zodra alle benodigde informatie is verstrekt, horen huurders snel of ze de woning kunnen huren.
Het platform van NederWoon maakt het gemakkelijk voor huurders om hun zoektocht te organiseren. Met de optie om favoriete huurwoningen op te slaan, kunnen gebruikers woningen vergelijken en een weloverwogen keuze maken. Dit vermindert stress en maakt het verhuurproces aanzienlijk eenvoudiger.
NederWoon biedt niet alleen voor huurders, maar ook voor verhuurders uitgebreide diensten aan. Of het nu gaat om woningverhuur, nieuwbouwverhuur, vastgoedbeheer of de diensten van een huismeester, verhuurders kunnen rekenen op een professioneel en efficiënt beheer van hun eigendommen.
Met vestigingen in meer dan 100 plaatsen in Nederland biedt NederWoon verhuurders toegang tot een breed netwerk van potentiële huurders. Deze landelijke dekking zorgt ervoor dat verhuurders hun eigendommen snel en efficiënt kunnen verhuren, ongeacht de locatie.
Verenigingen van Eigenaren (VvE's) kunnen ook profiteren van de diensten van NederWoon. Het bedrijf biedt VvE-beheer en de inzet van huismeesters om het dagelijkse beheer van appartementencomplexen soepel te laten verlopen. Dit biedt VvE's de zekerheid dat hun eigendommen in goede handen zijn.
NederWoon zet sterk in op technologie om de ervaring voor zowel huurders als verhuurders te verbeteren. Het online platform stelt gebruikers in staat om hun profiel te beheren, documenten te uploaden en eenvoudig contact te houden met de verhuurmakelaar. De klantenservice van NederWoon is ook goed bereikbaar, en volgens feedback van gebruikers reageert het team snel op vragen en verzoeken.
Klantenrecensies laten zien dat NederWoon wordt gewaardeerd om hun snelle en betrouwbare diensten. Huurders prijzen het bedrijf vanwege hun efficiënte afwikkeling van bezichtigingen en de vriendelijke en behulpzame medewerkers. Dit persoonlijk contact draagt bij aan een positieve ervaring die vaak leidt tot langdurige tevredenheid onder hun klanten.
In een competitieve vastgoedmarkt onderscheidt NederWoon Verhuurmakelaars zich door een klantgerichte aanpak zonder wachtlijsten en met uitgebreide services voor zowel huurders als verhuurders. Door hun nationale dekking en gebruiksvriendelijke technologie maken ze het huurproces toegankelijker en minder stressvol. Voor iedereen die op zoek is naar een woning, of die vastgoed wil verhuren, biedt NederWoon een betrouwbare en efficiënte oplossing.
Zeer zeer slecht
Wat een walgelijk bedrijf. Zijn hartstikke duur.. maken grove fouten. Eind jaar afrekening gekregen, met twee cijfers voor de komma en 3 nullen erachter.. van 1 jaar tijd kan nooit. Woon er 11 jaar heb nog nooit hoeven te betalen en nu in ene een bedrag van 3 nullen. Klopt geen reet van. Nu dus ook extra kosten kwijt aan advocaat. Ook vind ik het belachelijk dat ze heel slecht te bereiken zijn en als je belt voor lekkage in je meterkast dat ze volgende dag pas iemand kan sturen. Ook als je lekkage heb in je serre en je platfond komt naar beneden zetten. En komt 1 pipo 5 minuten kijken, worden 2 pipos geschreven van een half uur.. ja de klant betaald wel.. zijn nu bijna 2 jaar verder en platfond is nog niet gemaakt. Want we mogen er zelf niks aan doen..
Conclusie, ontzettend slechte service, geldtrekkers, zeer onklantvriendelijk.
Sterke punten
Zijn er niet
Zwakke punten
Alles.
Niet doen!
Ik heb een woning via NederWoon toegewezen gekregen. Helaas is het sinds die tijd zeer onprettig om met dit bedrijf samen te moeten werken. Je krijgt 2 dagen om formulieren te ondertekenen, je moet 99 euro extra betalen om gebruik te kunnen maken van hun internetportaal wat nodig om reparatieverzoeken te doen. Ik heb 30 euro betaald voor een naambordje dat me door de neus is gebord, omdat ik niet verder kon met het huurproces als ik dit niet ondertekende. Het bordje heb ik na 6 weken nog niet binnen. Ik heb inmiddels 4 reparatieverzoeken gedaan en het duurt weken voordat er überhaupt een antwoord komt dat het doorgestuurd wordt. Het mailverkeer is zeer onvriendelijk, er wordt gedreigd met het ontzeggen van het huurcontract als bewoners vuil op straat zetten (dit kan wettelijk niet eens!) en ze zijn tussen 9 en 12 uur te bereiken. Problemen met je woning oplossen, ho maar. Maar dreigen met huisontzegging voor alle bewoners, omdat ze zelf niet genoeg papiercontainers hebben geregeld? Daar kunnen ze personeel voor betalen om mensen meermaals voor te bellen. Echt schandalig. Als je een andere optie hebt, vlucht!
Heeeeel slecht
Ga hier niet huren! Je betaald bizar veel servicekosten en ze kunnen je niet uitleggen hoe dit is opgebouwd. Het hele appartementencomplex is amper onderhouden en rammelt aan alle kanten. Als er iets kapot is aan je woning repareren ze het niet. Ik ben nu al een jaar bezig een zonwering te laten repareren. Maar er is nog nooit iets mee gebeurd. Tientallen telefoontjes verder en er gebeurd helemaal niks.
Ga niet met dit bedrijf in zee!
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Slecht onderhoud
Veel te hoge servicekosten
Reparaties worden niet uitgevoerd
Hele slechte service
awful experience - money scam
I advise any home seeker to not get closer to this agency! They took my money and got nothing in return! A real scam!
Sterke punten
none
Onbetrouwbaar bedrijf!!
wij zijn per februari 2023 verhuist naar een nieuwe woning, nederwoon is vrij snel de eindinspectie komen doen we kregen we toen te horen dat alles in orde was.
het gehele appartement bestond uit achterstallig onderhoud, het huis was niet warm te krijgen. tocht door de ramen heen. niet alle ramen konden open, douchedeur wiel was kapot gegaan.
de enige manier om nederwoon te bereiken is via het platvorm en hier word niet op gereageerd. maanden lang bezig geweest om te regelen dat de douchedeur gemaakt werd. uiteindelijk brak de deur zelf in 1000000 stukjes en hebben we ter nood een douchegordijn opgehangen. van nederwoon nooit iets gehoord.
tijdens de eindinspectie was is hier geen woord over gezegd door de inspecteur.
op 21 maart waren ze nog steeds bezig met de afhandeling van de inspectie.. en nu in augustus en 100 mailtjes verder hebben wij hier nog steeds niks over gehoord..
ik zou zeggen ga nooit huren bij Nederwoon! ze vragen de hoofdprijs voor een achterstallig pand en de borg kan je naar fluiten.
Sterke punten
geen
Zwakke punten
telefonisch alleen bereikbaar tussen 8:00 en 11:00
alle meldingen moet je doorgeven via het platform en hierop word niet gereageerd.
als je weer belt of mailt krijg je vaak te horen dat de desbetreffende collega niet meer werkzaam is..
eigenlijk is alles zwak
Géén Nederwoon meer!
Het is dat ik met spoed woonruimte zocht.. voordat je er woont worden er foto's van je gemaakt in verschillende vertrekken zodat je later niet kunt beweren dat er iets mis mee was. Een woning moet netjes aangeboden worden, er zat amper een keuken in. Op deuren waren deurklinken bevestigd, die er niet hoorden. Bijvoorbeeld een klink met een slot terwijl de deur geen slot heeft. Gevaarlijke stopcontacten, familie heeft ze vervangen en nota naar Nederwoon gestuurd. Oude geiser, na een aantal maanden roken we gas. Nederwoon 'dat kan niet de geiser is prima!' Monteur bijgehaald, die heeft duidelijk gas gemeten. Er werd níéts aan gedaan, kon het zelf oplossen. Vastgoedbeheerders zijn géén woningcorporaties. Woningcorporaties zorgen voor herstel van zaken die kapot zijn. Vastgoedbeheerders (huisjesmelkers dus) doen dat niet. Ik heb nu een rechtsbijstandverzekering en heb die gebruikt ook. Voor wie nieuwsgierig is, kijk op de site van Nederwoon wat er nu te huur staat. Op een paar na is het erbarmelijk.
Sterke punten
Absoluut géén enkele
Zwakke punten
Ze hebben alleen maar zwakke punten, maar de grootste is geldzucht, dan egoïsme en op drie laksheid
Doe het niet
Ik heb echt nog nooit zo'n slecht bedrijf mogen ervaren. Niets wordt gerepareerd, communicatie is waardeloos en wat een geld durven ze te vragen. Ik snap dat de woningnood hoog is maar doe het niet.
Sterke punten
Mooie praatjes om je een woning in te lokken, daarna stopt alles.
Zwakke punten
-Geen reactie op reparatieverzoeken
-Geen reactie
-Heel veel servicekosten vragen
Meest waardeloze bedrijf ooit
Erg, erg, erg slecht bedrijf. Wij hebben al 4 weken contact, of althans proberen contact te zoeken over een handjevol problemen (overstroming, lekkage, schade, etc.) Ze zijn tot 11:00 telefonisch bereikbaar maar je krijgt toch niemand te spreken die ergens over gaat. Wij zijn genoodzaakt een advocaat in armen te nemen om deze ellende op te lossen. Lieve mensen gebruik u verstand en ga NIET met deze partij in zee.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Bereikbaarheid\\\\\\\\r\\\\\\\\nCommunicatie\\\\\\\\r\\\\\\\\nBrutaliteit\\\\\\\\r\\\\\\\\nLaksheid\\\\\\\\r\\\\\\\\nLijkt wel psychologische oorlogsvoering
Oplichters
Wordt verteld wie het eerst komt het eerst maalt,
Na alle gegevens te hebben verstuurd alsnog verhuurd aan iemand anders ondanks ik met spoed een woning zocht, Sta nu op straat door deze mensen met hun valse beloftes.
Sterke punten
Geen oplichting
Zwakke punten
oplichting
Doe het aub niet.
Één gewaarschuwd mens, telt voor 2. Zoals velen al hebben omschreven lijkt het huren bij Nederwoon mooier dan waar te zijn. Alle kosten die naar de huurder worden afgeschoven, duidelijkheid krijg je er niet over. Geen antwoorden op je vragen. Doe het alsjeblieft niet en bescherm jezelf én je portemonnee. Alle positieve reviews die je leest, zijn vaak als ze nét een studio/appartement hebben gekregen. Daarna wordt het minder leuk ;)
Sterke punten
Op het begin zijn ze snel, vriendelijk en behulpzaam.
Zwakke punten
Alle slechte reviews zijn waar.
Money scrammer! Just a rip-off
I bought an account from Nederwoon. There were not many house resources and the account was so expensive (around 45 euros). Every time when I requested a view for an apartment, they would respond after a week and say you are not eligible for viewing or viewings are full.
I deleted the account and you would never get your money back. I called them so many times. Every time you said to send us an email. I sent them many emails and waited for a month but I still didn't get my refund.
Never sign up for their website!
Sterke punten
None
Zwakke punten
late response, no trust with customers, cheaters, not many available house resources
Uiterst triest
Ernstige schimmel die er al 3 maanden lang zit. Reperatieverzoeken ingediend, gebeld, gemaild en een gebrekenbrief van de huurcommissie gestuurd heeft geresulteerd in niks.
Geen reacties op mailtjes, alleen als het op de verkeerde afdeling is gestuurd. Geen medewerker is verantwoordelijk en het ligt altijd bij het bedrijf dat zij inhuren.
Als het niet hoeft niet huren hier.
Sterke punten
Geen ontdekt
Zwakke punten
Communicatie, daadkrachtig, valse beloftes.
Waardeloze verhuurder
Waardeloze verhuurder, kosten berekenen die in je huurovereenkomst niet beschreven staan. Incassobureaus op je afsturen terwijl ze zelf de gegevens niet op orde hebben.
Incassobureau seponeert de zaak en nederwoon zou contact opnemen. Nooit gebeurd. Krijg je weer een dreigtelefoontje dat ze een incassobureau gaan inschakelen.
Vraag je uitleg over servicekosten, in je huurovereenkomst staat dat ze alleen gas zouden leveren en de rest is voor jezelf.
Maar uiteindelijk 577 m3 aan water in een jaar doorberekenen. Nou dat is een verbruik van een 15 persoons huishouden zowat.
Echt waar, ga niet in zee met deze verhuurders. Ze laten je betalen voor dingen waar je niet bij mag. Kraantjes die achter gesloten deuren zitten maar wel voor betalen.
Zoek alsjeblieft verder naar een andere verhuurder!
Sterke punten
Sterke kanten, die heeft nederwoon niet. Ja het binnenhalen van nieuwe huurders zo snel mogelijk. Als je huurt dan doen ze niets meer voor je.
Zwakke punten
Niet reageren, kosten in rekening brengen die niet overeengekomen zijn. Of te wel waardeloze verhuurder. Borg niet optijd uitbetalen. Te laat met specificaties over servicekosten.
ZEER SLECHT
Vanaf 31-1 zonder CV. Nederwoon zegt installateur te hebben ingeschakeld maar die weet van niets. Terugbellen staat niet in hun woordenboek
Sterke punten
Niets
Zwakke punten
Afspraken niet nakomen
Een grote puinhoop
Spooknotas, geen communicatie en geldklopperij.
Schandalig.
Zwakke punten
Alles wat maar mogelijk is
Van kastje naar de muur.
Helaas vanaf 27 september tot nu.. (woensdag 3 november) geen warm water in huis..
Meerdere keren gebeld met Nederwoon, maar telkens word er aangegeven dat ik word gebeld door een bedrijf elders.
Tot heden is dit niet gebeurd.
Tot heden nogsteeds afwachtende op een nieuwe cv...
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Service, reacties.
Verschrikkelijke slecht verhuurder
Het vastgoedbedrijf is Cohabitat en Nederwoon beheert namens hen de verhuur. Ik huur nu alweer 6 jaar van hen.\\r\\nAls je een vraag hebt en je belt met hen, dan moet je je vraag vervolgens mailen. Het is onbegrijpelijk waarom ze nog een telefoon hebben want niets wordt of kan telefonisch worden afgehandeld. \\r\\nMaar als je braaf mailt dan beantwoorden ze de mail niet.\\r\\nIk heb dit inmiddels diverse keren ervaren. De eerste mailtjes van mij die werden genegeerd gingen over een huurverhoging. Ik heb tot op de dag van vandaag nooit een antwoord gehad. Zelfs niet op een aangetekende brief daarover. De tweede eenzijdige mailconversatie gaat over de zonnepanelen die zijn geplaatst. Tot nu toe negeren ze mijn mails. Dat is het makkelijkst toch? Negeren. Daarom zeg ik: communicatie is er niet. Ze doen gewoon. Zonder overleg. \\r\\nDit is de slechtste verhuurbemiddelaar die ik ooit heb gekend. \\r\\nAls je geen opmerking hebt over hen of er gaat niets kapot in je huurwoning dan heb je ook geen last van ze. Zodra je ze ergens voor nodig hebt geven ze niet thuis. Want als je belt moet je je vraag mailen en als je netjes mailt hoor je daar nooit iets op.\\r\\n
Sterke punten
Er zijn geen sterke punten
Zwakke punten
Teveel om op te noemen.\\r\\nSlechte communicatie\\r\\nSlechte service\\r\\nSlechte bereikbaarheid\\r\\nEnzovoort
Erg slechte ervaring mee
Helaas veel problemen gehad als huurder. Nederwoon houdt zich vaak niet aan de Nederlandse wetgeving, op voorhand een extra verzekering aanschaffen voor rechtsbijstand is geen overbodige luxe. Zelf problemen gehad met facturen, gebreken en het terugkrijgen van de borg.
The worst rental agency I'v dealt with
The worst I've ever dealt with, they show on their site that the apartment is available for students but they always reject you no matter what, I called and asked if my profile is good and they confirmed that it is but still got rejected for the same reason couldn't even get a single viewing, tried contacting their customer service but no reply.
NIET betalen als je student bent, het is nutteloos!
NIET DOEN ALS JE STUDENT BENT
Echt hufterige partij. Ik heb vooraf met hun gebeld over specifieke studio’s die vrij kwamen in Amersfoort. Ik heb verteld dat ik een student ben en heb ook mijn inkomen en studiefinanciering aangegeven, met de vraag of ik dan in aanmerking kom voor die studio’s. Ze zeiden JA, en heb toen dus betaald voor een account.
Vervolgens mijn account details netjes ingevuld, werd ik bij elke bezichtiging geweigerd. Hierna weer gebeld om verteld te worden dat ik NIET in aanmerking kom, ze liever afgestuurde/bijna afgestuurde mensen hebben met 3x de kale huur als inkomen en ik maar naar kamers moest gaan zoeken.
Ze hebben dus telefonisch gelogen zodat ik die 45 euro inschrijfkosten ging betalen!
Zwakke punten
Liegen, uitbuiten, hoge kosten, slechte service, slecht contact
Nederwoon = gigantische problemen!
Nederwoon = gigantische problemen!\\r\\nGa hier never nooit mee in zee en als je toch in zee met ze gaat, zorg ervoor dat je een rechtsbijstandsverzekering hebt!\\r\\nZe nemen jou totaal niet serieus en de klanten service is op geen enkele mogelijkheid normaal te bereiken. Inmiddels kunnen wij een heel boek schrijven met problemen die zijn voorgevallen. Gelukkig zijn we nu weg bij hun, nadat het ons extreem veel moeite kosten om ons borg terug te krijgen. Stonden op het punt om langs het kantoor te gaan en/of een programma zoals Kassa/Radar/Boos in te schakelen. Het heeft ons mega veel energie gekost, waarbij we emotioneel ook kapot werden gemaakt. Ze blijven je verbazen.. Bizar dat dit in Nederland kan.. kortom: oplichters!
Sterke punten
Zijn er niet
Zwakke punten
Teveel om op te noemen, zie review
Nederwoon = gigantische problemen!
Nederwoon = gigantische problemen!
Ga hier never nooit mee in zee en als je toch in zee met ze gaat, zorg ervoor dat je een rechtsbijstandsverzekering hebt!
Ze nemen jou totaal niet serieus en de klanten service is op geen enkele mogelijkheid normaal te bereiken. Inmiddels kunnen wij een heel boek schrijven met problemen die zijn voorgevallen. Gelukkig zijn we nu weg bij hun, nadat het ons extreem veel moeite kosten om ons borg terug te krijgen. Stonden op het punt om langs het kantoor te gaan en/of een programma zoals Kassa/Radar/Boos in te schakelen. Het heeft ons mega veel energie gekost, waarbij we emotioneel ook kapot werden gemaakt. Ze blijven je verbazen.. Bizar dat dit in Nederland kan.. kortom: oplichters!
Sterke punten
Zijn er niet
Zwakke punten
Teveel om op te noemen, zie revieuw
je krijgt snel een woning, je wil snel weer weg
Als je er een beetje achteraan zit kun je bij Nederwoon snel een woning krijgen.
Dat is ook het enige positieve wat ik erover te zeggen heb.
Verder is deze partij je reinste oplichterij. Reparaties die bij de bezichtiging al "op de planning" zouden staan werden pas uitgevoerd een week voordat de controleur van de huurcommissie langs kwam voor onderzoek voor een aangespannen zaak. Er word constant simpelweg gelogen als ze je iets belooft hadden, je moet maar mailen, maar daar word simpelweg niet op gereageerd. Servicekosten worden even "herberekend" en praktisch verdubbelt bij de eindafrekening (wat tot onverwachte rekeningen van boven de 1000 euro kan leiden).
Overlast "valt verder niks aan te doen, moet je maar met de politie regelen" als ze 1x per half jaar een een mailtje sturen of een briefje ophangen dat dat niet te bedoeling is, wat natuurlijk volledig word genegeerd.
Er is 1 reden waarom Nederwoon zoveel mensen aan een woning kan helpen, dat is omdat (bijna) iedereen ook weer even snel bij ze wegvlucht.
Sterke punten
snel een woning
Zwakke punten
Geen service
Negeren contactpogingen
Onverwachte onterechte kosten
Leugens
Overlast
Slecht en onbetrouwbaar bedrijf
M.B.T. Nederwoon VVE Beheer
Teleurstellend bedrijf!
Wij zijn 1 jaar geleden met Nederwoon de samenwerking aangegaan omdat onze daken vernieuwd moesten worden.
Als eerste duurde het ruim 2 maanden voor het dossier opgestart was. Vervolgens hebben we de afrekening van onze stookkosten moeten regelen. Ik heb in een Exel-bestand gestuurd welke bewoner, wat precies moest terugkrijgen. Dit werd niet geregeld. Uiteindelijk hier veel gemaild en gebeld en elke keer zou het geregeld worden. Uiteindelijk werd dit na ruim 2-3 maanden overgemaakt, maar ook nog eens niet correct. Tot op de dag van vandaag is dit nog steeds niet in orde gemaakt.
Medio 2020 hadden we een VVE-vergadering. Deze verliep goed, maar op de notulen moesten we circa 2 maanden wachten terwijl er belangrijke afspraken in stonden m.b.t.. het vernieuwen van het dak en de financiering. Uiteindelijk zijn we begin september maar zelf offertes gaan opvragen aangezien het bij Nederwoon te lang duurde en we klaarblijkelijk geen prio meer waren. Belachelijk eigenlijk want hiervoor betaal je ze.
Daarnaast kwamen we er medio 2020 achter dat onze balkons aan onderhoud toe waren. Hiertoe heeft een onderzoek plaatsgevonden en 1 balkon bleek zo slecht te zijn dat deze afgesloten moest worden. Nederwoon zou aan de slag gaan met een offerte, maar tot op de dag van vandaag slecht 1 offerte ontvangen voor 1 balkon en niet voor alle balkons.
Medio 2020 kregen we vervolgens het bericht dat Nederwoon zou stoppen met kleinere VVE. Aan de telefoon kregen we te horen dat wij geen prioriteit meer waren en dat we maar moesten wachten tot de nieuwe beheerder dit zou overnemen. Uiteindelijk zitten we tegen het einde van 2020 aan het ons dak is nog steeds niet vernieuwd en we hebben lekkage gehad.
Als we Nederwoon belde kregen we een man aan de lijn met het bericht dat onze contactpersoon er niet was of niet bereikbaar zou zijn. Maar terugbellen gebeurde bijna nooit. Uit wanhoop heb ik de directeur van deze organisatie een mail gestuurd, maar ook hiervan geen reactie ontvangen.
Nederwoon heeft ons in zowat alles diep teleurgesteld en handelt niet pro-actief. En dat terwijl je er aardig wat geld voor betaald. Van een VVE-bestuurder mag je n.m.i. meer verwachten. Mijn advies is om vooral niet met deze partij in zee te gaan. Er zijn zoveel betere organisaties.
Sterke punten
Zijn er amper.
Zwakke punten
Zie reviews
Wegblijven
Wegblijven bij deze oplichters!!! Altijd hetzelfde met Nederwoon: spookfacturen, elk jaar absurde huurverhogingen en waardeloze service die echt om te huilen is, borg niet terug en lozen beloftes. Huur bij Nederwoon en je gaat spijt krijgen!!