Reviews van deze auteur (112780)

Technischedienst Nijmegenfaalt

Review over Portaal

In Nijmegen zijn er arbeidsconflicten bij de rampzalige technische dienst. Overspannen personeel stapt op. Het is op die afdeling een zooitje en waar is al het geld? Oude rotzooi in woningen (meterkasten, intercominstallaties, kapotte ramen van 40 jaar oud) wordt niet vervangen. Vochtproblemen en schimmel in huis moet kunnen. De huurders maar huurverhoging krijgen. \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\n\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nEn tevens huurders maar wachten voor reparaties. Ze worden niet op een eerlijke wijze voorgelicht. Als er een brief wordt gestuurd dan schuift Portaal daarin verantwoordelijkheden af. Ligt het aan samenwerkingspartners. \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\n\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nVerantwoordelijkheid nemen en open en eerlijk communiceren naar huurders toe gebeurd niet. Er wordt van alles beloofd echter er gebeurd uiteindelijk niets. Pappen en nathouden. \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nHuurders die zich niet als een stuk stront laten behandelen worden lastig gevonden. Krijgen te maken met slinkse profilering. En intimidatie van de sociaal beheerder, de stadsrat. Die solliciteert naar een pak slaag.\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\n\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nPersoneel kan alleen doen alsof. Op een enkele uitzondering na.

Sterke punten
Arbeidsconflicten technische dienst

Zwakke punten
Stadsrat, die niet integer is, solliciteert naar een pak slaag \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nGoedschiks lukt al jaren niet, dus dan kwaadaardig. Zijn trillingsfrequentie.

Technischedienst Nijmegenfaalt

Review over Portaal

In Nijmegen zijn er arbeidsconflicten bij de rampzalige technische dienst. Overspannen personeel stapt op. Het is op die afdeling een zooitje en waar is al het geld? Oude rotzooi in woningen (meterkasten, intercominstallaties, kapotte ramen van 40 jaar oud) wordt niet vervangen. Vochtproblemen en schimmel in huis moet kunnen. De huurders maar huurverhoging krijgen. \\\\\\\\r\\\\\\\\n\\\\\\\\r\\\\\\\\nEn tevens huurders maar wachten voor reparaties. Ze worden niet op een eerlijke wijze voorgelicht. Als er een brief wordt gestuurd dan schuift Portaal daarin verantwoordelijkheden af. Ligt het aan samenwerkingspartners. \\\\\\\\r\\\\\\\\n\\\\\\\\r\\\\\\\\nVerantwoordelijkheid nemen en open en eerlijk communiceren naar huurders toe gebeurd niet. Er wordt van alles beloofd echter er gebeurd uiteindelijk niets. Pappen en nathouden. \\\\\\\\r\\\\\\\\nHuurders die zich niet als een stuk stront laten behandelen worden lastig gevonden. Krijgen te maken met slinkse profilering. En intimidatie van de sociaal beheerder, de stadsrat. Die solliciteert naar een pak slaag.\\\\\\\\r\\\\\\\\n\\\\\\\\r\\\\\\\\nPersoneel kan alleen doen alsof. Op een enkele uitzondering na.

Sterke punten
Arbeidsconflicten technische dienst

Zwakke punten
Stadsrat, die niet integer is, solliciteert naar een pak slaag \\\\\\\\r\\\\\\\\nGoedschiks lukt al jaren niet, dus dan kwaadaardig. Zijn trillingsfrequentie.

Technischedienst Nijmegenfaalt

Review over Portaal

In Nijmegen zijn er arbeidsconflicten bij de rampzalige technische dienst. Overspannen personeel stapt op. Het is op die afdeling een zooitje en waar is al het geld? Oude rotzooi in woningen (meterkasten, intercominstallaties, kapotte ramen van 40 jaar oud) wordt niet vervangen. Vochtproblemen en schimmel in huis moet kunnen. De huurders maar huurverhoging krijgen.

En tevens huurders maar wachten voor reparaties. Ze worden niet op een eerlijke wijze voorgelicht. Als er een brief wordt gestuurd dan schuift Portaal daarin verantwoordelijkheden af. Ligt het aan samenwerkingspartners.

Verantwoordelijkheid nemen en open en eerlijk communiceren naar huurders toe gebeurd niet. Er wordt van alles beloofd echter er gebeurd uiteindelijk niets. Pappen en nathouden.
Huurders die zich niet als een stuk stront laten behandelen worden lastig gevonden. Krijgen te maken met slinkse profilering. En intimidatie van de sociaal beheerder, de stadsrat. Die solliciteert naar een pak slaag.

Personeel kan alleen doen alsof. Op een enkele uitzondering na.

Sterke punten
Arbeidsconflicten technische dienst

Zwakke punten
Stadsrat, die niet integer is, solliciteert naar een pak slaag
Goedschiks lukt al jaren niet, dus dan kwaadaardig. Zijn trillingsfrequentie.

Huurder “diagnosticeren”

Review over Portaal

De hoofdzakelijke reden dat de sociaal beheerder zich bemoeit met de in gebreke stelling van de technische dienst is omdat ze niet kunnen toegeven dat het daar een puinhoop is.

De niet integere sociaal beheerder heeft de taak om de huurder, die voor zijn recht op komt, zo incapabel mogelijk te omschrijven. Feitelijk is de technische dienst van Portaal dat want die faalt.
Dat wordt afgewend middels het conflict wat ontstaat wegens de in gebreke stelling en het hoofddoel van de sociaal beheerder is om de huurder te gaan omschrijven als een huurder die tegenwerkt om reparaties uit te voeren. Hij diagnosticeert de huurder dan op slinkse wijze. Hij is sociaal beheerder met zijn diploma SPH oid. En gaat dan slinkse brieven schrijven vol gedraai en leugens waarbij hij de huurder er als een gek uit zal laten komen.

Omdat een huurder die in een huis woont, waarin wegens in gebreke stelling niet te leven valt, uiteindelijk overspannen wordt en gefrustreerd omdat de reparaties niet (constructief) worden uitgevoerd en de stappen om voor je recht op te komen niets opleveren is de huurder ook niet meer helemaal zichzelf. Niet fijn kunnen wonen geeft een negatieve spiraal op alle andere leefgebieden. En je recht halen lukt niet.

Bij Talis gaat het gelijksoortig echter daar heeft de wijkadviseur geen HBO SPH oid waardoor Talis bij een conflict Leijten en van Hoek inschakelt die een waardeloos leefbaarheidsonderzoek vol hiaten gaat uitvoeren. Omdat de twee medewerkers daarvan SPH hebben mogen zij ook huurders diagnosticeren. Puur om de huurder die voor zijn recht op komt er als gek uit te laten komen.

Helaas hebben al deze niet integere figuren die totaal geen mensenkennis hebben aanzien en macht.

Zwakke punten
Op sneaky wijze huurders die voor hun recht opkomen als een gek beschrijven die niet wilt meewerken terwijl technische dienst niet meewerkt.

Liegen, smoesjes, intimideren

Review over Portaal

Stadsrat centrum Nijmegen Portaal liegt niet alleen veel, hij heeft ook veel smoesjes. En onderdrukt zijn collega de wijkbeheerder.

Neem de gesprekken stiekem op, zij zijn dat ook

Sterke punten
Liegen

Zwakke punten
De wereld is klein

Meldpunt huurders

Review over Portaal

Laten we hopen dat alle huurders van Portaal te Nijmegen gaan melden bij meldpunt huurders 06-18115040. Of [email protected]
En dat dankzij www.radar.avrotros.nl er ook daadwerkelijk iets gedaan wordt met de meldingen van huurders.

Nijmegen heeft ook www.huurteamsnijmegen.nl 06-24247473 voor hulp bij huurproblemen.

En voor Portaal een huurdersstichting [email protected]

De arrogantie van de macht en onderdrukking door Portaal gaat zo ver dat Portaal meende een huurdersvereniging te ontslaan. Want huurders die opkomen voor hun recht en die steun krijgen, worden lastig gevonden. Ook bij alle andere woningcorporaties te Nijmegen. Huurders zijn niet werkelijk een klant doch een object, de onderklasse waar veel medewerkers op neer kijken. En waarbij ze lage normen en waarden stellen.
De meeste medewerkers van woningbouwcorporaties sociale huur behandelen de huurder, een mens, niet zoals ze zelf graag behandeld zouden willen worden.

Sterke punten
Huurder is object, geen mens

Niet integer

Review over Portaal

Verhuren in Nijmegen woningen die niet zijn geïnspecteerd en waaraan nog ontelbare reparaties moeten plaatsvinden. Waardoor je nog lang niet kunt wonen. De smoes daarvoor is woningnood. Je betaalt de volle mep huur en moet talloze vakantiedagen opnemen voor reparaties. En nog maanden in je vorige huis blijven wonen.

Na sleuteloverdracht en ondertekening huurcontract krijg je twee maanden om mankementen te melden. Echter je komt er pas deels achter als je er woont en dat lukt dus niet binnen die tijd want je woont er vanwege asbest e.d. nog niet. Zodra je er eindelijk woont blijkt heel veel kapot te zijn. De technische dienst is een drama.

Heel vreemd is dat de sociaal beheerder zich bemoeid met de gebreke stelling van reparaties. Daarbij zit een addertje onder het gras.
Deze gewetenloze man, centrum Nijmegen, is niet integer en heeft de taak om de verantwoordelijkheid voor waardeloze reparaties of niet uitgevoerde reparaties op de huurder af te schuiven. Die zou niet meewerken o.i.d.
Hij intimideert, ook als hij weet dat de huurder het erg zwaar heeft. Zo laag is de stadsrat centrum Nijmegen.
Hij is er bijna 40 jaar in getraind om huurders zwart te maken. En bij overlast doet hij geen zak. Deze man liegt erg veel, ook tegen hulpverleners van huurders en de wijkagent.

Iedere euro om een woning op fatsoenlijke, humane wijze te verhuren is er een teveel voor Portaal. Sterk verouderde apparatuur, die al tig keer is afgeschreven, wordt niet gerepareerd of vervangen. Waar zijn de centen daarvoor?

Sterke punten
Huurders, ambtenaren en samenwerkingspartners afschepen door veel te liegen. Betreft technische dienst en leefbaarheid

Zwakke punten
Sociaal beheerder centrum is niet integer en liegt veel tegen huurders, hulpverleners van huurders en juristen/advocaten. Technische dienst is atechnisch.

Vijandig

Review over Talis

Een huurder die overlast heeft, wordt niet als een klant behandeld maar als een vijand.
Talis schuift talloze verantwoordelijkheden af en liegt veel

Sterke punten
Liegen, daardoor komen ze overal mee weg

Zwakke punten
Klanten worden als vijand behandeld, woonoverlast glashard ontkend, keiharde verhuurder, alles draait om aso’s en de sociale huurders hebben ze liever niet als klant

Asociale verhuurder

Review over Talis

LIEGEN EN BEDRIEGEN IS DE NORM

Huurders die terecht over andere huurders overlast melden worden een overlastgever genoemd omdat Talis vindt dat dealen vanuit de woning of schuur prima is. Hoereren ook en woonfraude, drugsoverlast en wiet weken ook.

Als je geen afwijkende normen en waarden hebt dan zit je fout bij Talis. En zal je woondossier worden vervalst als je overlast meld zodat niet de crimineel maar jij als overlastgever uit de bus komt.
Ze gaan omwonenden over je bevragen of laten dat doen. Die criminelen en andere aso’s maken je zwart. Dat is dan volgens Talis waarheid.
Bij jou gaan ze de mond snoeren.Het zijn net zo een grote smeerlappen als de aso’s. Kolping is ook de lievelings wijk. Talis wilt dat alle wijken net zo asociaal gaan worden. Hoeven ze niet veel te doen. En dat je dat ook wordt zo niet dan moet je ophoepelen.

Sterke punten
Ze worden helaas door rechters geloofd

Zwakke punten
Liegen, dossiers vervalsen, laag, altijd partij kiezen voor aso,s.

Van God Los

Review over Talis

Alle reacties zijn herkenbaar. Wat bezield de wijkadviseurs van Talis? Ze behandelen een mens niet zoals ze zelf behandeld willen worden.
Ze vinden het zelfs normaal dat een astmapatiënt dag en nacht in de ongezonde wietrook of wierrook moet leven. En jonge kinderen van huurders.
Liegen en verdraaien is de norm en onnozele rechters geloven Talis.
De wijkadviseurs hebben een hekel aan huurders die dezelfde normen en waarden hebben als de wijkadviseurs in hun eigen leefomgeving toepassen. Middels machtsmisbruik dwingen ze hen om de lage normen en waarden over te nemen van asociale huurders. Voor die mensen is Talis er. Huurders die zich niet aan het huurcontract houden worden prettige huurders gevonden door Talis. Dat worden idd de kwetsbare huurders genoemd. Huurders die overlast van hen krijgen worden als vijand beschouwd. Ze worden een klager genoemd.
Overlast neemt al jaren toe waardoor huurders dat steeds vaker melden. Talis draait de boel om en gaat de huurders die vaker overlast melden een overlastgever noemen. Hun overlastmeldingen worden aangemerkt als overlast bij Talis.
De zeer ernstige overlast waar ze onder lijden wordt glashard ontkend. Het betreft drugsoverlast, dealen vanuit de woning, geluidsoverlast iedere nacht, wietkwekerij, hoereren en woonfraude. Daar doet Talis niets aan.
En dat is ook zo bij politie Nijmegen. Als ze iets ondernemen dan krijgt desbetreffende huurder een corrigerend gesprek. Soms thuis of na aanhouding op het politiebureau. Het zijn huurders die bewust daar voor kozen. Ze worden ondanks de woningnood niet uit hun woning gezet. Wat dat betreft is het een grote poppenkast en kunnen de huurregels van de website gehaald worden. Misdaad loont.
Talis strijkt over hun hart, in hoeverre ze dat hebben, en de asociale huurders mogen blijven zitten. En de huurders die overspannen werden door de overlast moeten verhuizen voor hen en krijgen een negatieve verhuurdersverklaring. Voor hen is Talis harteloos. Geen empathie omdat deze huurders volgens Talis niet kwetsbaar zouden zijn. Het is werkelijk idioot beleid.
Ze hebben helemaal geen hart bij Talis, het gaat hun ook niet om de maatschappij. Ze kiezen voor de goedkoopste weg.
Het is voor mij als empathisch mens moeilijk te begrijpen dat de wijkadviseurs in staat zijn om dergelijk beleid uit te voeren evenals wijkagenten. Het boeit hen niets dat huurders doodziek worden van wietrook of wierook overlast, of van een dealer of aanrander en laster over hen.
Ze behoren tot een andere sociale klasse en kijken op huurders van een sociale huurwoning neer. Dat is de onderklasse terwijl talloze huurders in koopwoningen zijn opgegroeid die in nette wijken staan en hoog zijn opgeleid. Ze doen hun gewetenloze dingetje en het leven van de huurder die lijdt interesseert hen niets. Zijn ze al snel vergeten en hup naar de volgende huurder die vervelend wordt gevonden omdat die overlast meld.
In hun privé doen ze zich graag voor als bewustlevende mensen die zich inzetten voor een betere wereld. Terwijl ze aan klassenjustitie doen, polarisatie, ongelijke behandeling en discriminatie. En heel veel liegen, ook wijkagenten.
Een beleidsadviseur van Talis is secretaris van de walk of The wisdom. je moest eens weten hoe slinks zij is. Hoe zij , zonder de huurder zelf ooit te spreken, haar op insinuerende wijze beschrijft als overlastgever. Zeer kwetsend en beledigend. Deze dame is veel sterker dan de beleidsmedewerker . Desbetreffende beleidsmedewerker heeft 1 keer meegemaakt dat om 06.00 u haar nachtrust werd verstoord. Zocht de media op zo verschrikkelijk was dat voor haar. Ze noemt een dame die maandenlang tot 06.00 u geen nachtrust had de overlastgever. Samen met de wijkagent die ook geen empathie heeft wordt er gedaan dat deze dame geen buurtbemiddeling wilde terwijl ze daar juist uitvoerig contact mee had en er bepaalde omstandigheden waren waarom dat niet kon doorgaan. Die beleidsmedewerker die haar alleen maar “kent” via andere empathieloze mensen waaronder Leijten en van Hoek insinueert alsof zij degene is die overlast gaf. Zij draait de boel op alle fronten om terwijl ze weet dat de daadwerkelijke overlastgever een crimineel was of nog is. Zij kan dat en de wijkagent ook. Het karakter van die dame moest in de gemeente Nijmegen vermoord worden door Talis.
Als alle huurders een dergelijk karakter zouden hebben dan had de politie en Talis veel minder werk. De sociaalste huurder moest een overlastgever worden genoemd. De wijkagent, die geen empathie voor de dame heeft, stuurde daar op aan. Die vindt de dealer die volgens hem geen overlast zou geven, zo leuk! Een lekkere jonge meid.

Zwakke punten
Laag, liegen en bedriegen, slinks, de boel omdraaien

Kortere levensverwachting

Review over Talis

Omdat Talis niets zinvols doet met overlastmeldingen heb ik een kortere levensverwachting en geen werk meer.
Alles wat God verboden heeft, moet kunnen van Talis.
Talis wilt niet met behulp van opname apparatuur nachtelijke geluidsoverlast aantonen.
Huurders die keurig de regels volgen zijn lastig en huurders die zich niet aan de regels houden worden gekoesterd. Bizar.
Bedankt en zoals andere reageerders schrijven: Talis is een asociale verhuurder.

Sterke punten
Woonfabriek

Zwakke punten
Geen menselijke maat, kent geen verhoudingen, geen mensenkennis, veel liegen, narcistische organisatie, discriminatie, ongelijke behandeling, toename verhuftering, verloedering en asogedrag,

Gaat over lijken!

Review over Talis

Omdat mensen afhankelijk zijn van sociale huur worden de normen en waarden steeds verder verlaagd door alle woningcorporaties. Scheelt hen geld. Talis sluit aan bij asociale huurders, zit op dezelfde golflengte. Ook qua liegen, omdraaien en manipuleren.
Talis laat in de media vaak weten trots te zijn er voor kwetsbare huurders te zijn. De huurders die bij de instanties lopen hebben een streepje voor. Zij mogen hun omgeving terroriseren terwijl ze begrenst moeten worden. En aangepakt. Zo zielig zijn ze niet doch doortrapt. De meesten zijn niet opgevoed.
Omwonenden die hun overlast niet meer aankunnen en getraumatiseerd worden doen er niet toe. Ondanks woningnood moeten ze vertrekken daar Talis huurders die bij instanties lopen beschermd. Dat gaat heel ver. Criminaliteit wordt gefaciliteerd.
De huurders die lijden, ziek worden, zich niet meer veilig voelen worden onbeschoft behandeld. Talis is meedogenloos naar hen toe, gaat gaslighten.
Saillant detail is dat veel sociale huurders die lijden onder overlast vaak nog veel meer hebben meegemaakt dan die cliënten en daardoor juist heel erg kwetsbaar zijn. Hun (moeizaam opgebouwde leven) leven wordt verwoest en ze krijgen gezondheidsschade.
Talis erkent woonoverlast niet, draait de boel om en de asociale huurder krijgt bezoek. De huurder die instort wordt onmenselijk behandeld en vals beschuldigd en krijgt geen bezoek. Het gaat niet om hen.
Talis blijft doorgaan met onopgevoede asociale huurders plaatsen tussen sociale huurders en het deert Talis niets dat daarmee het leven van omwonenden wordt verwoest. Dit alles jarenlang want als de ene asociale huurder vertrekt dan plaatsen ze de volgende al.
De sociale huurders worden op een venijnige manier in een slecht daglicht geplaatst en overlastgever genoemd.
Alles wordt omgedraaid en verloopt andersom. De wijze waarop Talis overlast behandelt is ronduit bizar. Slecht gedrag wordt beloond. Sociale huurders raken gedesillusioneerd. Zij worden de overlastgever genoemd.
Talis is zo trots er voor kwetsbare huurders te zijn! Er is helaas geen media aandacht voor de talloze huurders die geen leven meer hebben. Onnodig langdurig uit het arbeidsproces raken. En omschreven worden door wijkadviseurs, die ze nog nooit hebben gezien, als iemand die ze helemaal niet zijn. Zeer kwetsend.
Dat talloze mensenlevens worden verwoest komt niet in de media. Wat is Talis toch trots op plaatsing van cliënten. Slaagt in de media altijd.
Talis laat de regering niet weten dat veel cliënten niet zelfstandig kunnen wonen en in scheve huisjes horen te wonen. Talis blijft doorgaan met onopgevoede huurders tussen sociale huurders te plaatsen. Hoeveel omwonenden ook een overlastlogboek bijhouden, Talis ontkend de overlast.
Het is de arrogantie van de macht. Die het alleen om geld te doen is.

Sterke punten
Zich anders voordoen

Zwakke punten
De boel omdraaien

Overleven

Review over Talis

Leven begint met wonen beweert Talis

Wonen bij Talis is overleven

Sterke punten
Woorden komen niet overeen met daden

Zwakke punten
Woorden komen niet overeen met daden

Fascistische verhuurder

Review over Talis

Er wordt niets gehandhaaft door Talis. De normen en waarden zijn extreem laag. Inderdaad zoals boven geschreven kankerverwekkende wietrook via het ventilatiekanaal in je woning is de norm vindt Talis, zeer kankerverwekkende wierook ook. Huurders zijn dingen voor de medewerkers die door hen hun lage normen en waarden door hun strot geduwd krijgen. Medewerkers wonen in een koophuis en hanteren in hun eigen leefomgeving andere normen en waarden. Ze beschouwen huurders van een sociale huurwoning als minderwaardig volk dat middels machtsmisbruik onderdrukt moet worden.
Huurders die overlast melden worden vijandig bejegend en niet serieus genomen. Te beginnen met een waardeloos klantcontactcentrum. Telefoon niet opnemen, mails niet beantwoorden.
Komt er een wijkbeheerder en wilt de overlastgever niet stoppen dan schaart de wijkadviseur zich achter de overlastgever. Er wordt vervolgens laster verzameld over de overlastmelder bij asociale omwonenden. Dat worden feiten genoemd. Om zo de boel om te draaien en de sociale overlastmelder als een gek te beschrijven. En een sociale huurder wordt vervolgens de overlastgever genoemd. Daarbij schuwt Talis valsheid in geschrifte niet. En er wordt heel veel gelogen en verdraaid door de wijkadviseur, die er een blauwe maandag werkt. Ook in de rechtbank.
Inderdaad zelden kondigt Talis, zoals hierboven beschreven, aan dat er geluidsoverlast komt door werkzaamheden echter vraagt een kwetsbare huurder daarover een oordeel aan bij college mensenrechten, dan moet de huurder bewijzen dat Talis liegt.
De overlast methode is dat gevraagd wordt aan de overlastmelder om te verhuizen naar een dorp. Wilt de overlastmelder dat niet dan wordt die lastig gevonden. En er een heel smerig spelletje gespeeld door o.a. Leijten en van Hoek in te schakelen. Zij moeten laster inzamelen en allerlei privé informatie van huurders. Dat is volgens allen minderwaardig volk die geen privacy mogen hebben. Het fatsoen om huurders van te voren netjes over de bevraging te informeren over hun rechten en privacy heeft Talis niet. En Leijten en van Hoek is partijdig en hun leefbaarheidsonderzoek voldoet niet aan de voorwaarden van een leefbaarheidsonderzoek.wees gewaarschuwd voor die hufters.
Er is geen empathie voor huurders die lijden onder zware overlast, ziek worden en uit het arbeidsproces belanden. De brieven die huurders krijgen bevat Leven en laten leven, terwijl de overlast heftig is. En het advies dat ze kunnen verhuizen.
Waarom? Omdat Talis simpelweg niets doet aan overlast en schijt heeft aan talloze wetten. Het is de asociaalste verhuurder die er is. En keihard overlast ontkend waarbij huurders, die bewust kiezen voor criminaliteit zoals dealen, wiet kweken, woonfraude of thuisprostitutie gepamperd worden. Ook door de gemeente Nijmegen en de politie. Alles draait om ondersteuning van aso.s. Huurders die last van hen hebben en helemaal kapot gemaakt boeit Talis niets.
Wat aso,s en wolven in schaapskleren zeggen en treiteraars over sociale huurders die overlast melden is waar. Die laster komt goed uit bij deze buitengewone asociale en tevens sadistische verhuurder. Wijkadviseurs zijn in feite net zo empathieloos, laag en asociaal als de werkelijke overlastgevers. Ik hoop dat ze net zo kapot gemaakt gaan worden als zij vinden dat sociale vriendelijke huurders jarenlang kapot gemaakt worden. Gewetenloze lui zijn het die alleen kunnen doen alsof. Alles wat op de website staat en in de media, komt niet over met de werkelijkheid. Stelletje sadisten. Als zij zelf maar nachtrust hebben en gezonde lucht. Een ander mens, wat door hen als ding wordt behandeld, moet maar ziek worden en verarmen. En krijgt te maken met geestelijke mishandeling door Talis. De fascist.

Sterke punten
Doen alsof

Zwakke punten
Doen alsof

reacties:

Review: Drugsoverlast en belaging

Heb ik ook meegemaakt, ik kreeg een reclasseringsklant als buur die ontzettend veel blowt. De rook kwam binnen via het ventilatiekanaal. Om zich beter voor te doen dan hij is ging hij wierook branden en ook dat kwam in mijn huis. Zijn begeleiders moesten denken dat ie amper blowt.
Ik werd er ziek van en Talis vindt dat dat moet kunnen.
Het ging niet om mij, zijn leven was belangrijker dan het mijne. Ik werd er steeds zieker en zieker van en kon niet meer werken. Hij moest reïntegreren, zijn leven was belangrijker dan het mijne.
Volgens Talis rookte hij af en toe een blowtje terwijl hij dat juist extreem vaak doet.
Ik vind het niet normaal dat Talis dit normaal vindt.
Het gaat niet om mij, doch om hem want hij loopt bij de reclassering en dan wordt je voorgetrokken. Het enige wat die vent hoefde te doen was blowen bij een raam waar de rook niet blijft hangen. Daar had hij geen zin in.
Talis staat achter blowers, ik hoop dat de verhuftering zo ver gaat dat de medewerkers ook asociale buren krijgen. Dat ze dat zelf eens gaan meemaken. Ook in die ziekemakende stank moeten leven. Laatst vertelde een kennis met koopwoning dat hij tokkies als buur kreeg. Ook hun overwogen om hun huis te verkopen want hun leven werd verwoest. Ik hoop dat medewerkers van Talis dat ook gaan meemaken. Of gaat de vriendjespolitiek zo ver dat wijkagenten voor hen wel hun best doen? Mijn kennis had geluk omdat de tokkies een vrijstaande woning kochten. Ik zou het leuk vinden als de wijkadviseurs van Talis zelf met asociale lui in hun privé te maken krijgen. Ik zou zoals de wijkadviseurs doen een ander niet kunnen behandelen. Ik heb er geen woorden voor.