Reviews van deze auteur (112790)

Je mag niet oordelen

Review over Talis

Gewetenloze, empatieloze, sadistische, fascistische Willeke Pee met haar gele helmpje op haar psychopatische hoofd vond dat de dame niet mocht oordelen. Dat schreef het slinkse bakfietswijf, met inhoud, in haar slinkse insinuerende brief. Deze yup had de dame nog nooit gesproken. Ton G. ook niet.

Willeke Pee, met haar gele helmpje op haar gewetenloze rotkop, vindt dat zij wel mag oordelen, verdraaien en liegen. Zij is in de staat van verlichting.
Ze maakt reclame voor de Volkshuisvesterloop 2024. Het paradepaardje van Talis. Zie you tube. Als zij maar lekker kan hobbelen en BBQ uen. Met haar collega’s die ook neerkijken op een keurige dame die zich keurig aan het huurcontract hield echter om duistere redenen de overlastgever moest worden genoemd.
En de door Leijten en van Hoek, bij asociale huurders, ingewonnen laster over de dame, blijft maar rond gaan in Nijmegen bij medewerkers leefbaarheid van alle woningbouwcorporaties. Dat hebben deze spuuglelijke zielen, die ver van de ziel van de dame afstaan nodig. Lasterpraat en valse negatieve verhuurdersverklaringen uitschrijven over keurige huurders. Dat geeft hun een gevoel van macht. Mensen onderdrukken.

Als ze maar coke kunnen snuiven en hobbelen bij de Volkshuisvesterloop. De snotblaag voorziet hen.

Sieg Heil.

Sterke punten
Hobbelen bij de Volkshuisvesterloop en lasterpraat

Zwakke punten
Hobbelen bij de volkshuivesterloop en lasterpraat

Weet wie het zegt!

Review over Talis

“Weet wie het zegt”, kreeg de nieuwe huurster van het appartement te horen nadat ze vertelde dat ze van de dame had gehoord dat ze veel overlast heeft gehad.

“Weet wie het zegt”.

Ze weet wie het zegt, een goudeerlijke dame die wel een geweten heeft en empatisch vermogen.

“Weet wie het zegt”.

Sterke punten
Weet wie het zegt

Zwakke punten
Weet wie het zegt

Corruptie

Review over Talis

Een snotblaag mag een jaar lang iedere nacht dealen van zowel de wijkagent als Talis. De daarmee gepaardgaande geluidsoverlast werd glashard ontkend. De wijkagent had een “gesprekje” met haar. Hij kwam ff langswippen. En de dame die overspannen werd van alle geluidsoverlast interesseert hem niets. Er werd geen geluidsopname apparatuur geplaatst in haar appartement, zodat de snotblaag haar ding kon doen. Lekker! Dat omwonenden niet meer kunnen slapen en werken en in armoede leven interesseert Talis niets. De wijkagent bepaalt.

De wijkagent stuurde er bij Talis op aan dat de huurster die het meeste leed overlastgever werd genoemd. Haar leven en dat van haar familie doet er niet toe. De wijkagent heeft geen empathisch vermogen evenals zijn contactpersonen bij Talis. Het laat hem koud.

Als zij, de 21 jarige crimineel, maar gelukkig is. Zij heeft een moeilijke jeugd gehad, zielig hè? Voor haar heeft hij wel empathie, zij is voor hem geen robot. Zielig hè, zij kwam uit instellingen en kreeg voorrang op een appartement. Dan mag je je omgeving terroriseren van de wijkagent en Talis. De pet.
De inhoud van de logboeken van minstens 3 omwonenden werd glashard ontkend, de huurder die het meeste leed werd de overlastgever genoemd. Zij had regelmatig contact met buurtbemiddeling, doch zowel de wijkagent als zijn contactpersoon van Talis, Willeke Pee, vond het heel erg belangrijk dat zij de overlastgever werd genoemd en er geïnsinueerd werd in de slinkse brief dat ze geen buurtbemiddeling zou willen. Willeke Pee heeft de dame nog nooit gesproken. De dame maakte keurig maandenlang gebruik van de overlastmeldformulieren die op de website van Talis staan. De wijkagent en Willeke vonden dat er geïnsinueerd moest worden dat ze daar geen gebruik van maakte door het haar in de slinkse brief op te leggen. De dame mocht geen steun zoeken bij omwonenden, zo fascistisch ging het. Zij zou de overlastgever zijn volgens het rapport van Leijten en van Hoek. Wat de huurders met antisociale persoonlijkheidstrekken zeggen worden feiten genoemd. Dat is het niveau van Talis.

Zowel de wijkagent als Kiki B en Willeke P wilden niet begrijpen wat astma is. Stelletje sadisten. Astmapatiënten zijn niet welkom bij Talis en worden beschreven als psychiatrisch patiënten. Zo laag is het niveau.

Willeke Pee staat op haar to do lijst evenals Kiki B. En Paul van H, eikel. En Bert van de H, Jacques S en Ton G. Gewetenloze lui.

Lang leve de corruptie!

Zodra de dame terminaal is en te horen krijgt dat ze nog maar een paar maanden zal leven, krijgen de bovengenoemde gewetenloze lui een onaangekondigd bezoek. Waar ze zich ook ter wereld begeven. Het smoelwerk van deze sadisten wordt dan door de dame zodanig verbouwd dat ze de rest van hun leven alleen nog maar door een rietje kunnen adem halen, schele hoofdpijn hebben en maar 3 uurtjes per nacht kunnen slapen. Dan begrijpen deze empathieloze schepsels haar wat beter. Invoelen, dat zit er niet in. Daar is een geweten voor nodig en dat ontbreekt.

Stelletje smeerlappen.

Sterke punten
Gewetenloos

Zwakke punten
Geen empathie

Technischedienst Nijmegenfaalt

Review over Portaal

In Nijmegen zijn er arbeidsconflicten bij de rampzalige technische dienst. Overspannen personeel stapt op. Het is op die afdeling een zooitje en waar is al het geld? Oude rotzooi in woningen (meterkasten, intercominstallaties, kapotte ramen van 40 jaar oud) wordt niet vervangen. Vochtproblemen en schimmel in huis moet kunnen. De huurders maar huurverhoging krijgen. \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\n\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nEn tevens huurders maar wachten voor reparaties. Ze worden niet op een eerlijke wijze voorgelicht. Als er een brief wordt gestuurd dan schuift Portaal daarin verantwoordelijkheden af. Ligt het aan samenwerkingspartners. \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\n\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nVerantwoordelijkheid nemen en open en eerlijk communiceren naar huurders toe gebeurd niet. Er wordt van alles beloofd echter er gebeurd uiteindelijk niets. Pappen en nathouden. \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nHuurders die zich niet als een stuk stront laten behandelen worden lastig gevonden. Krijgen te maken met slinkse profilering. En intimidatie van de sociaal beheerder, de stadsrat. Die solliciteert naar een pak slaag.\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\n\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nPersoneel kan alleen doen alsof. Op een enkele uitzondering na.

Sterke punten
Arbeidsconflicten technische dienst

Zwakke punten
Stadsrat, die niet integer is, solliciteert naar een pak slaag \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nGoedschiks lukt al jaren niet, dus dan kwaadaardig. Zijn trillingsfrequentie.

Technischedienst Nijmegenfaalt

Review over Portaal

In Nijmegen zijn er arbeidsconflicten bij de rampzalige technische dienst. Overspannen personeel stapt op. Het is op die afdeling een zooitje en waar is al het geld? Oude rotzooi in woningen (meterkasten, intercominstallaties, kapotte ramen van 40 jaar oud) wordt niet vervangen. Vochtproblemen en schimmel in huis moet kunnen. De huurders maar huurverhoging krijgen. \\\\\\\\r\\\\\\\\n\\\\\\\\r\\\\\\\\nEn tevens huurders maar wachten voor reparaties. Ze worden niet op een eerlijke wijze voorgelicht. Als er een brief wordt gestuurd dan schuift Portaal daarin verantwoordelijkheden af. Ligt het aan samenwerkingspartners. \\\\\\\\r\\\\\\\\n\\\\\\\\r\\\\\\\\nVerantwoordelijkheid nemen en open en eerlijk communiceren naar huurders toe gebeurd niet. Er wordt van alles beloofd echter er gebeurd uiteindelijk niets. Pappen en nathouden. \\\\\\\\r\\\\\\\\nHuurders die zich niet als een stuk stront laten behandelen worden lastig gevonden. Krijgen te maken met slinkse profilering. En intimidatie van de sociaal beheerder, de stadsrat. Die solliciteert naar een pak slaag.\\\\\\\\r\\\\\\\\n\\\\\\\\r\\\\\\\\nPersoneel kan alleen doen alsof. Op een enkele uitzondering na.

Sterke punten
Arbeidsconflicten technische dienst

Zwakke punten
Stadsrat, die niet integer is, solliciteert naar een pak slaag \\\\\\\\r\\\\\\\\nGoedschiks lukt al jaren niet, dus dan kwaadaardig. Zijn trillingsfrequentie.

Technischedienst Nijmegenfaalt

Review over Portaal

In Nijmegen zijn er arbeidsconflicten bij de rampzalige technische dienst. Overspannen personeel stapt op. Het is op die afdeling een zooitje en waar is al het geld? Oude rotzooi in woningen (meterkasten, intercominstallaties, kapotte ramen van 40 jaar oud) wordt niet vervangen. Vochtproblemen en schimmel in huis moet kunnen. De huurders maar huurverhoging krijgen.

En tevens huurders maar wachten voor reparaties. Ze worden niet op een eerlijke wijze voorgelicht. Als er een brief wordt gestuurd dan schuift Portaal daarin verantwoordelijkheden af. Ligt het aan samenwerkingspartners.

Verantwoordelijkheid nemen en open en eerlijk communiceren naar huurders toe gebeurd niet. Er wordt van alles beloofd echter er gebeurd uiteindelijk niets. Pappen en nathouden.
Huurders die zich niet als een stuk stront laten behandelen worden lastig gevonden. Krijgen te maken met slinkse profilering. En intimidatie van de sociaal beheerder, de stadsrat. Die solliciteert naar een pak slaag.

Personeel kan alleen doen alsof. Op een enkele uitzondering na.

Sterke punten
Arbeidsconflicten technische dienst

Zwakke punten
Stadsrat, die niet integer is, solliciteert naar een pak slaag
Goedschiks lukt al jaren niet, dus dan kwaadaardig. Zijn trillingsfrequentie.

Huurder “diagnosticeren”

Review over Portaal

De hoofdzakelijke reden dat de sociaal beheerder zich bemoeit met de in gebreke stelling van de technische dienst is omdat ze niet kunnen toegeven dat het daar een puinhoop is.

De niet integere sociaal beheerder heeft de taak om de huurder, die voor zijn recht op komt, zo incapabel mogelijk te omschrijven. Feitelijk is de technische dienst van Portaal dat want die faalt.
Dat wordt afgewend middels het conflict wat ontstaat wegens de in gebreke stelling en het hoofddoel van de sociaal beheerder is om de huurder te gaan omschrijven als een huurder die tegenwerkt om reparaties uit te voeren. Hij diagnosticeert de huurder dan op slinkse wijze. Hij is sociaal beheerder met zijn diploma SPH oid. En gaat dan slinkse brieven schrijven vol gedraai en leugens waarbij hij de huurder er als een gek uit zal laten komen.

Omdat een huurder die in een huis woont, waarin wegens in gebreke stelling niet te leven valt, uiteindelijk overspannen wordt en gefrustreerd omdat de reparaties niet (constructief) worden uitgevoerd en de stappen om voor je recht op te komen niets opleveren is de huurder ook niet meer helemaal zichzelf. Niet fijn kunnen wonen geeft een negatieve spiraal op alle andere leefgebieden. En je recht halen lukt niet.

Bij Talis gaat het gelijksoortig echter daar heeft de wijkadviseur geen HBO SPH oid waardoor Talis bij een conflict Leijten en van Hoek inschakelt die een waardeloos leefbaarheidsonderzoek vol hiaten gaat uitvoeren. Omdat de twee medewerkers daarvan SPH hebben mogen zij ook huurders diagnosticeren. Puur om de huurder die voor zijn recht op komt er als gek uit te laten komen.

Helaas hebben al deze niet integere figuren die totaal geen mensenkennis hebben aanzien en macht.

Zwakke punten
Op sneaky wijze huurders die voor hun recht opkomen als een gek beschrijven die niet wilt meewerken terwijl technische dienst niet meewerkt.

Liegen, smoesjes, intimideren

Review over Portaal

Stadsrat centrum Nijmegen Portaal liegt niet alleen veel, hij heeft ook veel smoesjes. En onderdrukt zijn collega de wijkbeheerder.

Neem de gesprekken stiekem op, zij zijn dat ook

Sterke punten
Liegen

Zwakke punten
De wereld is klein

Meldpunt huurders

Review over Portaal

Laten we hopen dat alle huurders van Portaal te Nijmegen gaan melden bij meldpunt huurders 06-18115040. Of [email protected]
En dat dankzij www.radar.avrotros.nl er ook daadwerkelijk iets gedaan wordt met de meldingen van huurders.

Nijmegen heeft ook www.huurteamsnijmegen.nl 06-24247473 voor hulp bij huurproblemen.

En voor Portaal een huurdersstichting [email protected]

De arrogantie van de macht en onderdrukking door Portaal gaat zo ver dat Portaal meende een huurdersvereniging te ontslaan. Want huurders die opkomen voor hun recht en die steun krijgen, worden lastig gevonden. Ook bij alle andere woningcorporaties te Nijmegen. Huurders zijn niet werkelijk een klant doch een object, de onderklasse waar veel medewerkers op neer kijken. En waarbij ze lage normen en waarden stellen.
De meeste medewerkers van woningbouwcorporaties sociale huur behandelen de huurder, een mens, niet zoals ze zelf graag behandeld zouden willen worden.

Sterke punten
Huurder is object, geen mens

Niet integer

Review over Portaal

Verhuren in Nijmegen woningen die niet zijn geïnspecteerd en waaraan nog ontelbare reparaties moeten plaatsvinden. Waardoor je nog lang niet kunt wonen. De smoes daarvoor is woningnood. Je betaalt de volle mep huur en moet talloze vakantiedagen opnemen voor reparaties. En nog maanden in je vorige huis blijven wonen.

Na sleuteloverdracht en ondertekening huurcontract krijg je twee maanden om mankementen te melden. Echter je komt er pas deels achter als je er woont en dat lukt dus niet binnen die tijd want je woont er vanwege asbest e.d. nog niet. Zodra je er eindelijk woont blijkt heel veel kapot te zijn. De technische dienst is een drama.

Heel vreemd is dat de sociaal beheerder zich bemoeid met de gebreke stelling van reparaties. Daarbij zit een addertje onder het gras.
Deze gewetenloze man, centrum Nijmegen, is niet integer en heeft de taak om de verantwoordelijkheid voor waardeloze reparaties of niet uitgevoerde reparaties op de huurder af te schuiven. Die zou niet meewerken o.i.d.
Hij intimideert, ook als hij weet dat de huurder het erg zwaar heeft. Zo laag is de stadsrat centrum Nijmegen.
Hij is er bijna 40 jaar in getraind om huurders zwart te maken. En bij overlast doet hij geen zak. Deze man liegt erg veel, ook tegen hulpverleners van huurders en de wijkagent.

Iedere euro om een woning op fatsoenlijke, humane wijze te verhuren is er een teveel voor Portaal. Sterk verouderde apparatuur, die al tig keer is afgeschreven, wordt niet gerepareerd of vervangen. Waar zijn de centen daarvoor?

Sterke punten
Huurders, ambtenaren en samenwerkingspartners afschepen door veel te liegen. Betreft technische dienst en leefbaarheid

Zwakke punten
Sociaal beheerder centrum is niet integer en liegt veel tegen huurders, hulpverleners van huurders en juristen/advocaten. Technische dienst is atechnisch.

reacties: